Zaloguj się, aby obserwować  
adus19922

Jaki akumlator do Renault

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adus19922    0

Wczoraj go kupiłem ale nie został jeszcze odebrany... A ma slaby aku wiec trzeba by bylo go od razu wymienic... Wg mnie bardzo dobre ciagniki:D Duzo u nas takich jest i bardzo je chwala...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

aha tez takiego szukam nawet mialem na oku takiego wypasionego z rewersem i półbiegami i w sobotę mialem go jechac oglądać ale kawałek drogi do niego nie miałem a dzisiaj dzwoniłem i sprzedany już :D a mozna wiedzieć ile daleś i ktory rok i jakie wyposażenie ma twoj? Nie wiesz czego skrzynie one mają bo silnik to fenda mają?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

nom gościu jeszcze 2 miał do sprzedania ale to małe dla mnie to i ta trochę zamala by była ale skrzynie wypasiona miała. A może to ty mi ja podkupileś ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adus19922    0

No dla mnie tez byly za male:p Byly pod Czyzewem;p Wszystko w niej dziala oprocz podnosnika ale facet ma wymienic taka cewke.. Wykrecalismy i zmienialismy z malego i wszystko ok.. Naped wlacza i rozlacza, walek tak samo, skrzynie nie szumi, Polbiegi zle wchodzily ale to wina wycisnietych klawiszy bo jak zmieniac je Srubokretem to za kazdym razem dobrze..

 

To jest najlepszy silnik bo w tych wiekszych urywaja sie waly bardzo czesto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

o widzisz :D nie sądziłem że tak szybko pójdzie ;p ja to miałem tam ponad 150 km jakby nie taka odległość do niej to bym na drugi dzień pojechal jak na allegro była ;p ale cena była atrakcyjna jak na ten rocznik, przebieg i skrzynie. Ona ma elektronicznie sterowany podnośnik?

 

W tych większych znaczy w tych pow. 140km? czy w tych nowszych z silnikiem jona?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adus19922    0

Duzo nie wypuscil.. Dorzucil gorny zaczep.. Tez sie rozgladalem za Aresem i Masseyem 6180 bo to praktycznie to samo, ale za duzo juz tej elektro-hydrauliki..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldi88    0

To zależy jeszcze od firmy jaka robite akumulatory. W swoim 145.14 to az sie zdziwiłem jak go kupiłem bo był to akumulator mający tylko 52Ah tylko że żelowy amerykaniec jakiś to powiem że odpalał na dotyk nawet po paru dniach czy w zimnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek36    0

To tylko u mnie taki wielki jest akumulator? ;p Bo ja w swojej 106.14 mam bodajże 170Ah albo 190Ah.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

patrząc na moc silnika trzeba sie liczyc z tym zeby akumulator miał "kopnięcie" czyli liczy sie prąd rozruchowy a nie pojemność baterii od pojemności zależy dłudość krecenia:) czyli mając baterie 170Ah 900A to kopnięcie nie jest za duże ale trochę dłużej możemy kręcic na tej baterii a znów bateria np:135Ah 1000A ma większą moc rozruchu i rozrusznik ma lżej kręcic ale troszke krócej mozemy krecic w tym przypadku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darpol    18

Miesiąc temu do 133-54 kupiłem 2x 6V195Ah .Pali ,ale przy większym mrozie wraz potrzebuje prostownika rozruchowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ktory rok tego 133.54?? bo jezeli powyżej 93r to mozesz kiedyś nieodpalić po rozruchu... bo elektronika siada od palenia na rozruchu...i mowie panowie ze Ah to czas krecenia rozrusznikiem a nie jego moc, moc określają same A(ampery) a nie Ah (amperogodziny)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj