Skocz do zawartości

Ursus C-330 - dlaczego nazywają go ciapek?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dlaczego c 330 to pospolity ciapek?? skąd ta nazwa ? wszyscy go tak nazywają ale nawet nie wiedzą skąd się to wzięło. Ja też nie wiem. Mógł by mi toś to wyjaśnić?

My mówimy dlatego bo w porównaniu z Jakimś 4x4 czy nawed z zetorem 7211 to jest ciapek taki mały :lol:

Opublikowano

każdy ciapek ciapek ciapek, ileż można B)

 

u mnie a zapewne to jedyne miejsce w kraju gdzie dumny C330 nosi nazwę "mały franek" B) ale tego nikt nie zgadnie czemu bo ja też nie wiem ani mój ojciec :lol:

Opublikowano

u nas wszyscy na C-330 mówią ciapek, a dlaczego to nie wiem, ale może i od tego że taki specyficzny odgłos wydaje. kto wie nigdy się nad tym nie zastanawiałem zawsze był ciapek i pewnie pozostanie ciapek hahahaha pozdro :lol:

Opublikowano

u mnie to samo czyi trzydziestka ;) a z mulowatoscia to nie ma problemów bo dawka na pompie zwiekszona i obroty oczywiscie tez :P a co do "ciap ciap" to mi nie ciapie bo mam zamiast tlumika samą rurę hi hi :P

Gość Profil usunięty
Opublikowano

U nas niektórzy wołają ciapek czy papaj, ale u nas się mówi trzydziestka....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza




×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v