Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
fartom    11

Witam mam takie pytanie: wczoraj przywiozłem fergusona 675 z przednim napędem rok 90, ma on miejsec na 2 akumlatory pod kabiną z prawej i z lewej strony u gościa paliłem go na zaciąg bo miał słaby akumulator, a w domu na nowym akumlatoze pali tak samo słabo, rozrusznik ledwo kręci. jak go podpiołem na krutko na 24 V to pali od sztycha ale instalacje ma 12 bo patrzyłem na żarówki. no i mnie zastanawia czy ktoś ma może podobny ciągnik, bo przecież niemożliwe jest żeby orginalnie miał dwie szóstki bo to przeciez nie 330. podobna sprawa może być w 390 i dlatego prosze jaśli ktoś ma podobnego ferdka to prosze o jakąś odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

kolego ja mam 595 i też mi słabo palił więc kupiłem mu 170 i pali jak głupi a ty niepatrz na żąrówki bo w niektórych mf jest tak że instalacja jest 24 a żarówki i na przyczepy ma wyjścia 12 więc proponuje ci zobaczyć na czujnikach od oleju czy wody jaki jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alpak    0

Zobacz na jakie napiecie masz rozrusznik. Jesli jest na 12V i slabo kreci to do sprawdzenia wszystkie polaczenia a jesli beda ok to tulejki w rozruszniku i szczotki.

 

Pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fartom    11

rozrusznik ok. zastanawiam sie czy on przypadkiem nie ma przełącznika 12na 24V do rozruchu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

masz panie 12v ponieważ znalazłem rozrusznik do niego i pisze że jest 12 v masz tu strone tam masz rozrusznik do niego http://parts-online.pl/pl/rozrusznik-massey-ferguson-165-6150-zam.html#op1 porostu możesz mieć rozrusznik podjechany i dlatego tak kręci bo mój 595 jak miał podjechany to tez tak palił i niespinaj na 24 bo popalisz czujniki i zegary porostu musisz pożyczyć sobie duży akumulator od sąsiada i sprawdzć czy zapali chyba ze sam posiadasz taki od biozna 170 czy tam 190 a jak masz na 2 wejścia to może jak w c 360 prawdopodobnie idzie 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fartom    11

no właśnie podpiołem 2x125ah po 850an i na zimnym silniku nie odpali, a jak zepne je na 24v to kreci jak powinien. a jak juz raz zapali to i potem na jednym akumulatorze zapala bez problemu, no i sie tak zastanawiam czy on nie ma tak ze przy zimnym silniku musi palić na 24V?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

kolego a masz grzanie w stacyjce prawdo podobnie a jak masz palnik taki do butli to weś podgrzej miskę olejową i sprubuj odpalić na 1 akumulatorze bo może świeca ci nie dzaiła i niechce odpalic ponieważ olj jest gesty i niemoże go przekręcić proponuje wymienić mu olej bo znając życie to najgorszym superolem jest zalany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fartom    11

olej wymieniłem na milwusa cc wiec olej jest gitara, w nim nie ma świecy która grzeje silnik tylko zwykła płomieniowa świeca taka sama jak w MF 255.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

to proponuje sprawdzić czy paliwo do niej dochodzi bo mf bez grzania to nie zapali na minusowych temp weś sobie gg domnie ja mam mf 595 to jestto samo tylko silniczek ma inny i kabine to ci powiem wszysko co chcesz wiedzieć bo rozbierałem pare razy u kolegi takiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj