Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MF 255
grzegorz508    2

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, proszę o radę, bo nie wiem co jest grane. Dziś wsunąłem tłoki z nowymi pierścieniami no i poskręcałem delikatnie korbowody aby sprawdzić jak o chodzi, no i okazało się, ze strasznie ciężko, trzeba sie dobrze nasiłować, zeby wał obrócić. Korbowody i stopki na pewno są dobrze założone. Co moze być nie tak?

 

Dodaję, że tłoki mam przerobione i u góry mam 5 pierścieni w tym 2 olejowe ze sprężynami. Tłoki polałem olejem przed wsunięciem. Luz pierścienia olejowego na zamku wciśniętego w tuleję wynosi około 0,3 mm, z czym zaznaczam, że szczlonomierz wchodzi spokojnie, a 0,35 juz nie da rady wiec jest pomiędzy 0.3 a 0.35.

Edytowano przez grzegorz508

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volf    3

A rowki w tłokach dokładnie wyczyściłeś, czy luz na zamku sprawdzałeś na całej wysokości tulei?

Jaki powód wymiany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

volf    3

U góry to raczej jest najbardziej zużyta, lepiej sprawdź na całej wysokości.

A to pęknięcie to bez przyczyny czy z przegrzania i po jakim przebiegu nastąpiło i czy wszystkie 5 popękało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Te pierścienie były już kilka ładnych lat. Popękały te uszczelniające-ciemne, także musiał być trochę przygrzany w zimę.

Edytowano przez grzegorz508

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

A więc tak, po remoncie mechanik odwrotnie zakładał stopki korbowodów i nie było tak jak w książce (powinny być naprzeciwko siebie), dziś dopatrzyłem się, ze są poodciskane miejsca na zabezpieczenia panewek na korbowodzie obok siebie. Złożyłem tak jak było i chodzi ładnie. Dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Co może być przyczyną tego, ze silnik zasysa powietrze przez kolektor wylotowy? Zawory ustawiałem na 0.3 mm, wyciągałem wałek rozrządu i wstawiłem go na znaki, łącznie z całym rozrządem, także to odpada. Jaka może być przyczyna?

Edytowano przez grzegorz508

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mlatek    0

Wiec tak biorac wszystkie mozliwe opcje sprwadz czy dobrze rozrzad jest ustawiony.Mozliwe ze masz za ciasno ustawione zawory lecz ustawiles jak jest w ksiazce. Rozumiem ze glowica nie byla remontowana ani docierane zawory poprostu ktorys zawor wydechowy pozostaje otwarty albo brud pod niego podszedl i nie moze sie zamknac wiec wtrysnij do kazdego cylindra rope i krec aby to sie przepłukało moim zdaniem to jest to.


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    41

MF majom to że niekażdy je moze naprawic .Zmiana pierścieni niekiedy nic nie daje ,jerzeli tłoki krencom się cieżko musisz zrobić wieksze luzy na pierscieniach masz owale na tulejach niewidać tego gołym okiem najlepiej zmierzyć srednicówkom .a jak kaszle w kolektor to zle ustawiłeś zawory kolejnoś . :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    41

Sorki MIATEK może koleś ma peknientom Głowicegiwice albo wypalony zawór

 

Sorki MIATEK może koleś ma peknientom Głowicegiwice albo wypalony zawór

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xtomasz1095x
      Hej. Chciałbym was prosić o rade. Kupiłem nie dawno MF 675+tur i chciałbym się wszystko o nim dowiedzieć. Po pierwsz to gdzie sie włącza (wałek) WOM??. Czemu gdy przekręcam stacyjkę to później mi gaśnie kontrolka z takim "niby czajniczkiem"(ona jest druga od prawej)?? ,Czy tu da sie zmienić prędkość WOM ? i jak??. I czy ma ktoś na sprzedaż drzwi do tego mf??(lewe) zginęły w transporcie ;p
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez anger30
      Witam.Mam problem z MF 235 dostaje mi się woda do oleju,przed remontem tego nie było.Na pokrywie rozrządu były wrzery ale zakleilem i dalej coś jest nie tak.Blok był pęknięty ale zaklejony na zewnątrz przed remontem tzn wymiana tłoków i tulei też był i nie ciekło.Glowuca była dawana do sprawdzenia na szczelność niby ok już nie wiem co robić.Pomozecie?
    • Przez kubaursusmf
      Potrzebny katalog czesci do mf 565 licze na wasza pomoc!!
    • Przez pawel6200
      Czy wiecie czy dostane sie tym wizjerem do hamulca wom???
      Zamierzam go wymienic czy duzo jest rozbierania w srodku??
      Nie moge znalezc w katalogu strony z hamulcem przez co pytam
      Pozdrawiam


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.