jumper

pomoc w rozwiązaniu problemu z zetorem 6340

Polecane posty

jumper    0

witam ponownie nie odzywałem sie długo gdyż nie miałem na to czasu szkoła i takie tam sprawy . Jako takich poważnych awarii w zetorku nie było prócz wysprzęglików które sprawiły nie małe problemy szczególnie jeden z nich gdyż nawalił podczas jazdy . Wyciekł płyn hamulcowy czego następstwem było brak sprzęgła i hamulców na szczęście ojciec zatrzymał zetorka choć z nie małymi problemami . Pomimo tego że oba wysprzęgliki są wymienione rewers nadal zgrzyta i podczas przekładania go przód tył i na odwrót daje się odczuć opór tak jak by go coś blokowało aczkolwiek nie wielki . Przez ostatni tydzień zetor dostał po grarach porządnie ale nic niepokojącego nie wystąpiło prócz wycieku oleju z siłownika wspomagającego podnośnik i tego od wspomagania który znajduje się przy prawym kole . I mam pytanie odnośnie wspomagania czy to normalne że podczas skręcania słychać sykot i podczas jazdy daje się odczuć drgania na kierownicy oraz czy wystarczy w tych siłownikach wymienić uszczelniacze czy trzeba coś jeszcze wymieniać , marzy mi sie założenie koguta ale nie wiem jakiego i gdzie ewentualnie można by było go podłączyć w prosty sposób i nie drogi

Edytowano przez jumper

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stprocent    0

czy można zastąpić w zetorze 6340 z oleju silnikowego super Traktoral sae10w-30 na tańszy i lepszy

Edytowano przez stprocent

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stprocent    0

Jak zamontować siłownik hydrauliczny dwu sekcyjny zamiast śruby zbiorczej(cięgna) . Gdzie podłączyć dopływ ciśnienia oleju ; z pompy czy z szybko złącza ? Proszę o szybka odpowiedz wszystko oczywiście jest napisane do zetora 6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
graboss1987    0

ja bym chciał sie podłączyć to tematu związanym ze sprzęgłem 2 stopnia jest problem z załączeniem wałka wom zgrzyta podciągnełem na tej dzwigni i nie pomaga. zajrzałem do okienka a tam 2 łapki od 2 stopnia są ok maja zachowany odstęp od łożyska oporowego a jedna jest odsunięta 3 cm.. regulacji na nich nie ma tylko jest na łapkach od 1 stopnia. co jej może być? trzeba rozpławiać? coś pękło przy jej mocowaniu? prosze o pomoc zetor 6341

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj