Polecane posty

grzegorz508    3

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, proszę o radę, bo nie wiem co jest grane. Dziś wsunąłem tłoki z nowymi pierścieniami no i poskręcałem delikatnie korbowody aby sprawdzić jak o chodzi, no i okazało się, ze strasznie ciężko, trzeba sie dobrze nasiłować, zeby wał obrócić. Korbowody i stopki na pewno są dobrze założone. Co moze być nie tak?

 

Dodaję, że tłoki mam przerobione i u góry mam 5 pierścieni w tym 2 olejowe ze sprężynami. Tłoki polałem olejem przed wsunięciem. Luz pierścienia olejowego na zamku wciśniętego w tuleję wynosi około 0,3 mm, z czym zaznaczam, że szczlonomierz wchodzi spokojnie, a 0,35 juz nie da rady wiec jest pomiędzy 0.3 a 0.35.

Edytowano przez grzegorz508

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volf    3

A rowki w tłokach dokładnie wyczyściłeś, czy luz na zamku sprawdzałeś na całej wysokości tulei?

Jaki powód wymiany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Rowki wyczyszczone, sprawdzałem u góry tulei, gdzie jest chyba najmniej zużyta, powód wymiany pęknięte pierścienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volf    3

U góry to raczej jest najbardziej zużyta, lepiej sprawdź na całej wysokości.

A to pęknięcie to bez przyczyny czy z przegrzania i po jakim przebiegu nastąpiło i czy wszystkie 5 popękało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Te pierścienie były już kilka ładnych lat. Popękały te uszczelniające-ciemne, także musiał być trochę przygrzany w zimę.

Edytowano przez grzegorz508

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

A więc tak, po remoncie mechanik odwrotnie zakładał stopki korbowodów i nie było tak jak w książce (powinny być naprzeciwko siebie), dziś dopatrzyłem się, ze są poodciskane miejsca na zabezpieczenia panewek na korbowodzie obok siebie. Złożyłem tak jak było i chodzi ładnie. Dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Co może być przyczyną tego, ze silnik zasysa powietrze przez kolektor wylotowy? Zawory ustawiałem na 0.3 mm, wyciągałem wałek rozrządu i wstawiłem go na znaki, łącznie z całym rozrządem, także to odpada. Jaka może być przyczyna?

Edytowano przez grzegorz508

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mlatek    0

Wiec tak biorac wszystkie mozliwe opcje sprwadz czy dobrze rozrzad jest ustawiony.Mozliwe ze masz za ciasno ustawione zawory lecz ustawiles jak jest w ksiazce. Rozumiem ze glowica nie byla remontowana ani docierane zawory poprostu ktorys zawor wydechowy pozostaje otwarty albo brud pod niego podszedl i nie moze sie zamknac wiec wtrysnij do kazdego cylindra rope i krec aby to sie przepłukało moim zdaniem to jest to.


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

MF majom to że niekażdy je moze naprawic .Zmiana pierścieni niekiedy nic nie daje ,jerzeli tłoki krencom się cieżko musisz zrobić wieksze luzy na pierscieniach masz owale na tulejach niewidać tego gołym okiem najlepiej zmierzyć srednicówkom .a jak kaszle w kolektor to zle ustawiłeś zawory kolejnoś . :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Sorki MIATEK może koleś ma peknientom Głowicegiwice albo wypalony zawór

 

Sorki MIATEK może koleś ma peknientom Głowicegiwice albo wypalony zawór

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj