News
caseih4230

Problem z napędem - Case 4230

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
case4230lp    0

co tu wiele pisać albo pompki do wymiany olbo olej bo może kiedyś dolewałes innego i jet za gęsty . Hamulce ma hydrauliczne nie na powietrze jak coś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    241

Jak pompki suche są to uszczelniacze na tłoczyskach muszą już puszczać a olej jest też ważny ale zapowietrzania raczej nie powoduje


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz(ZDUN)    241

Da rade to nie zima a przecież napisał że jak odpowietrzy to jakiś czas jest ok wiec musi być to wina nieszczelności


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case4230lp    0

Mam problem z przednim mostem. W moście jest wybite jakieś 2 cm i koło krzywo stoi. Mam już je zdjęte i chce wsadzić tam tuleję i tam gdzie jest wybite zaspawać na równo. Czy mi to wytrzyma bo mi się zdaję że tak ponieważ w dole w zwrotnicy przed zakupem francuzi mieli wyrwane i zaspawane. On dźwiga ciężary cały czas na tartaku. I jeszcze jendo pytanie czy wy teżmacie 2 inne felgi z przodu w case 4230

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseih4230    0

Mam Jeszcze jeden problem bo kupiłem te łożysko podkladkę i strzoneń i nie wiem jak mam te łozysko wsadzićbo skada się z 2 części i nie wiem jak boje się że wsadze je odwrotnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    241

Najlepiej tak jak było a jak się nie wie to się dzwoni do kogoś kto się na tym zna


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseih4230    0

Mam pytanie proszę o szybką odpowiedź czy da się sprawać w moście normalnie spawarką czy to jest jakiś inny stop metalu? Chodzi o case 4230 przedni most z napędem. Bo mam wybite i chce to zaspawać ale nie wiem czy to sie da ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    241

A jaki ma być stop chyba normalne że to żeliwo albo szare albo sweryczne albo jaKIEŚ INNE ALE ŻELIWO I TO SIĘ BARDZO CiĘŻKO SPAWA , bo będzie strzelało jak mogłeś nie zauwarzyć aż tak wielkich luzów??


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack83    15

panowie jaki olej do skrzyni do maxxuma?STOU czy UTTO?jakiej marki i ile go potrzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseih4230    0

to był moment na początku nie miał luzów ale najlepsze to że jak rozkręciłem i nie było żadnej tulei tylko wybity stworzeń na maxa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    241

No tak w moment to to się raczej nie wybija :rolleyes:


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    87

co do materiału to nie jestem pewien ale raczej staliwo a to już się da normalnie spawać i najlepiej to zrobić migomatem ale trzeba się przygotować że spaw będzie twardy do obróbki,żeliwo też się daje spawać ale odpowiednie elektrody-najlepiej fachowiec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseih4230    0

Pospawane pierw elektrodą do żeliwa ale potem spróbowaliśmy zwykła różową . Trzyma jak gupie klepaliśmy młotkiem normalnie i nie spadło. Teraz mam problem bo wychodzi mi z koła tylnego prawego jakby tawot ale taki miękki. Teraz mam pytanie czy jak to całe rozkręcę czy dam rade to złożyć ( robiłem w nim tarczki rewersu jak coś )czy poleci jakiś olej. i czy tam się oddzielnie leje olej czy bierze że skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseih4230    0

Kolejny problem ponieważ chce kupić opony(do case 4230) bo mam za duże z przodu i mielą koła. Są tam o rozmiarze 13.6r24 a powinny być 12.4 r24.I teraz mam problem bo koleś podaje na allegro że 12.4 r24 to 320/85R24, sprawdzałem to na goodyear.pl i wogle rozmiary nie są te same. te 2 przednie to każda z innej parafi na continentalu pisze 13.6 r23 i 340/85 r24 . Patrzałem na machineryzone.pl i kolesie podają różne 340/85 r24, 320/70 r23, 360/85 r24 i tak dalej. Teraz zgłupiałem i nie wiem co mam kupić dodam że z tyłu mam 16.9r24 Najgorsze jest to że w moim CASE 4230 jest tur, pracuje na tartaku i w ciągle nosi ciężary sam case waży 3,5t + tur 900kg + obciążenie na tył 1100kg + ładunek na przodzie około 1800kg= 7,2t i te opony dostają w piz*e ponieważ mi tył podnosi i nie raz miałem tak że mnie prawie przewaliło. A to są zwykłe opony o nośności około 1400kg to razem 2800 a razem nacisk cały czas to średnio 6,5t. I czy da jakies które mają ładowność około 3 t w góre

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseih4230    0

Witam chce sprawdzić cinienie na pompie w case 4230 i pytanie czym to mam sprawdzić ?? gdzie można to kupić. Czy to się podłancza na wyjście hydrauliczne ?? z tyłu ciągnika czy jak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    87

katalogi podają ciśnienie hydrauliki 180atm mi w prasie -manometr prasy na dużych obrotach pokazywał 190atm myślę że trzeba podłączyć do złącza z tyłu ciągnika nie robiłem tego w case ale sprawdzałem w ursusie za pomocą manometru do 250atm i kombinacji złączek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    87

należałoby zapytać bo manometr na zdjęciu ma zakres 400atm a w opisie co innego ,a może masz możliwość podpiąć jakąś maszynę z manometrem niekoniecznie własną zwracając uwagę na gatunek oleju w hydraulice ,mój case pracuje z prasą rollant 44 która posiada zamki hydrauliczne i w momencie domykania komory manometr prasy pokazuje ciśnienie jakie rzeczywiście może osiągnąć hydraulika ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Witam mam pytanie bo chce zabezpieczyć mojego case 4230 przed kradzieżą. Tak żeby ciągnik był uziemiony i nieszło go odpalić i ruszyć wogle ??. co najlepiej zrobić?

Bo wiem że najszybciej odpala się go na zwarcie bez kluczyka i chodzi xDD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzmot    0

Witam, mam kilka pytań dotyczących Case 4230. Wujek niedawno nabył taki ciągnik rocznik 96 i prosił mnie o znalezienie pewnych informacji, bo on internet ogarnia tylko do wyszukiwania na allegro i otomoto :P.

Sprawa wygląda tak że nie ma półbiegów a powinny być, normalnie jest ten guzik przy lewarku i lampki z żółwiem i zającem, dzisiaj patrzyliśmy i znależliśy chyba czujnik od półbiegów na dolnej pokrywie skrzyni biegów od storny silnika to to ? Jak ktoś ma jakiś pomysł co z tym to proszę pisać ;)

Po drugie to też w sumie dotyczy skrzyni: podczas jazdy do przodu pod górkę kiedy wciśnie się sprzegło to ciągnik się zatrzymuje i nie leci co tyłu tak jak powinien i do tego jeszcze nie da się wybić z biegu, trzeba to zrobić kiedy jeszcze koła się kręcą. I pytanie jest takie czy to normalnie, bo ktoś nam tak powiedział, że w niektórych modelach może występować taka blokada, a jeśli nie to co z tym zrobić bo to jest uciążliwe podczas pracy w polu w górzystym terenie, albo dojeżdżając do brzegu czy granicy.

I ostatnia sprawa to czy ma ktoś z was instrukcję obsługi po polsku to pewnie nie istnieje, ale chociaż po angielsku ;) jakieś linki bym poprosił

Z góry dziękuje i pozdrawiam wszytkich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

ale jakoś głupio to napisałeś. Ja zrozumiałem tak :Że jak wciśniesz sprzęgło to ciągnik się zatrzymuje i że nie jedzie do tyłu jak powinien i że biegu nie możesz wyłączyć. Napisz to dokładnie bo to takie jest ogólne i tylko ty wiesz o co chodzi :/ . U mnie w moim 4230 normalnie biegi działają wszystko ładnie chodzi. Rozpisz to lepiej okk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez przemekk800i
      witam
      mam do was takie zapytanie czy ktos zakładał tura do case mx 150? czy montaz jest taki sam jak w  miejszych? i jeszcze jedno czy moge kupić tura na przykład z mx 120 i załozyc go do 150 bedzie pasował na roztaw bo z tego co wiem to 150 jest szerszy bodajże troche przynajmiej tak pisza w danych technicznych czy nie jak to wyglada bedzie on pasował? czekam na odpowiedzi.  
    • Przez Sławomirzowczak
      Ile ojelu wchodzi do skrzyni w case 685 XL? 
    • Przez Edziu
      Panowie więc tak jak w tytule 5140 normalnie pracuje wieczorem gaszę ciągnik rano nie mogę go uruchomic ,kręci, lekko dymi ale nie odpala ,wygląda jak byłby zapowietrzony.Objawy występują od jakiegoś czasu i oczywiście nie codziennie,nie mam pojęcia od czego to zależy. 
    • Przez qwerty123
      Witam.
      Mam ostatnio problem z case jx95.Na początku był takie objaw że odpaliłem przejechałem 200m, zgasiłem i nie mogłem już odpalić.Rozrusznik kręcił normalnie ale nie dało się zapalić.Dopiero na plaku poszedł, jak się rozgrzał palił w miarę normalnie.Problem się powtórzył więc zacząłem szukać przyczyny, rozkręciłem filtr paliwa, było sporo gówna, przepłukałem,i chcąc zalać go prosto z baku zauważyłem że paliwo ma kolor gówna, dosłownie paliwo z przeźroczystego stało się brązowe, spuściłem całość,zalałem orlenowskim.Nie szło odpalić, dopiero po próbach silnik zaczął pracować bez trzymania go na obrotach, niestety zauważam spadek mocy, nie mogę go wykręcić bez obciążenia na 2400 obr(nie mówiąc co by się działo na obciązeniu)
      Pytanie z czym jest problem pompa czy wtryski?
      Po dodaniu gazu nie dymi.
    • Przez daro86
      Witam serdecznie,
      posiadam Case 5150 z 1994 roku. Jest u mnie od około 8 lat. Przez cały ten czas nie miałem z nim problemów poza uciążliwym działaniem sprzęgła. Do tej pory mi to nie przesadzało ale teraz nadszedł czas, aby to naprawić
      Problem polega na tym, że sprzęgło bierze od góry i szarpie podczas ruszania. Dziwne jest to, że przy wciśniętym sprzęgle podnośnik podnosi dużo szybciej. Poza tym, nie mam problemu z biegami, jadą przód/tył i rewersem. Również pod obciążeniem.  
      Będę bardzo wdzięczny za pomoc. 
      Z góry przepraszam jeżeli podobny temat już się pojawił. 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj