Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, poratujcie.

Mam w magazynku takie oto ustrojstwo.

Wiecie może co to jest i do czego służy? Może rzuciło wam się kiedyś w oczy?

Za wszelką pomoc serdeczne dzięki, kojaże że będzie to jakaś zwolnica?

http://ifotos.pl/zob...96_epnrwah.jpg/

http://ifotos.pl/zob...02_epnrwas.jpg/

Pytam bo chce się tego pozbyć i z chęcią wystawiłbym na allegro ale nie wiem w jakiej kategorii

Pozdrawiam

 

 

Podaj mi cene na PW to może się dogadamy ;)

Opublikowano (edytowane)

Co to za ciągnik na pierwszym zdjęciu ten ostatni w rządku

http://otomoto.pl/ze...py-A307052.html

No właśnie ani to pronar ani slazak. Przednia oś w dodatku wygląda jakby miała hamulec tarczowy. Gabaryty podobne do 8011 tylko chyba troche za wysoki jest. Kabina podobna jak w deut-fahr.

Edytowane przez C-S-R
Opublikowano

A czemu by nie ??

Wygląda ładnie, ale wiadomo że nie po wyglądzie ze zdjęć niemożna oceniać stanu faktycznego :)

A mi te zdjęcia wyglądają na jakieś przerobione w fotoshopie czy czymś podobnym. Przyjrzyjcie się.

Opublikowano

A mi te zdjęcia wyglądają na jakieś przerobione w fotoshopie czy czymś podobnym. Przyjrzyjcie się.

 

Zdjęcia nie były przerabiane, w życiu. Były robione z lampą, widać to dokładnie.

Opublikowano (edytowane)

tak 1200 motogodzin a z przodu opon nie ma. Chyba 4800 motogodzin... u znajomego w pronarze przy stanie licznika 2400 motogodzin stan opon więcej jak 50%.-ciągnik od nowości.

Edytowane przez grzepo
Opublikowano

Jak byście trochę dokładniej poczytali o tych ciągnikach na tym forum to byście wiedzieli, że liczą motogodziny dość wolno. Nie twierdzę, że w tych ogłoszeniach przebieg jest prawdziwy na 100% ale ja zimą ubiegłego roku kupiłem pronara z przebiegiem 642 mth (od pierwszego właściciela, 2005r, obrabiał 22ha wraz z C-360 i C-330). Do tej pory zrobiłem niewiele ponad 100mth na 27ha. Mam jeszcze zetora 5211 i T25. Ostrożny byłbym też określając przebieg na podstawie zużycia opon - wystarcz że ciągnik trochę więcej jeździł po asfalcie i już opony wskazują wyższy przebieg niż jest w rzeczywistości...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v