Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy wie ktoś ile kosztuje regeneracja przedniej osi starego typu (okrągła)?

U nas 400 zł :0 Ja regenerowałem przy moim płaską ale była wyrąbana fest i płaciłem 450zł bo jedna ośka była zgieta wstawiał mi nowe tulejki sworzeń i te co na osi jest przez to drożej płaciłem

Opublikowano

Witam wszystkich. Mam problem z przodkiem oś okrągła od 60 zwrotnice resorowane od 40 nadają się do remontu i chyba będę to robił choć miałem zamiar wymienić na twardy. Po wizycie w sklepie okazało się, że wszystkie części do resorowanej zwrotnicy są dąstępne. Nadmieniam, że od niedawna jestem właścicielem tego cudeńka. Wczoraj po bliższych oględzinach okazało się, że jedna z zwrotnic jest delikatnie obrócona w ośi i jest różna w pionie od drugiej. Czy da się to przestawić. Odkręciłem strzemiona ale nie da rady nić ruszyć, zalałem wd i może dziś coś puści.

Opublikowano

Zwrotnica ma swoje położenie ustalone przez wyfrezowanie w nakładkach. Albo są wyfrezowania przeciagnięte, albo zle zrobione. Można to poprawić bez większego problemu. Jak jest mała różnica to to olej. Oklepaj dobrze to powinno puścić.

Opublikowano

ja mam ten stary przod tkz. okrągłym po zjeciu wszystkiego i podparciem silnika musiam wali mlotem bo od nowosci nie bylo sciagane a nie szkoda go mi bylo robnolem pare razy ciezkim mlotem to sam przod pojechal do przodu

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Mam pytanie czy ten przodek pasuje do c-360.

Chodzi mi dokładnie o odkręcenie zwrotnic przednich z belki głównej i włożenie do belki c-360 :)

Czy to pasuje.

Miękki przód warto założyć?Oczywiście nie mam tura w c-360.

Myślę kupić ZETORA 8111/8145/9540.I w tedy ursus c-360 będzie robił lekkie prace.

Bronowanie,siew,rozsiewanie nawozu,przy cyklopie itp.

Dzięki za rady :)

 

1751029163.jpg[/img]

 

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez sloneczniktv
Opublikowano (edytowane)

Mocna rzecz. Wstaw całość. Przespawaj oś na sworzeń z jednej do drugiej a jeśli się da to można zatulejować w zetorowskiej taż żeby sworzeń z 60-ki pasował i tyle. Osopbiście przełożył bym całość.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Można zrobić tak jak pisze @seweryn20. Ale możesz spróbować to przełożyć do starej belki bo w ursusie wydaje się być podobna.Pod spodem jest rysunek przekroju belki przedniej ,podaj mi wymiar A i B i rozstaw śrub w belce ,a ja to porównam z belką w moim zetorze.

http://imageshack.us/photo/my-images/651/123445566778.png/

 

Długość całej belki to ok:95 cm

Długość A:ok.10 cm

Długość B:ok.9 cm

Rozstaw śrub na belce to ok.17,5 cm (od śruby do śruby)

 

Kolego z przodu nie masz zwolnic tylko zwrotnice.

Sory zapomniałem sie ^^:)

Opublikowano

Do tura git majonez+wspomaganie, ale bez tura sensu nie widze no chyba że masz za tanie pieniądze

Do tura lepiej twardy przód.Miękki się szybko wybije :/

 

Hmmm....No a w zetorze

A= 10,7cm

B=7cm

Rozstaw śrub [mierzony od środka śrub]=ok. 15 cm

Coś by z tego u-grzmocił ale łatwiej będzie zrobić wg. opisu seweryna ;)

 

Zaraz zmierzę dokładnie :)

Opublikowano

Słuchajcie mam sprawę i pytanie do was bo lepiej ogarniacie ten temat.

 

Dziadek posiada ursusa 355 (z okrągłą osią z przodu) Chce ją zamienić na tą kwadratową z 360 czy to się uda ? da się to zmienić ? Powiedzcie mi czy trzeba zdobyć cały komplet razem z mocowaniami koła czy samą oś a mocowania i inne pierdoły można pobrać z tej okrągłej .

 

Bardzo proszę o pomoc.

 

sam0582c.th.jpg

Opublikowano (edytowane)

Do zmiany sama oś, sworzeń, zwrotnice. Po co chce wymieniać okragłą na płaską? Do okrągłej wszystko jest dostępne a jest trwalsza od płaskiej. Dobry rocznik. Puzniejsze 60-ki to tania podróbka w porównaniu do 4011czy 55.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano (edytowane)

Mam luz na przedniej osi i oś jest dobra i sworzeń tez tylko nadal chodzi cała oś co jest zrąbane i jaka by była cena naprawy tego ? ?

 

jak puszczam kierownice to ciągnik lata po całej drodze muszę trzymać i kontrować

Edytowane przez TurboUrsus
Opublikowano

Możliwe że masz wybity wspornik. Otwory można zregenerować. poza tym nie ma luzów gdzie indziej? Kiwająca się oś w granicach rozsądku nie ma aż takiego wpływu na prowadzenie. Luzy na układzie kierowniczym, gałki, zwrotnica, zbierzność tak.

Opublikowano (edytowane)

No nareszcie ktos prawdę powiedział- znajomy jak zakładał płaska oś do starego wspornika to musiał go dać do tokarza. A potem stwierdził , ze nie ma żadnej różnicy czy płaska czy okrągła.

Jak ja miałem powybijane otwory we wsporniku to zaspawałem tulej na stałe

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v