Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bo mam taka przyczepe i wiem ile ta rama gieta na zimno jest warta, pozatym kazdy uzytkownik tej przyczepy powie Ci ze do tylu pelnej zboza to strach wywracac

to wiem ale takie ceny są, za sztywne chcą po 5000

a ile wycenisz taką d 47 z nową hutniczą ramą w b. ładnym stanie

Opublikowano

ja bym takiego czegoś nie kupił.. patrząc na zdjęcia to ciągnik dobrze wymyty.. cena atrakcyjna ale jakoś tak nie przyjemnie wygląda.. lepiej już dołożyć i być zadowolonym:) takie jest moje zdanie:)

Opublikowano

A czytać umiesz ? :)

 

Stan techniczny, wizualny bardzo dobry - nie wymagający żądnego wkładu finansowego

 

W 2010 roku przeszedł kapitalny remont oraz dodatki:

 

: Nowe opony przód

 

:Wspomaganie kierownicy

 

Opublikowano

@prometeusz w stanie niemal idealnym to moze cos kolo 6,5-7, tylko w tych pieniadzach mozna by znalesc d55 lub cos czeskiego

d 55 to taki sam szmelc jak d 47 tylko trochę większa, ramy też zimnogięte, a czeskie to wywrotki dwustronne, podobnie jak hl a takie nawet nie umywają sie do trzystronnej, piszę o trzystronnych z prawdziwego zdażenia, taką przerobiłem ze sztywnej, taką trzystronną podjeżdzasz pod dmuchawę czy żmijkę i zostanie Ci ze trzy worki do podgarnięcia a z takiej hl 6 czy czeszki to ze dwie tony, w lato w dusznej stodole lub na słońcu przy 30 stopniach to nie jest przyjemne

Opublikowano

d 55 to taki sam szmelc jak d 47 tylko trochę większa, ramy też zimnogięte, a czeskie to wywrotki dwustronne, podobnie jak hl a takie nawet nie umywają sie do trzystronnej, piszę o trzystronnych z prawdziwego zdażenia, taką przerobiłem ze sztywnej, taką trzystronną podjeżdzasz pod dmuchawę czy żmijkę i zostanie Ci ze trzy worki do podgarnięcia a z takiej hl 6 czy czeszki to ze dwie tony, w lato w dusznej stodole lub na słońcu przy 30 stopniach to nie jest przyjemne

 

Widywało się d47 połamane w pół przy zwózce siana :blink:

Opublikowano

pokaż mi taką d 55 z hutniczą ramą bo ja takiej jeszcze nie widziałem

http://otomoto.pl/inny-inny-przyczepa-d-55-autosan-d-55-C22618947.html

http://otomoto.pl/przyczepa-wywrotka-d-55-A130731.html

dolna rama jest taka sama jak w d 50 a górna jest podobna do d 47 tylko elementy przedniego i tylnego wózka są z kształtowników hutniczych ale wózki to i w d 47 wytrzymują

chyba, że przerabiana albo dwustronny wywrot

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v