Skocz do zawartości

Pomoc w zakupie C-360 i pochodnych


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Skrzynia ma na obudowie napisane zetor to pewnie odlewana była w czechosłowacji.

 

4011 powinna mieć prędkość maksymalną wiekszą bo ma szybsze przełozenie na zwolnicy. Tyle że to teoria bo odkręcisz na pompie 50 obr/min i jeż jest równo. Pisanie że 55 jest NIEPORÓWNYWALNIE szybsza to bzdura. Ta sama skrzynia, prawie ten sam silnik. Nie ma szans żeby przy tych samych ustawieniach pompy w ogóle była jakaś róznica pomojając przełożenie na zwolnicach na korzyść 40-ki. Z tymi róznicami w mocy to też jest różnie i możliwe że nie ma ich w cale a przynajmniej po pierwszym remoncie pompy wszystko się wyrównuje.

 

konopek00 masz rację. 20 lat jezdziłem 4011, pół roku temu poszła do żyda bo tym ciągnikiem to wstyd już było jezdzić, policja faktycznie się za tobą ogląda. 40-ka ma swoje zalety ale niestety najlepiej do czego się nadaje to nieduże gospodarstwo i żadnego transportu ulicznego. Zmieniać jej wygląd na 60-ke mija się z celem. Poza tym... ile ich jeszcze jezdzi w oryginale?

Masz racje nie opłaca się zmieniać wyglądu tylko ja kupiłem już z blachami 60-siątki.

Opublikowano (edytowane)

no masz racje pomylilem sie :unsure: dzis sprawdzilem na swojej 60 i mam s4003

wuj kupił unikatową 355 bo oryginał. I ma s-4002 B)Także mamy już udowodnione wszystkie 3 rodzaje silników

Edytowane przez UrsusCzesio
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja mam c4011 i silnik ma typ S4001 ;) moja do niedawna miała wszystkie blachy i zegary oryginale ale błotniki były już kompletnie zgnite maska też była w nie ciekawym stanie więc w 2008 roku kupiłem wszystko nowe od c360 :P no ale po 33 latach nienagannej pracy należała się jej premia :D

Opublikowano

Ursusc385 nie wiem czy wiesz ale mam nadzieje że wiesz że c-4011 byłą budowana na podzespołach zetora 4011 (albo na odwrót- róznie źródła mówią ).

 

 

 

No i co ? To pokaż mi nie polską c-360 ? Co zetora pokazesz ? to wtedy jest zetor, a nie twoja nie polska c-360...

Opublikowano

Woziłem kilka lat węgiel 40-ką. Ponad 200 ton rocznie z kopalni w jaszczębiu oddalonej o 40km, często dwa razy dziennie po 8-10 ton jednorazowo. W ciągu 5 lat wykończyłem w niej silnik na amen. Nie miała prawa tego dłużej wytrzymać. Przygłuchy jestem od tego ciągnika po 20 latach jeżdzenia a jedyne co jest pocieszne to fakt że ZAWSZE dojechała do domu a najgorszą awarie jaką miałem to odkręcona i zgubiona nakrętka z wału. Wtedy jazda tym ciągnikiem jeszcze przeszła ale dziś w momęcie miał byś na głowie inspekcję albo policje. Nikt nie patrzył na to czy kopci, czy leje olejem, czy przeładowane nawet że na zakrętach węgiel albo wysłodki się na droge sypią. Dziś to nie przejdzie.

Opublikowano (edytowane)

a powiem tak mam 4011 i bardzo mało pali kiedys mielismy zetora 6748 on ma 50 km nniewiele wiecej niz 40 naleliśmy paliwa do pełna i pojechalismy na pole kosić zielonke fmż z-305 i w południe zgas sucho w zbiorniku wyzłopał do cna a 4011 w sieczkarni od 8 rano do 13 to normalnie sie zdziwiłęm jak on mało moze zpalić c-360 też mało pali teraz na te czasy trzeba je cenic bo mało który nowy ciagnik mało pali

Edytowane przez lukaszursus904
Opublikowano

Ta nawet ładniejsza tylko kabina to chyba od c 330 jest . Parę tysięcy tańsza jest więc chyba tą bardziej opłaca się brać .

A prasa to chyba postoi jeszcze do wiosny bo bardzo dużo już amatorów na takie prasy nie ma .

Opublikowano

Posiadam 3p od nowości czyli 23lata i jedyna warta uwagi to ta pierwsza oczywiście na podstawie zdjęć wygląda że jest całkowicie w orginale i jeśli tak jest to tylko ją bierz pod uwagę mało jest takich a 3p naprawiane przez tkz mechaników to duże ryzyko...cena do negocjacji no i masz blisko

Opublikowano (edytowane)

no tez tak mysle ze jakby za 18 chcial oddac i by bylo wszystko jak trzeba to bym sie nie zastanawial w sobote moze pojade z rana bo po poludniu jest uroczystosc wagi panstwowej na ktorej musze byc wiec sie zobaczy

jak kupie to napewno sie pochwale co i jak

 

 

bylem dzis ta http://allegro.pl/ursus-c-360-3p-i1953143864.html ogladac dobrze ze bylo blisko bo nie warto bylo sobie glowy w sumie zawracac

Edytowane przez wojtas972

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v