Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Przypalone tarcze, załóż sprzęgło kłowę.Za to odpowiada mikropompa, jestw  skrzyni pośredniej, trzeba nią odjechać żeby wyjąć.

Edytowane przez tomek73
Opublikowano

jesli to się stało od razu to może być wina nie szczelności , jesli stopniowo narastały problemy z przednim napędem to raczej wina tarczek, ale tak jak kolega wyżej pisze, najlepiej wstawic sprzęgło kłowe, sprzęgło ma to do siebie, że jesli nawet jest mikropompka juz słaba to i tak będzie działać, bo do zazębienia sprzęgła jest potrzebne małe cisnienie w porównaniu do tarczek...  najlepiej wyjąć przystawkę i sprawdzic...  czy tarczki dobre.

  • Like 1
Opublikowano

Z tego co pamiętam,  obejdzie się bez spuszczania oleju ;)  Rozdzielacz nie ma bezpośredniego kontaktu z olejem ze skrzyni.  Coś tam pocieknie (z obwodu mikropompki),   ale  miednicy podstawiać nie trzeba :)    

  • Like 1
Opublikowano

witam, mam problem z załączeniem przedniego napędu. w 904,po wymianie uszczelniaczy na sprzęgle mam problem z wyłączeniem i włączeniem, za nic nie mogę ani wyciągnąć. ani wcisnąć linki, linka została wymieniona. gdy demontowałem starą linkę w rozdzielaczu była jakaś kulka,

Opublikowano

Mam pytanie czy ten guzik do wlaczania przedniego napedu ma byc wcisniety wtedy naped jest wylaczony a gdy go podciagam do gory to jest wlaczony? pytam bo wczoraj kupilem 914 i nie jestem pewny? 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 11.06.2015 o 06:20, grzes14405 napisał:

witam, mam problem z załączeniem przedniego napędu. w 904,po wymianie uszczelniaczy na sprzęgle mam problem z wyłączeniem i włączeniem, za nic nie mogę ani wyciągnąć. ani wcisnąć linki, linka została wymieniona. gdy demontowałem starą linkę w rozdzielaczu była jakaś kulka,

no i mnie to dosięgło.
Wymieniliśmy uszczelniacz (w kształcie litery L) w przystawce przedniego napędu, nowe filtry, dołożyliśmy nowy rozdzielacz do gniazd hydrauliki+gniazda, takie małe drobne usprawnienia i likwidacja przecieków itp.

Teraz zauważyliśmy że jest problem z włączeniem przedniego napędu - nie idzie wyciągnąć linki - rozebrany ten rozdzielacz przedniego napędu i nie wiadomo czego szukać bo tam uszkodzeń nie ma, kulka jest. Na pusto jak jest odpięty to linka chodzi. Wiele nie myśląc kupiłem nowy z HYLMETu. Ostatnio jak były jazdy z tym rozdzielaczem od napędu to wymiana na nowy  i kilka lat spokoju. Teraz wymiana na nowy i to samo, po założeniu nie idzie wyciągnąć linki, jak zdjęty z ciągnika to przeskakuje elegancko. Nie ma znaczenia czy ciągnik uruchomiony czy nie. Ciśnienie na pompce jest. Co może być przyczyną??

 

Zamiast tarczek sprzęgło kłowe założone.

Edytowane przez Nikita_Bennet

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v