Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Osobiście to bym kupił wzmacnianą pompę z Tucholi, ewentualnie zaryzykował i kupił Ursusa bo korpus tej pompy jest sprawdzany na pęknięcie przy działaniu ciśnienia trzykrotnie wyższego od tego które ta pompa potrafi wytworzyć. Zetora odradzam bo lubią w niej pękać korpusy, a producent nie uznaje tego na reklamacji.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Gdzie ją kupiłeś?

Opublikowano

hej mam problem z t 25  przemieniłem sekcje od kipra na podnośnik w rozdzielaczu podnosił ładnie a potem postał dzien i chce podnieśc siewnik i odbija mi cały czas wajche od podnoszenia dlaczego ? pomocy bo w pole nie moge wyjechac bo trzymac musze i bardzo słabo podnosi ? czego moze byc przyczyna ? 

Opublikowano

Witam.

 

W moim c360 przestał działać przedni TUR, a ze skrzyni słychać tylko dziwne grzechotanie. Sama pompa jest chyba dobra, bo gdy przełączę ją w tryp "zależny" (czyli "przez bieg") to TUR działa.

Proszę o pomoc i podpowiedzi co mogło się popsuć?
Jak to możliwe, że w normalnym trybie pompa nie pracuje, a w "zależnym" działa?

Opublikowano

ale czy wałek chodzi pod obciążeniem czy tylko tak na luzie bez oporów? bo szczerze to jedyne co mi do głowy przychodzi to wałek od wom ma frezowaną końcówkę i byćmoże frez się zdarł (tam gdzie frezowana tulejka go załącza) i przy zależnym może rusza łagodniej i działa a przy gwałtowniejszym ruszeniu problem.

ale to tylko takie moje domniemania, gwarancji to ja nie dam. może ktoś inny coś więcej będzie w stanie powiedzieć

  • Like 1
Opublikowano

Znalazłem miejsce awarii. Użytkownicy casejx i ollo82 mieli rację - dziękuję (użytkownikowi daremw też dziękuję za rady).

Od spodu skrzyni odkręciłem "talerz" z pompą. Okazało się, że padł tryb we wsporniku napędu pompy (ten napędzający pompę w trybie normalnym, natomiast drugi był ok - ten drugi czyli ten który napędza w trybie "zależnym" od biegu).

Co ciekawe, "obcięte" zostały zęby z koła zębatego, ale tylko połowy tych zębów. To znaczy, że nie cały ząb został "obcięty" lecz jego część (połowa zęba) - z tej strony, która była bliżej pompy.

Być może koła zębate nie ustawiły się względem siebie odpowiednio równolegle i zbyt duża moc zniszczyła połówki tych zębów.

Dziś kupię nowe koło zębate. Mam nadzieję, że po wymianie wszystko będzie działać, tak jak należy.

Wszystkim jeszcze raz dziękuję.

Opublikowano

Planuje w C-360 zmienic zawór bezpieczenstwa przy pompie . Pompe mam 34l zetor zakladana rok temu. Zawor bezpieczenstwa mam standartowy.

 

Chodzi mi tylko o wiekszy udzwig tura 3 sekcyjnego (tur ma "swoj" rozdzielacz podpiety pod standartowe wyjscie hydrauliczne pod siedzeniem w c-360).

 

Czy na jak zaloze tylko zawor przy pompie na wieksze cisnienie to podniesie mi sie cisnienie w tych zlaczkach pod siedzeniem, a w podnosniku nie czy takze (wydaje mi sie ze nie bo podnosnik ma dodatkowo swoj wlasny zawor przelewowy) ? Nie chciałbym "meczyc" podnosnika wyzszym cisnieniem, zalezy mi tylko na cisnieniu w wyjsciach hydraulicznych pod siedzeniem.

 

Planuje kupic zawor hylmetu do pompy podnoszacy cisnienie na 17,5mpa.

 

 

Opublikowano

Ciśnienie podniesie Ci się na drodze od pompy do rozdzielacza i od rozdzielacza dalej czyli na wyjścia hydrauliczne i na podnośnik z tym, że przy cylindrze jest drugi zawór i on zredukuje ciśnienie na takie jak powinno być normalnie.

Opublikowano

Witajcie około 2 lata temu wymieniłem pompę hydrauliczną w 3p gdyż oryginalna już nie domagała.Zakupiłem pompę firmy Hylmet o wydajności 34l/min.Po założeniu zrobiliśmy test założyliśmy widlak+paleta kapusty 600-700kg, 3p na wolnych obrotach podnosił tą paletę zarówno podnośnik jak i hydraulika.Do rzeczy, po dwóch latach wiadomo pompa mogła się zużyć w jakimś stopniu,jednak nie 3p dalej ponosi taką samą paletę 600-700kg tylko niestety sam podnośnik, hydraulika już nie może trzeba gazować.Od jakiegoś czasu pojawił się wyciek z pod  podnośnika od tej strony co m.in włącza się wałek.Wyciek nasila się gdy dużo używa się hydrauliki w ciągniku,przy dużym używaniu samego podnośnika np.agregat takiego wycieku nie ma.Postanowiłem więc zmierzyć ciśnienie w układzie hydraulicznym zamówiłem manometr do 400bar, wczoraj robiłem pierwszą próbę na zimnym oleju przy 650 obr/min ciśnienie wynosi 80bar jednak już przy około 1800obr/min 220bar :o .Pytanie do was co mogło się stać, że podnośnik dźwiga taki ciężar a hydraulika nie?Z góry dziękuje za jakiekolwiek  porady. ;)

Opublikowano

mam ten sam problem w c355 opadl mi opryskiwacz walek chodzi pompa ani drgnie sciagnolem pokrywa tlok na samym koncu brak zimeringu pomiedzy pokrywa a blokiem skrzyni . dodam ze musialem ladnie gazowac zeby podniesc opryskiwacz 400l cz to wina tloka ? jak wlacze podnoszenie przez naped skrzyni to ladnie podnosi POMOCY

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez gibos95
      Witam Panowie, dzisiaj od tak przestał podnosić mi ursus c360, tur działa normalnie oraz wom, jednak nie reaguje tylni podnośnik, gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Borekk17
      cześc mam problem z pompą hydrauliki mianowicie wywala na okragło uszczelniacze czego to moze byc przyczyna bo juz nie wyrabiam zeby sciagac i robic pompe
      pomocy !!!
    • Przez tomekxx1
      Witam. Dzis napotkalem się z dość sporym problemem i nie za bardzo wiem co mogło się stać. Po przerobieniu pokrywy pompy, i zamontowaniu nowego rozdzielacza do tura podnośnik przestał pracować. Nie działają ani wyjścia ani podnośnik. Rozdzielacz mam zamontowany 2 sekcyjny, podłączone jest zasilanie, powrót do skrzyni, i powrót do rozdzielacza w podnośniku przez tuleje ciśnieniową. Wcześniej podnośnik działał a teraz nie wiem, kompletnie przestał reagować. Może ktoś miał podobny problem i wie jak to rozwiązać.
    • Przez Irek86
      Witam czy ktos posiada Fiata 980 DT i miał jakiekolwiek problemy z hydrauliką 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v