Skocz do zawartości

Problem z napędem - Case 4230


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, widze że sporo osób tu zagląda a ja nie mogę znaleźć odpowiedniego tematu więc napiszę tutaj.

Posiadam od niedawna casea 4230 z 96 roku, z półbiegami. Niepokoi mnie wycie dobiegające tak jakby ze skrzyni biegów spod spodu takiego przykręconego od dołu dekielka, słychać to wyraźnie "na luzie" jak i w czasie jazdy, czy tak ma być w tych ciągnikach? Czy mam zaczynać się już martwić...?

Opublikowano

Jeżeli ktoś ma problem z półbiegami w swoim Case, mam do sprzedania oryginalny elektrozawór od przełączania półbiegów. Wiecej info PW.

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam Case 4230 z 1998 roku,mam pytanie.

 

Olej jest jak mleko, wymieniłem go bo, na dnie zebrała się wilgoć, ale znowu jest to samo, nie mam pojęcia skąd woda się tam może dostawać.

 

Z góry dziękuję za pomoc!

Edytowane przez Mietek_Podnietek
Opublikowano

Witam kupiłem case 4230 i mam trochę pytań czy pompa podnośnika to wyje przy nich i jak podniosę belki do góry bez sprzętu to idą do samej góry a bez sprzętu na 3/4 czy ktoś wie co to może być z góry dziękuję za odpowiedz

Opublikowano

Witam kupiłem case 4230 i mam trochę pytań czy pompa podnośnika to wyje przy nich i jak podniosę belki do góry bez sprzętu to idą do samej góry a bez sprzętu na 3/4 czy ktoś wie co to może być z góry dziękuję za odpowiedz

dołączam  się do pytania czemu tak podnosi czy to wina pompy ???

Opublikowano

Pytanie nie jest jasne ,ale wysokość podnoszenia zależy od ustawienia dźwigni regulacji siłowej ,najlepiej ustawić na głębiej,bo co prawda podnosi niżej ale w czasie pracy nie wyrywa narzedzi do góry .

Opublikowano

Witam, od niedawna jestem posiadaczem ciągnika CASE 4230, kupiłem go bez hamulców. Wymieniłem w nim olej hydrauliczny, jego stan jest ok. Po odpowietrzeniu hamulce działają bez zarzutów, jednak po zgaszeniu ciągnika po około godzinie hamulce znowu się zapowietrzają. Dziś wymienione zostały uszczelniacze pomp hamulcowych, jednak problem pozostał ten sam. Jeśli ktoś wie co może być tego przyczyną proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

Opublikowano

WItam,

 

Mam problem z napędem w ciągniku case4230, podczas jazdy do przodu ciągnik co jakiś czas staje w miejscu, jak wcisnę sprzęgło i puszcze to jedzie dalej i tak co jakiś czas. Dodatkowo napęd WOM też się wyłącza po kilku sekundach jazdy pod obciążeniem.. podejrzewam że problem tkwi w tarczkach jazdy do przodu i tarczkach WOM. Czy ktoś miał podobny problem?  Czy aby dostać się  do tarczek trzeba rozpaławiać ciągnik i zdejmować kabinę? Proszę o pilną pomoc, może jakiś serwis znacie dobry?  

Opublikowano

Dziwne kolego że te dwa problemy naraz ci wystąpiły, wspólny mianownik to chyba będzie ciśnienie w układzie hydraulicznym, bo te tarczki ściskane są hydraulicznie, a podnoszenie i wspomaganie działają dobrze ?

Opublikowano

wspomaganie działa ok, podnośnik trochę słabo podnosi na rozgrzanym oleju. problem z jazdą jest i na zimnym i na ciepłym oleju..wystąpił nagle, wcześniej nie miałem żadnych problemów..

Opublikowano

Witam ,juz gdzies troche o tym pisałem.Podejrzewam zuzyte tarczki (zatrzymywanie się) i dodatkowo zuzyte pierścienie uszczelniajace olej do kosza półbiegów (wyłączanie wom), ale WOM na żółwiu powinien chodzić .W dolnej pokrywie skrzyni skrzyni jest korek na ampul 6 - miejsce na mamometr.Ja wykorzystałem od opryskiwacza do 25bar+nakretkę od przewodu wtryskowego + króciec wtryskiwacza c 360 i zestaw gotowy,ma byc na ciepłym ,na obr 1000-1200 22bar.Na żółwiu brak cisnienia,sprzęgło wcisnięte -brak cisnienia,podana wartość 22bar  na "zajacu".Można zdemontować wspomniana pokrywę i podac sprężone powietrze w rurkę zasilającą ,a przeciek powinien się ujawnić.Nie robiłem tego w ten sposób ale podejrzewam ,że nie trzeba zdejmować kabiny (moze ktos to robił kombinacyjnie i podpowie ) ale wydaje mi sie ,że nalezy zdemontować przystawkę przedniego napędu,wysunąc do tyłu wałek tylny WOM(po odkręceniu zaczepów) odbezpieczyć wałek napędu Wom (ten przedni przez skrzynię),odłączyć skrzynię od silnika,zdemontować koło Wom (przednie w skrzyni prze dolny otwór) i powinien dac się zdemontować wałek sprzęgłowy.Jeżeli sie mylę to mnie poprawcie. Zdjecie kabiny to kilka godzin,ale przy XL kabinie Tury ciągnikowe zbyt nisko podnoszą - jedynie  ładowarka albo widlak .Jeżeli potrzeba coś jeszcze najlepiej na komunikator lub pocztę mogę rzucić jakieś schematy.

Opublikowano

Witam ,juz gdzies troche o tym pisałem.Podejrzewam zuzyte tarczki (zatrzymywanie się) i dodatkowo zuzyte pierścienie uszczelniajace olej do kosza półbiegów (wyłączanie wom), ale WOM na żółwiu powinien chodzić .W dolnej pokrywie skrzyni skrzyni jest korek na ampul 6 - miejsce na mamometr.Ja wykorzystałem od opryskiwacza do 25bar+nakretkę od przewodu wtryskowego + króciec wtryskiwacza c 360 i zestaw gotowy,ma byc na ciepłym ,na obr 1000-1200 22bar.Na żółwiu brak cisnienia,sprzęgło wcisnięte -brak cisnienia,podana wartość 22bar  na "zajacu".Można zdemontować wspomniana pokrywę i podac sprężone powietrze w rurkę zasilającą ,a przeciek powinien się ujawnić.Nie robiłem tego w ten sposób ale podejrzewam ,że nie trzeba zdejmować kabiny (moze ktos to robił kombinacyjnie i podpowie ) ale wydaje mi sie ,że nalezy zdemontować przystawkę przedniego napędu,wysunąc do tyłu wałek tylny WOM(po odkręceniu zaczepów) odbezpieczyć wałek napędu Wom (ten przedni przez skrzynię),odłączyć skrzynię od silnika,zdemontować koło Wom (przednie w skrzyni prze dolny otwór) i powinien dac się zdemontować wałek sprzęgłowy.Jeżeli sie mylę to mnie poprawcie. Zdjecie kabiny to kilka godzin,ale przy XL kabinie Tury ciągnikowe zbyt nisko podnoszą - jedynie  ładowarka albo widlak .Jeżeli potrzeba coś jeszcze najlepiej na komunikator lub pocztę mogę rzucić jakieś schematy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v