Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
adus19922

Jaki akumlator do Renault

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adus19922    0

Wczoraj go kupiłem ale nie został jeszcze odebrany... A ma slaby aku wiec trzeba by bylo go od razu wymienic... Wg mnie bardzo dobre ciagniki:D Duzo u nas takich jest i bardzo je chwala...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetor1111    2

aha tez takiego szukam nawet mialem na oku takiego wypasionego z rewersem i półbiegami i w sobotę mialem go jechac oglądać ale kawałek drogi do niego nie miałem a dzisiaj dzwoniłem i sprzedany już :D a mozna wiedzieć ile daleś i ktory rok i jakie wyposażenie ma twoj? Nie wiesz czego skrzynie one mają bo silnik to fenda mają?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

nom gościu jeszcze 2 miał do sprzedania ale to małe dla mnie to i ta trochę zamala by była ale skrzynie wypasiona miała. A może to ty mi ja podkupileś ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adus19922    0

No dla mnie tez byly za male:p Byly pod Czyzewem;p Wszystko w niej dziala oprocz podnosnika ale facet ma wymienic taka cewke.. Wykrecalismy i zmienialismy z malego i wszystko ok.. Naped wlacza i rozlacza, walek tak samo, skrzynie nie szumi, Polbiegi zle wchodzily ale to wina wycisnietych klawiszy bo jak zmieniac je Srubokretem to za kazdym razem dobrze..

 

To jest najlepszy silnik bo w tych wiekszych urywaja sie waly bardzo czesto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

o widzisz :D nie sądziłem że tak szybko pójdzie ;p ja to miałem tam ponad 150 km jakby nie taka odległość do niej to bym na drugi dzień pojechal jak na allegro była ;p ale cena była atrakcyjna jak na ten rocznik, przebieg i skrzynie. Ona ma elektronicznie sterowany podnośnik?

 

W tych większych znaczy w tych pow. 140km? czy w tych nowszych z silnikiem jona?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adus19922    0

Duzo nie wypuscil.. Dorzucil gorny zaczep.. Tez sie rozgladalem za Aresem i Masseyem 6180 bo to praktycznie to samo, ale za duzo juz tej elektro-hydrauliki..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldi88    0

To zależy jeszcze od firmy jaka robite akumulatory. W swoim 145.14 to az sie zdziwiłem jak go kupiłem bo był to akumulator mający tylko 52Ah tylko że żelowy amerykaniec jakiś to powiem że odpalał na dotyk nawet po paru dniach czy w zimnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek36    0

To tylko u mnie taki wielki jest akumulator? ;p Bo ja w swojej 106.14 mam bodajże 170Ah albo 190Ah.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

patrząc na moc silnika trzeba sie liczyc z tym zeby akumulator miał "kopnięcie" czyli liczy sie prąd rozruchowy a nie pojemność baterii od pojemności zależy dłudość krecenia:) czyli mając baterie 170Ah 900A to kopnięcie nie jest za duże ale trochę dłużej możemy kręcic na tej baterii a znów bateria np:135Ah 1000A ma większą moc rozruchu i rozrusznik ma lżej kręcic ale troszke krócej mozemy krecic w tym przypadku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darpol    16

Miesiąc temu do 133-54 kupiłem 2x 6V195Ah .Pali ,ale przy większym mrozie wraz potrzebuje prostownika rozruchowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ktory rok tego 133.54?? bo jezeli powyżej 93r to mozesz kiedyś nieodpalić po rozruchu... bo elektronika siada od palenia na rozruchu...i mowie panowie ze Ah to czas krecenia rozrusznikiem a nie jego moc, moc określają same A(ampery) a nie Ah (amperogodziny)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×