Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
17 minut temu, hubertb napisał:

Tak jak on sobie wyobraża to nie działa, bo to po twojej stronie jest obowiązek dostarczenia wszystkich wymaganych dokumentów. 

Twierdzi uparcie, że wystawiał ludziom tylko fakturę i rejestrowali.

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem po co się pchać w kupno samej ramy tak naprawdę i to jeszcze bez umowy z poprzednim właścicielem... To kurna przyczep z papierami brakuje w tym kraju.. Niech to poskładado kupy zarejestruje i wtedy kupuj... Handlarzowi nigdy nie ufaj bo cię wydyma i tyle.... 

Edytowane przez ogarek
Opublikowano

Może jest tania. Chociaż i tak nie wiem czy bym się w to pchał na jego miejscu. 

Sama faktura wystarczyła by w przypadku kupna przyczepy od niego, a on jej oficjalnie nie kupił ba nawet faktu zakupu nie zgłosił. 

Opublikowano

Ale przecież to nie było rejestrowane a on to kupił jako złom i tyle bo to sama  rama a nie przyczepa 

Opublikowano
11 minut temu, ogarek napisał:

Nie wiem po co się pchać w kupno samej ramy tak naprawdę i to jeszcze bez umowy z poprzednim właścicielem... To kurna przyczep z papierami brakuje w tym kraju.. Niech to poskładado kupy zarejestruje i wtedy kupuj... Handlarzowi nigdy nie ufaj bo cię wydyma i tyle.... 

Nie opłaca się kupować zarejestrowanych.

4 minuty temu, hubertb napisał:

Może jest tania. Chociaż i tak nie wiem czy bym się w to pchał na jego miejscu. 

Sama faktura wystarczyła by w przypadku kupna przyczepy od niego, a on jej oficjalnie nie kupił ba nawet faktu zakupu nie zgłosił. 

Jeżeli ja mam fakturę że kupiłem od niego i napisana data kiedy to co mnie interesuje czy on ja zgłaszał do wydziału komunikacji czy nie?

Ja jak kupię to idę rejestrować i zgłaszam a że on nie zgłosił to niech płaci karę.

Opublikowano (edytowane)

Ale nie zarejestrujesz tego i będziesz miał problem bo nie ma ciągłości umów od pierwszego właściciela  i to ty masz problem na głowie nie on...

On to sprzeda na wioskę i to będzie chodzić jako nie rejestrowane i tyle.. I jemu nie zależy czy ty kupisz czy nie bo on nie zrobił umowy i nie zrobi z Niemcem 

Edytowane przez ogarek
Opublikowano
26 minut temu, ogarek napisał:

Ale nie zarejestrujesz tego i będziesz miał problem bo nie ma ciągłości umów od pierwszego właściciela  i to ty masz problem na głowie nie on...

On to sprzeda na wioskę i to będzie chodzić jako nie rejestrowane i tyle.. I jemu nie zależy czy ty kupisz czy nie bo on nie zrobił umowy i nie zrobi z Niemcem 

Dlatego zapytałem się tutaj czy ktoś rejestrował.

Pójdę do swojego urzędu jeszcze i się dowiem czy jest jakiś sposób na jej zarejestrowanie.

Opublikowano
1 godzinę temu, hubertb napisał:

Handlarz zresztą ma obowiązek rejestracji do 30 dni więc to jego problem nie twój co zrobi. 

Handlarz się tym nie przejmuje bo w wogóle nie będzie jej rejestrować.Za tydzień sprzeda taką jaką jest. 

Opublikowano
1 godzinę temu, MrDex napisał:

Pójdę do swojego urzędu jeszcze i się dowiem czy jest jakiś sposób na jej zarejestrowanie.

Czyli kupujesz nazwijmy to ramę, ona w ciągu 30 dni jest wyremontowana i jedziesz rejestrować i potem przegląd zrobisz z wynikiem pozytywnym?
Chce Ci się bawić w takie coś w dobie pandemii (problemy w W.Komunikacji, różnie może być na stacji kontroli pojazdów-no chyba że masz kogoś kto podbija same papiery ale wtedy nie wiem po co pytania 😉 ).

 

1 godzinę temu, asharot napisał:

Handlarz się tym nie przejmuje bo w wogóle nie będzie jej rejestrować.Za tydzień sprzeda taką jaką jest. 

Bo zawsze się znajdzie albo frajer albo ktoś kto to wykorzysta do innych celów bo coś czuję że w tym przypadku cena jest baaardzo atrakcyjna.

Opublikowano (edytowane)

Ale jaki strzał ? Toć to nie rejestrowany złom i on niczego nie musi.... Pogoni to bez problemu i tyle i śladu nie będzie że on to przewalil... 

Jaki towar taka cena.... Na co tu się napalac  jak to trefny interes do  rejestracji.... 

 

Edytowane przez ogarek
Opublikowano
6 godzin temu, Nikita_Bennet napisał:

Czyli kupujesz nazwijmy to ramę, ona w ciągu 30 dni jest wyremontowana i jedziesz rejestrować i potem przegląd zrobisz z wynikiem pozytywnym?
Chce Ci się bawić w takie coś w dobie pandemii (problemy w W.Komunikacji, różnie może być na stacji kontroli pojazdów-no chyba że masz kogoś kto podbija same papiery ale wtedy nie wiem po co pytania 😉 ).

U mnie stacje działają normalnie, do starostwa wysyłasz poczta wszystkie dokumenty i rejestrują. A na rejestrację jest teraz 180dni.

Ludzie takie z Niemiec ściągane kupują i rejestrują bo kosztuje połowę tego co taka już zarejestrowana w Polsce czy sprowadzona z briefami. Kombinują bo zarejestrowanych nie opłaca się remontować :)

Opublikowano
7 godzin temu, hubertb napisał:

Ja tam przypuszczam że wcale mu nie na rękę puszczać to bez kwita. 

Handlarz dobrze to przeliczył zanim kupił. Ani przez chwilę nie myślał że to będzie rejestrował. Wcześniejsze sprzedał bez rejestracji to i tą sprzeda a frajer zawsze się znajdzie.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, MrDex napisał:

Kombinują bo zarejestrowanych nie opłaca się remontować :)

Co to za logika?? Kupisz tanio bez kwitów to ty będziesz musiał papiery ogarnąć i też za to zapłacisz. A jak kupisz z kwitami to na jedno pewnie cie wyjdzie finansowo, no może parę słówek więcej, ale rejestracje ogarniesz na raz, a nie tydzień chodzenia 

Edytowane przez bratrolnika
Opublikowano
MrDex napisał:

17 minut temu, hubertb napisał:

Tak jak on sobie wyobraża to nie działa, bo to po twojej stronie jest obowiązek dostarczenia wszystkich wymaganych dokumentów. 

Twierdzi uparcie, że wystawiał ludziom tylko fakturę i rejestrowali.

Na podstawie samej faktury nie zarejestrujesz. Jeżeli handlarz ma w wpisie do ewidencji działalności wpisany handel samochodami (Nie ma obowiązku dawania Ci dokumentów zakupu pojazdu z poprzednim właścicielem, musi Ci dac ewentualnie poświadczone wpis do ewidencji działalności gospodarczej a dalej kontroluje ewentualnie urząd skarbowy jego) To wystarczy że Ci da fakturę na Ciebie i oświadczenie że ta przyczepa w Niemczech nie była rejestrowana podpisane i podsteplowane wlasno ręcznie i xero wpisu do swojej działalności. (żaden wydział nie powinien odmówić Ci rejestracji) i dobrze by było żeby zrobił Ci przegląd.


Druga sprawa jest taka że te przypadki nie rejestrowane w Niemczech Holandi coraz częściej za sprawdzane po czasie i wychodzą Ciekawe sytuacje. W urzędach mają wykazy co w którym kraju podlega-podlegało rejestracji i wzory dokumentów itd

Opublikowano
49 minut temu, wojtal24 napisał:

Druga sprawa jest taka że te przypadki nie rejestrowane w Niemczech Holandi coraz częściej za sprawdzane po czasie i wychodzą Ciekawe sytuacje. W urzędach mają wykazy co w którym kraju podlega-podlegało rejestracji i wzory dokumentów itd

Przybliżysz temat ? 

Opublikowano (edytowane)

Wpis do ewidencji teraz sprawdzają sami przynajmniej u mnie...

Może być ze wylezie że było jednak rejestrowane i zostało wycofane z ruchu bo brifu nie podbili ze względu na stan... 😋

Osobiście mam Niemkę 8 tonowa wywrót 3strony  podwójne burty i kupiłem ja za 10 tys w idealnym stanie ale żadnej umowy ani faktury.... 😋Latam tym tylko wkoło komina i tyle i na publiczne nie ma mowy.. 

