Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Panowie proszę o pomoc mam problem z t-25 leje mi paliwo z pompy wtryskowej z tej śruby gdzie się wlewa olej do pompy,w książce jest narysowane że jest tam zaworek i on powinien odbijać ale u mnie on nie odbija nie wiem czy pękła sprężyna czy co i nie wiem co mam robić proszę o szybką pomoc!!!

Opublikowano (edytowane)

JAK CI LEJE Z TEJ ŚRUBY TO ZNACZY ŻE JEST DUŻO PALIWA I TRZEBA GO SPUŚCIĆ I WLAĆ OLEJ ODKRĘĆ TĄ ŚRUBĘ NA DOLE DO SPUSZCZANIA OLEJU WYLEJE CI SIĘ SAMO PALIWO CZYLI ROPA I WLEJ NOWY OLEJ POWINNO SIĘ TAK ROBIĆ CO JAKIŚ CZAS.

 

wyłącz caps locka

Edytowane przez milanreal1
Opublikowano

JAK CI LEJE Z TEJ ŚRUBY TO ZNACZY ŻE JEST DUŻO PALIWA I TRZEBA GO SPUŚCIĆ I WLAĆ OLEJ ODKRĘĆ TĄ ŚRUBĘ NA DOLE DO SPUSZCZANIA OLEJU WYLEJE CI SIĘ SAMO PALIWO CZYLI ROPA I WLEJ NOWY OLEJ POWINNO SIĘ TAK ROBIĆ CO JAKIŚ CZAS.

 

wyłącz caps locka

witam mam takie pytanie chcem wyciagnac pape paliwa z wladka tylko sie zastanawiam czy moge ja odrazu wyciagnac czy musze jakos tloki ustawic? ma to jakies znaczenie?

Opublikowano

W pierwszej kolejności odkręć sobie korpus wlewu oleju jest on przykręcony 3 nakrętkami M6, jak ściągniesz ten korpus zobaczysz koło zębate napędu pompy paliwa, do tego koła jest przykręcony napęd licznika motogodzin przed odkręceniem popatrz na to koło bo u mnie były znaki które się powinny pokrywać czyli na kole oraz na korpusie pompy następnie odkręć te dwie śruby mocujące napęd licznika i masz już odpiętą pompę od napędu rozrządu tego koła nie ruszaj bo jest ono ustawione jak go obrócisz to będziesz musiał ustawiać cały rozrząd, następnie odkręć pozostałe 4 śruby mocujące pompę oraz przewody wysokiego ciśnienia i pompę masz na wierzchu.

Opublikowano

Witam. Mam problem. W pompie wtryskowej na samej górze jest odpowietrznik. Jeżeli wkręcę władka na obroty do wali mi zniego ropą. Według książki w środku powinno być szczeliwo. wie ktoś z czego jest to szczeliwo żebym mógł sobie dorobić?

Opublikowano

Witam. Mam problem. W pompie wtryskowej na samej górze jest odpowietrznik. Jeżeli wkręcę władka na obroty do wali mi zniego ropą. Według książki w środku powinno być szczeliwo. wie ktoś z czego jest to szczeliwo żebym mógł sobie dorobić?

Mnie się robi to samo, To chyba należałoby poczytać, co koledzy piszą wyżej....

 

a u mnie jak się stale zapowietrzał, to można było pieknie zaobserwować jak działa odpowietrznik :rolleyes:

Opublikowano

Witam męczy mnie pewien problem mianowicie ostatnio wymieniałem pompę paliwową i po wykręceniu starej zauważyłem że tam w miejscy trybu z przodu ciągnika jest luz i taki kołnierz mocno się rusza i wszystko było umazane w oleju od tego czasu władek zaczął mocno dymić i w szybki tempie zaczęło ubywać oleju silnikowego. A więc czy to może być spowodowane wyrobieniem się tych elementów przy napędzie pompy?

Opublikowano

To znaczy dymi ci już na nowej pompie? A na jaki kolor ci dymi?

Wtryski też wymieniałeś? Jeśli nie to już pora zwłaszcza że masz nową pompę.

To się ciesz że tam był olej znaczy się że rozrząd jest smarowany.

A to koło co ci się ruszało to przypadkiem nie jest koło rozrządu w które wchodzi napęd pompy, w tedy ten luz się likwiduje.

Za ubytki oleju nie powinieneś obwiniać pompy wtryskowej bo niby jak ona ma go zużywać, jeśli nie masz wycieków to znaczy że silnik ci zjada olej przez nieszczelne pierścionki na tłokach.

Może dymi ci bo masz niewłaściwy kąt wtrysku, możesz wyregulować przestawiając pompę na jej kołnierzu do bloku albo od w zależności czy masz za wczesny albo za późny.

Opublikowano

Witam mam mały problem z wladkiem mianowicie po regeneracji pompy przestawilem kąt wtrysku wydaje mi sie ze jest dobrze teraz ustawiony ,niezaleznie jak bedzie ustawiony objaw jest ten sam do setna po odpaleniu chodzi bardzo ciezko tak jakby pracował tylko na jednym cylindze idzie biały dym i niema zadnej reakcji na gaz czy ktos jest w stanie cos doradzic gdzie moze byc problem ???

Opublikowano

nie wtryski nieruszane ,ale jak bedzie zle kąt ustawiony to bedzie taki objaw ze niebedzie reagował na gaz???? i prosze o patologiczne wytlumaczenie jak ustawic kąt wtrysku to znaczy jak sprawdzic ze kolo pasowe jest w dobrej pozycji i niechodzi mi o blaszke i znak T tylko o to skad mam wiedziec ze akurat na danym obrocie jest pierwszy tłok w górze

Opublikowano

ja jak reguluje zawory to odkręcam przewody od pompy i obracając silnik ręcznie patrze kiedy z pompy idzie paliwo to wtedy na danym cylindrze ustawiam luzy i wtedy tłok jest na górze tylko daję gaz do dechy żeby było lepiej widać. może to ci się na coś przyda pozdrawiam i życzę miłego dłubania

Opublikowano

Napisałeś,że wydaje się jakby chodził na jednym .Sprawdź po odkręceniu przewodów wtryskowych ,przy max. dawce ,czy obie sekcje dają,jeśli nie ,to pompa jest źle ustawiona(sekcja w pompie).Ja ten problem rozwiązuję w ok.5 min ,ale ty masz prawo oddać pompę do zakładu naprawczego.

Opublikowano

Napisałeś,że wydaje się jakby chodził na jednym .Sprawdź po odkręceniu przewodów wtryskowych ,przy max. dawce ,czy obie sekcje dają,jeśli nie ,to pompa jest źle ustawiona(sekcja w pompie).Ja ten problem rozwiązuję w ok.5 min ,ale ty masz prawo oddać pompę do zakładu naprawczego.

 

odkrecałem oba przewody od sekcji i krecąc pompą tylko bije paliwo z jednego czy mozesz opisac jak usunąc ten problem ??

Opublikowano

Rozwiązać w ten sposób żeby oddać do tego co ci robił. I niech zrobi porządnie. Miałem podobnie w tamtym roku z pompą od c-330. Dopiero za drugim razem była zrobiona jak należy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez Cumins
      Witam wszystkich , jestem posiadaczem ciągnika case 1055 silnik d358 , ostatnio  gdy odkręciłem bagnet od oleju zaczeła wylewac się z niego spora ilość wody , dodam że dzieje się to tylko wtedy gdy postoi dłuzszy czas , w czasie sezonu gdy pracuje dzień w dzień nie zaobserowałem takich objawów . Jaka może być przyczyna tak dużej ilości wody w oleju podczas postoju ? Z góry bardzo dziękuję 😉
    • Przez Polacek
      Witam,

      Zeby wymienić pompe oleju muszę odjechać przodem, czy jest to konieczne ? Czy wystarczy zdemontować zbiornik paliwa ? Sprawdzę luz na pompie odkręcając miskę oleju ?
    • Przez m3tysek
      Witam, orientuje się ktoś gdzie  dostanę korbowód pompy hardi typ 1301 nr z korbowodu "110 224" 
      "4-4" pierwszy od strony wałka wom, może ktoś posiada na sprzedaż lub wie kto ma  


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v