Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja miałem tak w 385 i była to wina pompy

oringi były zużyte i pompa dawała ciśnienie ale nie miała siły zassać oleju ze skrzyni, jak poluzujesz przewód którym idzie olej i zakręcisz jeszcze raz to bedzie działać ale jest to uciążliwe więc lepiej pompe do regeneracji

Opublikowano

pompy nie radze regenerować bo to jest gówno warte a kosztuje tyle co pół nowej ale ta inwestycja się opłaci bo oryginał z tucholi kosztuje coś koło 4 stówek

 

kolego ty możesz mieć problem z zaworem na rożdzielaczu koszt nie duży ale rozbierania sporo do mnie jak przywiózł gościu pokrywę po regeneracji założyliśmy a on nie chciał 200 kilo podnieść a cała reszta jest nowa ale rozebraliśmy nowy zaworek (koszt 50zł plus uszczelka) to teraz jest super a w tym starym zaworze tłoczek się zapiekł i sprężyna go nie mogła wysuwać ja bym stawiał na to.

Opublikowano

witam mam taki problem w u912 wymieniałem pompę i uszczelniacze na siłowniku bo strasznie opuszczał i słabo podnosił a

teraz gdy to złożyłem to podnosi dobrze ale opuszcza gdy sie ciągnik zgasi a nie powinno ...?!

czego to może być przyczyna ...? dodam też ze ten zawór pod siedzeniem gdy przekręcam to też tak samo opuszcza.

co może być nie tak .....??? :angry:

Opublikowano

odkrec srubke fi 10 ta co jest splyw oleju z szybkozlacza i zaworu bezpieczenstwa podnosnika i tam w pewnej odleglosci bedzie srubka z nacieciem na srubokret stuknij w nia delikatnie i opwinien opasc ,mogles przy zakladaniu pokrywy zle zalozyc tzn. to co jest w moscie od regulacji silowej ze sruba 10 a w pokrywie jest rolka ktora powinna sie znajdowac przy nim a czasem jak sie zalozy zle wejdzie na srube ta .napewno to nie jest wina rozdzielacza jedynie mechanizm sterujacy nim moze sie gdzies przycinac kiedys tez tak mialem w swoim, prowadnic ta co jest na niej sprezyna zacinala sie

Opublikowano

Z reguły to nowe typy podnośnika mają to do siebie że nie trzymają. Jeśli nawet nie jest to wina rozdzielacza to tym bardziej to nie wina tej śrubki bo ona odpowiada za przepływ oleju a nie za opuszczanie. To jest raczej nie do naprawienia jeśli to naprawdę jest nowy typ podnośnika. Takie rozwiązanie teraz mamy. Mam starą c-385 i z pługiem przez tydzień nie opuści a nowsza 1214 w 5 min posadzi pług na ziemi i mimo tego były zmieniane uszczelniacze i nic nie pomogło.(to dzięki "fachowej" produkcji części w stodołach :angry: a nie w profesjonalnych zakładach!)

Opublikowano

Podepne się pod temat W moim przypadku do pewnego momentu podnośnik działał bez zarzutu,jednak z dnia na dzień coś mu sie poj... i teraz ani nie drgnie.

Z początku myślałem ze pompa ale podpiąłem przyczepe i kiper działa. Miał już ktoś podobny przypadek?? A i stało się to w Ursucie c-385

Opublikowano

Sprawdź ten korek co w pokrywie z tyłu jest wkręcony. Za nim jest śrubka na śrubokręt i puknij w nią kilka razy. Jak nie przyniesie rezultatów to jakiś inny zaworek się przyciął.

Opublikowano

no i doszedłem do tego dlaczego opuszczał .. to nie była wina rozdzielacza lecz zaworu przeciążeniowego cylindra olej ciągle szedł przez zawór na przelew i dlatego tak się działo .. ;)

Opublikowano

Witam!

Jak zwiększyć prędkośc podnoszenia narzędzi na tylnym TUZie w ursusie c385??? Po rozgrzaniu prędkość podnoszenia pługa 4 x 35 cm o wadze ok 370kg oscyluje w granicach5 sekund przy obrotach 1500

Ciągnik pracuje na regulacji siłowej

Opublikowano

pompa mogła jedynie dostać w kość przez to że poprzedni własciciel w Szwecji ustawił zbyt krótkie te cięgła co sie nimi zatrzaskuje hak dolny gdu sie podniesie ramiona podnośnika. Przez to podnośnik nie dociągał do max wysokości podnoszenia....

Teraz to przestawiłem dopiero...

Ale pompa raczej jest ok, bo jak podpiąłem go pierwszy raz w tym roku do przyczepy i jako niedoświadczony w użytkowaniu osiemdziesiątki do wywrotki to dodałem gazu troche no i pozamiatane było... rozerwało jeden siłownik, tzn wyrwało z gwintu tą tuleje co sie skręca pojedyńcze stopnie cylindra ;[ dodam, że ten incydent miał miejsce na pustej wywrotce :o

Opublikowano

Czy ktoś wie co może być przyczyną "podskakiwania" pługa gdy go się podnosi. Szczególnie widoczne to jest to to po odpaleniu ciągnika. Podobne podskakiwanie jest też na zewnętrznej hydraulice np. jak podnosi się siewnik hydropakiem w agregacie. Czy moze to wynikać z zapoowietrzenia układu czy coś innego? Ostatnio wymieniona była pompa i dość długo po uruchonieniu nie chciała zaciągnąc oleju. Poziom oleju w skrzyni jest prawidłowy, filtry nowe

Opublikowano

dopnę się do tematu. Mianowicie mam c385 z turm i i ogólnie słabo podnosi i tur tez aby bele podniósł trzeba mocno gazować. wydaje mi się że to pompa bo kiedyś miałem tur podłączony równolegle do podnośnika tzn aby działał tur trzeba było zablokować ramiona podnośnika a dźwignie dać na podnoszenie (wydaje mi się ze to ją mogło zarżnąć), było to uciążliwe więc zasilanie wziołem z szybko-złącza i nie zaobserwowałem wzrostu wydajności.

Jakie jest wasze zdanie i jaką tą pompę kupić bo już sam nie wiem, mówią że wzmacniana potrafi frez ściąć.

A ja robię nim na kilkunastu ha więc przeciążony to on nie jest

 

A jeszcze o co chodzi z tą pompką wspomagającą, dodam że mój jest z lat siedemdziesiątych więc jest ona obecna czy nie?

pozdrawiam i dzięki za odp.

Opublikowano

witam wszystkich . Mam wlasnie problem z moim ursusem c385...:P nie wiem co jest ale nie dziala w nim podnosnik....kiedy reguluje wajchom od podnoszenia nic nie reaguje... ostatnio dla proby wlaczalismy i wylaczalismy pompe hydrauliczna... kiedys nawet zmieniana byla ale to nie jest chyba przyczyna... z poziomem oleju jest jak najbardziej wporzadku(jest poziom). nie wiem co jest przyczyna... w jakim katalogu czytalem ze jest zapowietrzony uklad... ale nie wiem...jak by ktos wiedzial co sie moze dziac to prosze pisac...

Opublikowano

A te problemy kiedy się pojawiły? Czyżby jak była ujemna temperatura? Olej w skrzyni był rozgrzany? Bo jeśli był zimny to może dlatego nie chcę podnosić, kiedyś jak w moim gospodarstwie był jeszcze ursus 902 to właśnie w zimnie podnośnik i wałek nie chciały działać ale po rozgrzaniu oleju wszystko wracało do normy :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez kubakar117
      Witam Mam problem w Valtrze n134 active mianowicie chodzi o tylny tuz.Czasami potrafi się przyciąć. Po naciśnięciu przycisku mruga kłódka na prawej konsoli z regulacją .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v