Skocz do zawartości

Pomoc w zakupie C-360 i pochodnych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Można samemu jeśli ma się w domu przyrząd do ustawiania-sprawdzania wtryskiwaczy.

Jak nie to do zakładu zajmującego się układami wtryskowymi, czasem sklepy z częściami do ciągników maja taką usługę. Sprawdzenie 1 wtryskiwacza 5zł.

Opublikowano

Ja nawet gdzieś to miałem...tylko nie wiem czy to szwagier wziął czy mi ktoś "pożyczył" z pracowników.Tylko jak się zmienia końcówki w zakładzie to oni za darmo już ustawiają.

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam zamiar kupić jakiś ciągnik z turem. Ciągnik ten byłby jako trzeci. Mam już MF 6180 i Zetora 5211.

Ciągnik pracowałby głównie przy załadunku obornika, zwożenie balotów, oraz inne lekkie prace z turem oraz polowe.

I tutaj pojawia się pytanie do Was czy warto wziąć ten konkretny egzemplarz.

 

Opis z aukcji:

WITAM MAM DO SPRZEDANIA URSUS C 360 ROK 1981 STAN BARDZO DOBRY OPONY PRZÓD NOWE TYŁ JAKIES 70% NOWY ROZRUSZNIK I ALTERNATOR UZYWANY NA POTRZEBY WŁASNE DO ODSNIEZANIA I ZAŁADYNKU ZWIRU

 

31417232471.th.jpg 3141723247.th.jpg 31417232472.th.jpg31417232475.th.jpg 31417232474.th.jpg31417232476.th.jpg 31417232477.th.jpg31417232473.th.jpg

 

Ciągnika jeszcze nie oglądałem, mam zamiar jechać po świętach, ale najpierw chciałem zasięgnąć Waszych opinii.

 

Jeśli chodzi o jego cenę to wyjściowa na aukcji 13900 - dużo, mało, w sam raz ?

 

Na turze widnieje - Udźwig 500kg i tu kolejne pytanie... da się jakoś zwiększyć ten udźwig? np poprzez wymianę siłowników czy ten tur jest zrobiony ze słabych materiałów i ten zabieg nie ma sensu - powygina się?

Myślałem też nad dołożeniem siłownika do wywrotu łychy.

 

Proszę o Wasze opinie na temat tego ciągnika, czy warto czy sobie odpuścić, a może lepiej poszukać '60'ki bez tura i dokupić jakiegoś?

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam

Edytowane przez bocianlask
Opublikowano

Ja mam w c-330 zmienioną pompę na mocniejszą, Rama tura jest skrócona o jakieś 20 cm (z tym jest trochę zabawy: cięcie, spawanie itp), no i podłożona jest pod sprężynkę w rozdzielaczu metalowa kulka przez co zwiększa się ciśnienie oleju(trzeba uważać żeby z bardzo nie zwiększyć bo coś może nie wytrzymać).Zrobione jest też wspomaganie kierownicy ze starego wózka widłowego. Powiem tyle że z belami z sianokiszonki nie ma najmniejszego problemu, a i manewrowanie w ciasnej stodole jest lekkie i przyjemne. Sześćdziesiątka myślę też zda egzamin po takich przeróbkach byle by technicznie była sprawna

Opublikowano

Co do opłacalności to można by coś powiedzieć znając warunki w jakich sprzęt miał by pracować.Do mojego ciągnika założenie tura to jakieś 25 tyś. dlatego pracuje na starym c-330. A tu mamy tura i ciągnik do tego za połowę tej kwoty. Moim zdaniem od 20 ha albo 20 sztuk bydła się opłaca inwestować w 4x4

Opublikowano

Mnie się wydaje że lepiej było by ci kupić c385 albo mtz do tura mogą na turze mieć udźwigu 1,5 tony więc już byłoby nieźle a tura to możesz kupić używanego za parę tysiecy nie musi być nowy

  • Like 1
Opublikowano

Opony takie sobie, będzie Ci to też utrudniało załadunek obornika. Cena wg mnie jest w miarę w porządku, aczkolwiek, na Twoim miejscu poszukałbym z turem 2-sekcyjnym.

Gość Zetek5340
Opublikowano

Ja dla mnie za tą cenę to nie wygląda brzydko ale najlepiej obejrzeć na żywo jak wygląda pracuje tak to będziesz wiedział co i jak

A mam do was takie pytanie ma ursusa C 360 i mam taki problem pompa po regeneracji pięknie pracuje ale jak dodaję gazu to strasznie dymni co jest możecie mi pomóc zawory ustawione wtryskiwacze nie leją kompresja nie jest zła niby kiedyś tam miała robiony kapitalny remont silnika ale na słowo to niema co wierzyć z góry dzięki za pomoc

Opublikowano

Dzięki bardzo za rady ;) początkowo mieliśmy zakładać tura do 6180, ale to są spore koszty tzn za cenę tura do MF'a mam 60'ke.

Zobaczymy podjadę, obejrzę i wtedy będzie decyzja czy bierzemy czy odpuszczamy.

 

Co do 4x4 fajnie by było coś takiego 70-80KM kupić ale to już niestety są spore ceny, na chwilę obecną nie dysponuję taką kwotą....

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v