Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam <_< chciałbym się dowiedzieć czy da sie założyć turbo do c-360 <_< jeśli nie to napiszcie jakie znacie sposoby zwiększania mocy w c-360 :) zgóry dziękuje :)

 

Jeżeli chcesz zniszczyć taki piękny ciągnik jak C360 to proszę bardzo zakładaj! NIE RADZĘ :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak chcesz zwiekszyc moc w c-360 to proponuje zalozenie przedniego napedu swietna sprawa:)

Opublikowano

pewnie o uciąg i stabilności podczas prac polowych.

A jakieś parę lat temu czytałem w gazecie rolniczej jak kolo ubgradował 60tkę.

Założył turbo poszerzył tylne opony i zwiększył moc [pewnie wydajność albo wymienił na inną] pompę. Bo działała w 3ce obrotowej.

HHEHE

Opublikowano

Nie wsadzisz do 360 skrzyni 8011 za szeroka i za wysoka a jak założysz turbi to musi być chłodnica oleju silnika a skrzynia da radę po warunkiem że nie zmienisz kół tylnych. a turbo pasuje od silnika wolwo o pojemności 3,0

Opublikowano

witam ja założyłem turbo do ursusa 4514 od audi 2.5 smarowanie podłączyłem od sprężarki i różnica jest taka że np przy orce z ibisem 3x38 bez turba szed na 4 terenowej a po założeniu turba na 1 szosowej. na turbo zrobiłem już 2500 mth i nie widze aby stan silnika się pogorszył inne podzespoły tak samo są w idealnym stanie i nic się nie urywa ani nie wychodzi bokiem wiec polecam tą przeróbke a polega ona na przerobieniu kolektora ssącego wydechowego zrobienie przewodu dolotowego od filtra do turbiny.

Opublikowano
witam ja założyłem turbo do ursusa 4514 od audi 2.5 smarowanie podłączyłem od sprężarki i różnica jest taka że np przy orce z ibisem 3x38 bez turba szed na 4 terenowej a po założeniu turba na 1 szosowej. na turbo zrobiłem już 2500 mth i nie widze aby stan silnika się pogorszył inne podzespoły tak samo są w idealnym stanie i nic się nie urywa ani nie wychodzi bokiem wiec polecam tą przeróbke a polega ona na przerobieniu kolektora ssącego wydechowego zrobienie przewodu dolotowego od filtra do turbiny.

Znajomy który handluje masowo zetorami ursusami ściagnymi z finlandii i szwecji, i oczywiście je przed sprzed sprzedażą remontuje ponieważ udziela gwarancji, stwierdził że teoretycznie wał i panewki to jest to samo, ale korbowody są inaczej odkuwane- wzmacniane no i cisnienie sprężania jakby to napisać jest trochę odprężony tzn. przy biegu jałowym na wolnych obrotach ma mniej atmosfer przy sprężaniu jak zwykły silnik wolnossący. Mówił również że ten sam ciągnik z tym samym silnikiem ale nie da się założyć turbiny bo tzw. dół może nie wytrzymać. Ale zależy to również od samej konstrukcji i zapasu mocy. Do 3p chyba nie polacam - zresztą proszę obejrzeć panewki np. od 360 i od 3p. Te od 3p są chyba o połowę wąższe ...

Opublikowano

A może lepszym sposobem od turbo byłoby rozwiercenie bloku i wsadzić jakieś tuleje i tłoki od jakiego Zetora? Tak żeby te 60 KM.Może to lepszy spsób? Bo TURBO mi się nie widzi. Jeszcze dodatkowe koszty utrzymania.A jak już się popsuje to lepiej kupić drugą regenerowaną.

Opublikowano

siema

Mój sąsiad kiedyś do c-360 założył turbo od jakiegoś samochodu... Po uruchomienu ciągnika wszystko pięknie dziłało do czasu jak wyjechał na pole a dokładniej pojechał orać i uwaga ciągnik przejechał 2 razy do okoła i skrzynia siadła... Szczerze mówiąc jak chcesz mieć silniejszy ciągnik to uzbieraj ok 20 tysiecy i kup sobie zetora 7011 spalanie podobne, moc o niebo większa a ten komfort nie do porównania

Opublikowano

czemu nie radzisz rozwiercania bloku cos bedzie sie z silnikiem dzialo? bo skrzynia jejli jest w dobrym stanie to wytrzyma te pare km wiecej moze ciut krucej ale pare lat na pewno :P

Opublikowano

Bano proste że jak nastawisz turbine żeby wykręcala maxa to ani skrzynia ani silnik nie wytrzma, osobiście widziałem 60 z turbo, gość mówił ze drugi rok chodzi bez problemu, turbina byla tak wysterowana ze załączala sie od 1000obr. i pięknie chodziła, a chłodnica oleju to najłatwiejsza modyfikacja jakią trzeba zrobić zakładając turbo...

Opublikowano

O C-360 nie słyszałem, ale tato mi opowiadał, że jego dalszy znajomy kiedyś przerobił C-4011. A pomiędzy C-360, a C-4011 poza układem sterowniczym wiekszych rużnic nie ma. No oczywiscie maska :( ...

Opublikowano

Kolega ma tuleje od zetora ok 10 lat,ciągnik pracuje na 20ha i skrzyni nic się nie stało.A skrzynie biegów, sprzęgła psują się i bez turbo.Jeśli jest silnik do remontu to rozwiercić blok, a jak silnik dobry to turbo, jeśli oczywiście ktoś będzie umiał to zrobić. A co sądzicie o pompie wtryskowej od LTZ55 do C360 :(

  • AgroTeam
Opublikowano

A Ja mam pytanie do znawców, może Mi ktoś wyjaśnić czym się różnią te dwa silniki Perkins/T3.1524 (3 cylindry z turbiną stosowany w mf 260) i AD3.152 czyli ten nasz z 3P

Tylko chodzi Mi o konkrety bo wczoraj tak się bawiłem na necie i zaciekawiło Mnie to. Wg parametrów podstawowych podawanych na stronach to różnią się tylko turbiną, tylko to było by zbyt piękne więc gdzie jeszcze może być różnica. W wyglądzie zewnętrznym dla Mnie jako laika są podobne a jednak w mocy dzięki turbo parę KM więcej

Opublikowano

Griga ja znalazlem MF z silnikiem AD3.152 z fabryczna turbina.Ma 56 koni i wyglada na to ze to ten sam silnik. Chodzo o model MF 254S pojemnosc skokowa jest taka sama tak w naszym 3p tylko stopnia sprezania nie moge porownac.

Opublikowano

Jaaaaaaaaaa, ten silnik jest delikatny i himeryczny, trzeba o niego dbać, nie lubi wysokich obciążeń , a ty chcesz mu turbine dołożyć, chcesz poszpanować czy go zakatować??? Kup se turbine od Bizona i próbuj szczęścia.

Opublikowano

Turbo do 3p jest taka mozliwisc nawet wychodził taki silnik z turbina fabrycznie.56 KM i 178 Nm momentu wykreca wiec całkiem niezle. Symbol silnika jest ten sam AD3.152 wiec moze sie to udać.

Opublikowano

no zgoda w c-360 zwykły silnik, zakładajac że uda sie załozyc turbo , do kolektora flansz tak zeby ja przykrecic, przewody powietrzne mozna spokopjnia poprowadzic i wylot spalin też, a mnie intryguje jak podłaczaja Ci ktorzy mają turbo powrót oleju z turbiny, no bo olej z magistrali to można z pod czujnika poprowadzic, ale jak ten powrot??????? <_<

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v