Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MF 255
grzegorz508    1

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, proszę o radę, bo nie wiem co jest grane. Dziś wsunąłem tłoki z nowymi pierścieniami no i poskręcałem delikatnie korbowody aby sprawdzić jak o chodzi, no i okazało się, ze strasznie ciężko, trzeba sie dobrze nasiłować, zeby wał obrócić. Korbowody i stopki na pewno są dobrze założone. Co moze być nie tak?

 

Dodaję, że tłoki mam przerobione i u góry mam 5 pierścieni w tym 2 olejowe ze sprężynami. Tłoki polałem olejem przed wsunięciem. Luz pierścienia olejowego na zamku wciśniętego w tuleję wynosi około 0,3 mm, z czym zaznaczam, że szczlonomierz wchodzi spokojnie, a 0,35 juz nie da rady wiec jest pomiędzy 0.3 a 0.35.

Edytowano przez grzegorz508

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volf    3

A rowki w tłokach dokładnie wyczyściłeś, czy luz na zamku sprawdzałeś na całej wysokości tulei?

Jaki powód wymiany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

volf    3

U góry to raczej jest najbardziej zużyta, lepiej sprawdź na całej wysokości.

A to pęknięcie to bez przyczyny czy z przegrzania i po jakim przebiegu nastąpiło i czy wszystkie 5 popękało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    1

Te pierścienie były już kilka ładnych lat. Popękały te uszczelniające-ciemne, także musiał być trochę przygrzany w zimę.

Edytowano przez grzegorz508

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    1

A więc tak, po remoncie mechanik odwrotnie zakładał stopki korbowodów i nie było tak jak w książce (powinny być naprzeciwko siebie), dziś dopatrzyłem się, ze są poodciskane miejsca na zabezpieczenia panewek na korbowodzie obok siebie. Złożyłem tak jak było i chodzi ładnie. Dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    1

Co może być przyczyną tego, ze silnik zasysa powietrze przez kolektor wylotowy? Zawory ustawiałem na 0.3 mm, wyciągałem wałek rozrządu i wstawiłem go na znaki, łącznie z całym rozrządem, także to odpada. Jaka może być przyczyna?

Edytowano przez grzegorz508

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mlatek    0

Wiec tak biorac wszystkie mozliwe opcje sprwadz czy dobrze rozrzad jest ustawiony.Mozliwe ze masz za ciasno ustawione zawory lecz ustawiles jak jest w ksiazce. Rozumiem ze glowica nie byla remontowana ani docierane zawory poprostu ktorys zawor wydechowy pozostaje otwarty albo brud pod niego podszedl i nie moze sie zamknac wiec wtrysnij do kazdego cylindra rope i krec aby to sie przepłukało moim zdaniem to jest to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    39

MF majom to że niekażdy je moze naprawic .Zmiana pierścieni niekiedy nic nie daje ,jerzeli tłoki krencom się cieżko musisz zrobić wieksze luzy na pierscieniach masz owale na tulejach niewidać tego gołym okiem najlepiej zmierzyć srednicówkom .a jak kaszle w kolektor to zle ustawiłeś zawory kolejnoś . :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    39

Sorki MIATEK może koleś ma peknientom Głowicegiwice albo wypalony zawór

 

Sorki MIATEK może koleś ma peknientom Głowicegiwice albo wypalony zawór

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×