ozon87

Nowy Pol-mot Z 140 KM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Nikita_Bennet    320

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamc330    142

Co najlepsze... Opony szersze niż w Ursusie 1674 który ma 158 koni :D


Massey Ferguson 255
Ursus C-330 + Tur1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

A w jakich ciągnikach można spotkać taki silnik IVECO i skrzynie marki ZF typ T-7226L ilość przełożeń przód/tył 24/24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

Mam nadzieje że niedużo bo nikt za nową marke nie zapłaci tyle co za ciągnik który jest 30 lat na rynku lub więcej i mam nadzieje że warfama o tym nie zapomni :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
donborys    3

A czy może ktoś się orientuje czy będą wersje poniżej 100KM czy Warfama będzie w tym przedziale umacniała pozycję POL-MOT H?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian1166    10

A wie ktoś ile by miało kosztować to cacko?

Był wywiad z dyrektorem tej firmy i mówił że 110 konny ciągnik ma kosztować 115tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelWlkp    726

140 brutto za 140 km? Belarusy mające na wyposażeniu silnik i koła mają taki stosunek mocy do ceny, a ten troche rzeczy ma więc nie sądze aby taka cena była możliwa. W najlepszym wypadku netto bedzie tyle kosztował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    320

a on jest już w sprzedaży?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

Ten ciagnik jest chyba tylko w mocy 141 km i kosztuje chyba 140 tys z vatem

 

Skąd masz takie informacje? Jeżeli by tak naprawde było to chyba nie nadążyli by go produkować :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez gelo707
      Czy zna ktoś nr RAL  malowania ciągników Fiat z okolic 1986r? Maska felgi, skrzynia, silnik.
    • Przez Cyganoxzzz
      Pacjent case mxu , gwizdanie na wysokich obrotach , jakieś porady ?
    • Przez Lenakejdhndks
      Witam, nie wiem co się dzieje podczas rolowania w Zetorze Forterra 120 wyskakuje mi błąd FNI16 520257 co to może oznaczać?
    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj