Skocz do zawartości

Polecane posty

fartom    10

Witam mam takie pytanie: wczoraj przywiozłem fergusona 675 z przednim napędem rok 90, ma on miejsec na 2 akumlatory pod kabiną z prawej i z lewej strony u gościa paliłem go na zaciąg bo miał słaby akumulator, a w domu na nowym akumlatoze pali tak samo słabo, rozrusznik ledwo kręci. jak go podpiołem na krutko na 24 V to pali od sztycha ale instalacje ma 12 bo patrzyłem na żarówki. no i mnie zastanawia czy ktoś ma może podobny ciągnik, bo przecież niemożliwe jest żeby orginalnie miał dwie szóstki bo to przeciez nie 330. podobna sprawa może być w 390 i dlatego prosze jaśli ktoś ma podobnego ferdka to prosze o jakąś odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

kolego ja mam 595 i też mi słabo palił więc kupiłem mu 170 i pali jak głupi a ty niepatrz na żąrówki bo w niektórych mf jest tak że instalacja jest 24 a żarówki i na przyczepy ma wyjścia 12 więc proponuje ci zobaczyć na czujnikach od oleju czy wody jaki jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alpak    0

Zobacz na jakie napiecie masz rozrusznik. Jesli jest na 12V i slabo kreci to do sprawdzenia wszystkie polaczenia a jesli beda ok to tulejki w rozruszniku i szczotki.

 

Pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

fartom    10

rozrusznik ok. zastanawiam sie czy on przypadkiem nie ma przełącznika 12na 24V do rozruchu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

masz panie 12v ponieważ znalazłem rozrusznik do niego i pisze że jest 12 v masz tu strone tam masz rozrusznik do niego http://parts-online.pl/pl/rozrusznik-massey-ferguson-165-6150-zam.html#op1 porostu możesz mieć rozrusznik podjechany i dlatego tak kręci bo mój 595 jak miał podjechany to tez tak palił i niespinaj na 24 bo popalisz czujniki i zegary porostu musisz pożyczyć sobie duży akumulator od sąsiada i sprawdzć czy zapali chyba ze sam posiadasz taki od biozna 170 czy tam 190 a jak masz na 2 wejścia to może jak w c 360 prawdopodobnie idzie 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fartom    10

no właśnie podpiołem 2x125ah po 850an i na zimnym silniku nie odpali, a jak zepne je na 24v to kreci jak powinien. a jak juz raz zapali to i potem na jednym akumulatorze zapala bez problemu, no i sie tak zastanawiam czy on nie ma tak ze przy zimnym silniku musi palić na 24V?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

kolego a masz grzanie w stacyjce prawdo podobnie a jak masz palnik taki do butli to weś podgrzej miskę olejową i sprubuj odpalić na 1 akumulatorze bo może świeca ci nie dzaiła i niechce odpalic ponieważ olj jest gesty i niemoże go przekręcić proponuje wymienić mu olej bo znając życie to najgorszym superolem jest zalany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fartom    10

olej wymieniłem na milwusa cc wiec olej jest gitara, w nim nie ma świecy która grzeje silnik tylko zwykła płomieniowa świeca taka sama jak w MF 255.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

to proponuje sprawdzić czy paliwo do niej dochodzi bo mf bez grzania to nie zapali na minusowych temp weś sobie gg domnie ja mam mf 595 to jestto samo tylko silniczek ma inny i kabine to ci powiem wszysko co chcesz wiedzieć bo rozbierałem pare razy u kolegi takiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×