Skocz do zawartości

Stukanie/zgrzytanie w tylnych kołach c330


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wiesz co, tak sobie myślę, że chyba lepiej będzie, jak dasz to do mechanika. Bo niby naprawa łatwa, ale okaże się, że trzeba będzie zdjąć zwolnicę, to zaraz Ci blokada spadnie czy coś, i znów będzie problem. A może się okaże, że to tylko szczęka łapie, bo sprężyna się rozciągła. Albo nie zabezpieczysz nakrętki wału koła, i je zgubisz na zakręcie. Najlepsze wyjście, to zaproś kogoś do siebie. Niech robi a ty obserwuj, ucz się. Albo kup instrukcję napraw. Tam jest to ładnie opisane.
Opublikowano (edytowane)

Witam. W moim C330 podczas jazdy z większa prędkością i puszczeniu gazu strasznie wył tylny most. Wymieniłem cały atak i kompletny mechanizm różnicowy oryginał Ursus. Wycia nie ma ale podczas jazdy słychać taki świst (coś jakby turbina) luz ustawiony na kartkę (wedlug mnie zascislo) ale majster mówi ze jest ok.  Daliśmy 6 podkładek pod wałek atakujący ('' tyle było fabrycznie'' słowa mego majstra).

Jest ciszej ale ten swist jest denerwujący. Do tego zdaje mi się jakby coś hamowało ciągnik jak się włączy luz.

 

 

 

Edytowane przez Kewals
Opublikowano

zrobiłeś błąd tysiąclecia kolego po roku zacznie jeszcze bardziej wyć, te ataki są tak kiepskie że szkoda roboty to wkładać w ogóle

Opublikowano

Witam mam problem z moim dokładnie c335 chodzi o to ze podczas obciążenia walka wom słychać jakieś stukanie w skrzyni 

Jak nie podepnę nic pod wom jest ok a pi podłączeniu np glebigryzarki słychać jakieś stuki w okolicach dźwigni 

Ktoś coś pomoże 

Opublikowano

Witam u mnie w c330 trochę wyje tylny most,szczególnie przy cofaniu czy to normalne czy trzeba coś tam robić?

Opublikowano

Witam mam problem z c330 ostatnio jak ładowałem obornik turem usłuszałem jakieś trzaśnięcie wydaje mi się że to coś w mechanizmie różnicowym i po ciągnik nie chce jechać na żadnym biegu tylko jak załacze blokadę to prawe koło się kręci,co to może być.

 

Opublikowano

Może już frez przestał istnieć na kołach koronowych w mechanizmie różnicowym od częstej zmiany kierunku przód tył mógł się wybić. Trzaśnięcie jeśli było słyszalne przy załączeniu blokady przy zbyt dużej prędkości może spowodować wyłamanie sprzęgła kłowego ale wtedy nie działa blokada a ciągnik dalej jeździ.  

Opublikowano
3 godziny temu, Slawek393 napisał:

Półoś strzeliła

Obie półosie są całe 

12 godzin temu, agrofix224 napisał:

Może już frez przestał istnieć na kołach koronowych w mechanizmie różnicowym od częstej zmiany kierunku przód tył mógł się wybić. Trzaśnięcie jeśli było słyszalne przy załączeniu blokady przy zbyt dużej prędkości może spowodować wyłamanie sprzęgła kłowego ale wtedy nie działa blokada a ciągnik dalej jeździ.  

Co teraz trzeba rozbierać mechanizm różnicowy, a trzaśnięcie było słyszalne jak jeździłem na biegu i teraz bieg włączony a ciągnik stoi w miejscu tylko jak załącze blokadę do kręci się prawe koło

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tom555
      Witam. Jak zabrać się do wymiany łożyska tylnej zwolnicy w landini 6550,czy trzeba spuszczać olej ze skrzyni ,czy z samej zwolnicy?
    • Przez perkins3382
      Witam ile waży mniej więcej plecak w c330 
    • Przez markus18645
      Witam. Mam pytanie odnośnie składania zwolnicy w C330. Nie wiem czy temat był poruszany ale nic nie znalazłem. Dostępny katalog też opisuje ten temat w sposób lakoniczny. Chodzi mi o kolejność zakładania poszczególnych elementów na półosi. Patrząc od strony korpusu na wałku znajduje się bęben hamulcowy, a następnie... i tu problem bo logika wskazuje że pierścień uszczelniający (oring w rowku półosi) na to tulejka dystansowa która ma również odpowiedni rowek, następnie uszczelniacz (simering w którym znajduje się tulejka dystansowa) i odrzutnik oleju. Do tej pory było tak: bęben, oring, otrzutnik simerung w nim tulejka dystansowa. Wg. katalogu to nawet nie będę pisał bo to się kupy nie trzyma. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez ursusikc330m
      Witam jak wybić półoś w Ursusie c 330 próbuję wybić w celu wymiany uszczelniacza ale nie chce nawet drgnąć
    • Przez 12Mati12
      Witam rok temu jak wymieniałem pompe hydrauliki zwróciłem uwagę że wałek atakujący ma luz wzdłużny i tak jak jeździłem i się napędziła na 6 i tak jakby jechała siła pędu było słuchać lekkie chrobotanie ale dosłownie lekkie a ostatnio podczas orki gdy szarpałem się przód tył to na wstecznym gdy miała obciążenie większe było słychać chrobot ale już dużo głośniejszy jak tylko wróciłem do domu zdjełem dekiel ze skrzyni i zerknolem na tryby wszystko wydaje się raczej w porządku (gdy nie ma większego obciążenia to jest cichutko) i teraz moje pytanie wiem że czeka mnie zdjęcie plecaka (akurat to miałem i tak w planie na ten rok bo muszę wymienić wał podnośnik) i czy wyrazie co jak okaże się że to łożyska na walki atakującym po rozjechaniu wyciągnę wałek do przodu czy muszę wyciągać dyferencjał? J drugie pytanie czy ten luz może być spowodowany naprzyklad odkręceniem się nakrętki na walki atakującym lub inną jakaś mniej inwazyjną rzeczą? Jak narazie czekam na pierścienie do tłoka więc nie rozbieram żeby stało ale też nie jeżdżę ale jutro albo w czwartek na wieczór już będę się przymierzał do rozbierania mam nadzieję że obejdzie się bez rozpoławiania😅będę informował o postępie prac na bieżąco za dobre rady serdecznie dziękuję i pozdrawiam 😃

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v