Edytowane przez ogarek
Opublikowano
56 minut temu, hubertb napisał:

Przybliżysz temat ? 

Niemiec odkręci tabliczkę nie da dowodu rejestracyjnego bo nie ma przeglądu i OC. Powie Polakowi "Panie u nas się takich nie rejestruje" a Polak to łyknie. Po rejestracji w trakcie weryfikacji wychodzi że ta przyczepa była rejestrowana w Niemczech. 

Opublikowano
7 minut temu, asharot napisał:

Niemiec odkręci tabliczkę nie da dowodu rejestracyjnego bo nie ma przeglądu i OC. Powie Polakowi "Panie u nas się takich nie rejestruje" a Polak to łyknie. Po rejestracji w trakcie weryfikacji wychodzi że ta przyczepa była rejestrowana w Niemczech. 

I co dalej??? Helmut płaci dalej oc za przyczepę której nie ma???

Opublikowano

Nasi handlarze tak robią że kupi w Niemczech cieżarowa HL a tu sprzeda jako rolnicza z niemiec. Często widać po błotniki że była talbiczka rejestracyjna.

1 minutę temu, bratrolnika napisał:

I co dalej??? Helmut płaci dalej oc za przyczepę której nie ma???

Już dawno nie płaci bo jest jako wyzłomowana

Opublikowano

Chyba sobie jaja robisz. W naszym kraju bardzo ciężko udowodnić że coś jest już złomem albo wciąż pojazdem, ruiną do rozbiórki albo wciąż budynkiem itp. Ogólnie nie ma jasnych kryteriów odpady - rzeczy "wciąż do użycia". Przykład pierwszy z brzegu, sąsiad dostał nakaz rozbiórki starej szopy murowanej która graniczyła z drogą publiczną i groziła zawaleniem. Nie chciało mu się ponosić nakładów własnej pracy ani pieniężnych więc... złożył odwołanie że będzie tę ruderę remontował. 4 lata jeszcze to stało aż inny przyszedł i rozebrał to za gruz który zabrał. Drugi przykład, rozbierałem piwnicę pod stodołą. Zostały mi belki stalowe po tej piwnicy. Ktoś powie, to odpady. A ja powiem nie, to materiał budowlany i mogę sobie to w domu trzymać. Kolejny przykład, skupy złomu. Nie mają możliwości demontażu pojazdów ale już nie ma problemu żeby były pełne starych maszyn rolniczych w całości. Potem te maszyny są cięte i lądują i tak w hucie. Ktoś powie, robiony jest nielegalny demontaż a właściciel skupu powie - kto mi zabroni handlować maszynami?? Konia z rzędem jak ktoś w naszym kraju udowodni handel maszynami rolniczymi jako odpadem 😋.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez Arturo1610
      Witam. szukam przyczepy wywrotki, taka do wozenia obornika zboża cos zeby bylo stabilne głównie przy wożeniu obornika jak jest mokro. Głównie ogladam na olx hl bss i brandys szukam czegos co bedzie mialo minimum 5m dlugosci i 2,3-2,4 szerokosci zeby w zniwa wozić też baloty. I teraz moje pytanie. Czy ktoś by mi mogł podać jakie wymiary ma hl 8011? i jak to jest z tymi czeszkami, ilu sa tonwe? i od jakiego to modelu zależy ? moze ktoś sie orientuje jakie sa rodzaje tych przyczep. bo widze 7,8 i 9 i 10 a nawet 12 ? modeli tez jest mnóstwo bo i p93s i agro i jeszcze inne i sam juz nie wiem czego szukac zeby spełniała moje warunki ;/ podpowie ktoś jak to jest z tymi czeszkami głownie ? danych technicznych tez nie mozna nigdzie znależć. prosze o pomoc.
       
      ps. jakby ktos mial w rozsadnej cenie to kupie tez dokumenty do hl 6011 sztywnej
    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
    • Przez pawi
      Witam kolegów, orientuje się  ktoś  czy  główna  rama  w tych przyczepach  się  czymś  różni? Czy w D55 była inna lub mocniejsza względem przyczep sztywnych? D46 względem d47 to całkiem inna konstrukcja  a jak to wygląda  w szóstkach? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v