Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moim zdaniem na zdjęciach jest trudno przynajmniej dla mnie ocenić czy lakier jest nowy kładziony czy tylko polerowany bo jak ładnie wypolerujesz to będzie jak nowy

Polerowałeś kiedykolwiek ciągnik? Jesteś profesjonalistą? nie sądzę aby był polerowany, w tych ciasnych zakamarkach to byłoby nie mozliwe( może inaczej- zbyt pracochłonne) o wiele prościej pomalować. Felgi też wypolerowane?

Ps. żeby sprzedać gówno musi się ono świecić jak psu ... Jest pewna grupa klientów którzy na widok błyszczącego lakieru cieszą sie jak dzieci a portfele same im się otwierają.

Opublikowano

andrejus masz w 100% rację ludziom na widok świecącego się lakieru ślina do ziemi cieknie... Wiadomo może nie wszystkim no ale większości ...Co do Renówki na bank malowana i pewnie nie 3050 mth tylko 13 tys mth :P Identyczną znajomy sprowadził nawet z tego samego roku to miała akurat 9 tys mth ale lakier okropny mimo że podobno z garażu ją brał ... A kiedyś na moich oczach handlarz przyprowadził renóweczkę z ładowaczem z lat tak ok 98/2000 miała 23 tys mth...

Opublikowano

ciągników nie ale każdy samochód który sprzedaję poleruje kupuje za grosze a sprzedaję dużo drożej i jak się wymyje wywietrzy polerka do tego to każdy się podnieca że samochód dbany nigdy nikt w nim nie palił i takie tam co do mth macie racja mój znajomy tak samo kupił zetora z 2002 roku i miał już 6 tyś mth to można sobie pomyśleć ile mają ciągniki z lat 90-80

Opublikowano (edytowane)

Za granicą 1000mtg rocznie głównym ciągnikiem to nie jest nic dziwnego. Może zdazyć sie 20letni z przebiegiem 8tys ale to na mniejszych gospodarstwach lub jako ciągnik pomocniczy inne przypadki to albo cofane liczniki albo ciągnik stał nie uzywany kilka lat

np http://allegro.pl/fe...3922033905.html

http://otomoto.pl/fe...io-A245467.html

http://otomoto.pl/case-magnum-310-A354187.html

Edytowane przez DEMONxXx
Opublikowano

ciągników nie ale każdy samochód który sprzedaję poleruje kupuje za grosze a sprzedaję dużo drożej i jak się wymyje wywietrzy polerka do tego to każdy się podnieca że samochód dbany nigdy nikt w nim nie palił i takie tam co do mth macie racja mój znajomy tak samo kupił zetora z 2002 roku i miał już 6 tyś mth to można sobie pomyśleć ile mają ciągniki z lat 90-80

Tylko że zetor otwarcie pisał w instrukcji obsługi że jego silniki wytrzymują średnio 6tys mth a mwm z takim przebiegiem jeszcze 3x tyle pochodzi, druga sprawa w tej renówce widać filtry claasa więc prawdopodobnie była serwisowana przez właściciela albo zostawiona w rozliczeniu u dealera i po dużym przeglądzie. Trzeba by zerknąć w papiery, czy ma ważny tuv, od kogo kupiona a nie że ktoś ją pomalował albo nie i to ma być wyznacznikiem jej stanu i przebiegu...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v