News
caseih4230

Problem z napędem - Case 4230

Polecane posty

NHDarks    0

Niby nie problem , ale powiedz

jak sie to dokładnie powinno sprawdzic??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Witajcie, widze że sporo osób tu zagląda a ja nie mogę znaleźć odpowiedniego tematu więc napiszę tutaj.

Posiadam od niedawna casea 4230 z 96 roku, z półbiegami. Niepokoi mnie wycie dobiegające tak jakby ze skrzyni biegów spod spodu takiego przykręconego od dołu dekielka, słychać to wyraźnie "na luzie" jak i w czasie jazdy, czy tak ma być w tych ciągnikach? Czy mam zaczynać się już martwić...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stig    0

Jeżeli ktoś ma problem z półbiegami w swoim Case, mam do sprzedania oryginalny elektrozawór od przełączania półbiegów. Wiecej info PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam Case 4230 z 1998 roku,mam pytanie.

 

Olej jest jak mleko, wymieniłem go bo, na dnie zebrała się wilgoć, ale znowu jest to samo, nie mam pojęcia skąd woda się tam może dostawać.

 

Z góry dziękuję za pomoc!

Edytowano przez Mietek_Podnietek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luko    1

Witam kupiłem case 4230 i mam trochę pytań czy pompa podnośnika to wyje przy nich i jak podniosę belki do góry bez sprzętu to idą do samej góry a bez sprzętu na 3/4 czy ktoś wie co to może być z góry dziękuję za odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komand19    0

Witam,

 

Gdzie w case 4230 jest elektrozawór przedniego napędu? Napęd chodzi mi cały czas a nie mogę namierzyć elektrozaworu, pewnie zgubił gdzieś masę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    50

Jeśli pytanie aktualne, to elektrozawór znajduje się pod skrzynią w przystawce od napędu, pod kwadratową pokrywką na 4 śrubki M6.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komand19    0

Dzięki bardzo za pomoc, faktycznie tam bym go nie namierzył, przewód zasilający był przerdzewiały i dlatego nie było zasilania na cewce elektrozaworu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ize1234    0

Witam kupiłem case 4230 i mam trochę pytań czy pompa podnośnika to wyje przy nich i jak podniosę belki do góry bez sprzętu to idą do samej góry a bez sprzętu na 3/4 czy ktoś wie co to może być z góry dziękuję za odpowiedz

dołączam  się do pytania czemu tak podnosi czy to wina pompy ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    87

Pytanie nie jest jasne ,ale wysokość podnoszenia zależy od ustawienia dźwigni regulacji siłowej ,najlepiej ustawić na głębiej,bo co prawda podnosi niżej ale w czasie pracy nie wyrywa narzedzi do góry .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarekRSN    0

Witam, od niedawna jestem posiadaczem ciągnika CASE 4230, kupiłem go bez hamulców. Wymieniłem w nim olej hydrauliczny, jego stan jest ok. Po odpowietrzeniu hamulce działają bez zarzutów, jednak po zgaszeniu ciągnika po około godzinie hamulce znowu się zapowietrzają. Dziś wymienione zostały uszczelniacze pomp hamulcowych, jednak problem pozostał ten sam. Jeśli ktoś wie co może być tego przyczyną proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komand19    0

WItam,

 

Mam problem z napędem w ciągniku case4230, podczas jazdy do przodu ciągnik co jakiś czas staje w miejscu, jak wcisnę sprzęgło i puszcze to jedzie dalej i tak co jakiś czas. Dodatkowo napęd WOM też się wyłącza po kilku sekundach jazdy pod obciążeniem.. podejrzewam że problem tkwi w tarczkach jazdy do przodu i tarczkach WOM. Czy ktoś miał podobny problem?  Czy aby dostać się  do tarczek trzeba rozpaławiać ciągnik i zdejmować kabinę? Proszę o pilną pomoc, może jakiś serwis znacie dobry?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldi76    5

Dziwne kolego że te dwa problemy naraz ci wystąpiły, wspólny mianownik to chyba będzie ciśnienie w układzie hydraulicznym, bo te tarczki ściskane są hydraulicznie, a podnoszenie i wspomaganie działają dobrze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komand19    0

wspomaganie działa ok, podnośnik trochę słabo podnosi na rozgrzanym oleju. problem z jazdą jest i na zimnym i na ciepłym oleju..wystąpił nagle, wcześniej nie miałem żadnych problemów..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    87

Witam ,juz gdzies troche o tym pisałem.Podejrzewam zuzyte tarczki (zatrzymywanie się) i dodatkowo zuzyte pierścienie uszczelniajace olej do kosza półbiegów (wyłączanie wom), ale WOM na żółwiu powinien chodzić .W dolnej pokrywie skrzyni skrzyni jest korek na ampul 6 - miejsce na mamometr.Ja wykorzystałem od opryskiwacza do 25bar+nakretkę od przewodu wtryskowego + króciec wtryskiwacza c 360 i zestaw gotowy,ma byc na ciepłym ,na obr 1000-1200 22bar.Na żółwiu brak cisnienia,sprzęgło wcisnięte -brak cisnienia,podana wartość 22bar  na "zajacu".Można zdemontować wspomniana pokrywę i podac sprężone powietrze w rurkę zasilającą ,a przeciek powinien się ujawnić.Nie robiłem tego w ten sposób ale podejrzewam ,że nie trzeba zdejmować kabiny (moze ktos to robił kombinacyjnie i podpowie ) ale wydaje mi sie ,że nalezy zdemontować przystawkę przedniego napędu,wysunąc do tyłu wałek tylny WOM(po odkręceniu zaczepów) odbezpieczyć wałek napędu Wom (ten przedni przez skrzynię),odłączyć skrzynię od silnika,zdemontować koło Wom (przednie w skrzyni prze dolny otwór) i powinien dac się zdemontować wałek sprzęgłowy.Jeżeli sie mylę to mnie poprawcie. Zdjecie kabiny to kilka godzin,ale przy XL kabinie Tury ciągnikowe zbyt nisko podnoszą - jedynie  ładowarka albo widlak .Jeżeli potrzeba coś jeszcze najlepiej na komunikator lub pocztę mogę rzucić jakieś schematy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    87

Witam ,juz gdzies troche o tym pisałem.Podejrzewam zuzyte tarczki (zatrzymywanie się) i dodatkowo zuzyte pierścienie uszczelniajace olej do kosza półbiegów (wyłączanie wom), ale WOM na żółwiu powinien chodzić .W dolnej pokrywie skrzyni skrzyni jest korek na ampul 6 - miejsce na mamometr.Ja wykorzystałem od opryskiwacza do 25bar+nakretkę od przewodu wtryskowego + króciec wtryskiwacza c 360 i zestaw gotowy,ma byc na ciepłym ,na obr 1000-1200 22bar.Na żółwiu brak cisnienia,sprzęgło wcisnięte -brak cisnienia,podana wartość 22bar  na "zajacu".Można zdemontować wspomniana pokrywę i podac sprężone powietrze w rurkę zasilającą ,a przeciek powinien się ujawnić.Nie robiłem tego w ten sposób ale podejrzewam ,że nie trzeba zdejmować kabiny (moze ktos to robił kombinacyjnie i podpowie ) ale wydaje mi sie ,że nalezy zdemontować przystawkę przedniego napędu,wysunąc do tyłu wałek tylny WOM(po odkręceniu zaczepów) odbezpieczyć wałek napędu Wom (ten przedni przez skrzynię),odłączyć skrzynię od silnika,zdemontować koło Wom (przednie w skrzyni prze dolny otwór) i powinien dac się zdemontować wałek sprzęgłowy.Jeżeli sie mylę to mnie poprawcie. Zdjecie kabiny to kilka godzin,ale przy XL kabinie Tury ciągnikowe zbyt nisko podnoszą - jedynie  ładowarka albo widlak .Jeżeli potrzeba coś jeszcze najlepiej na komunikator lub pocztę mogę rzucić jakieś schematy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez przemekk800i
      witam
      mam do was takie zapytanie czy ktos zakładał tura do case mx 150? czy montaz jest taki sam jak w  miejszych? i jeszcze jedno czy moge kupić tura na przykład z mx 120 i załozyc go do 150 bedzie pasował na roztaw bo z tego co wiem to 150 jest szerszy bodajże troche przynajmiej tak pisza w danych technicznych czy nie jak to wyglada bedzie on pasował? czekam na odpowiedzi.  
    • Przez Sławomirzowczak
      Ile ojelu wchodzi do skrzyni w case 685 XL? 
    • Przez Edziu
      Panowie więc tak jak w tytule 5140 normalnie pracuje wieczorem gaszę ciągnik rano nie mogę go uruchomic ,kręci, lekko dymi ale nie odpala ,wygląda jak byłby zapowietrzony.Objawy występują od jakiegoś czasu i oczywiście nie codziennie,nie mam pojęcia od czego to zależy. 
    • Przez qwerty123
      Witam.
      Mam ostatnio problem z case jx95.Na początku był takie objaw że odpaliłem przejechałem 200m, zgasiłem i nie mogłem już odpalić.Rozrusznik kręcił normalnie ale nie dało się zapalić.Dopiero na plaku poszedł, jak się rozgrzał palił w miarę normalnie.Problem się powtórzył więc zacząłem szukać przyczyny, rozkręciłem filtr paliwa, było sporo gówna, przepłukałem,i chcąc zalać go prosto z baku zauważyłem że paliwo ma kolor gówna, dosłownie paliwo z przeźroczystego stało się brązowe, spuściłem całość,zalałem orlenowskim.Nie szło odpalić, dopiero po próbach silnik zaczął pracować bez trzymania go na obrotach, niestety zauważam spadek mocy, nie mogę go wykręcić bez obciążenia na 2400 obr(nie mówiąc co by się działo na obciązeniu)
      Pytanie z czym jest problem pompa czy wtryski?
      Po dodaniu gazu nie dymi.
    • Przez daro86
      Witam serdecznie,
      posiadam Case 5150 z 1994 roku. Jest u mnie od około 8 lat. Przez cały ten czas nie miałem z nim problemów poza uciążliwym działaniem sprzęgła. Do tej pory mi to nie przesadzało ale teraz nadszedł czas, aby to naprawić
      Problem polega na tym, że sprzęgło bierze od góry i szarpie podczas ruszania. Dziwne jest to, że przy wciśniętym sprzęgle podnośnik podnosi dużo szybciej. Poza tym, nie mam problemu z biegami, jadą przód/tył i rewersem. Również pod obciążeniem.  
      Będę bardzo wdzięczny za pomoc. 
      Z góry przepraszam jeżeli podobny temat już się pojawił. 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj