Zaloguj się, aby obserwować  
1982

massey 2720

Polecane posty

1982    0

witam mam masseya 2720 ten ciągnik ma silnik 6 perkinsa turbo intercooler robiłem w nim silnik i przed remontem i po chodzi bez zmian jedynie teraz oleju nie bierze ładnie zapala chodzi równo na wolnych obrotach nie dymi ale wystarczy ze ma trochę ciężko na przykład delikatnie pod góre samym ciągnikiem i bardzo dymi na czarno i jest słaby dodam że turbo pompa i wtryski też były robione koledzy doradzcie co może być przyczyną pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    3

jeżeli dymi na czarno to jest jakiś problem z układem zasilania, bądz z turbo , ponieważ czarny dym jest oznaką zbyt bogatej mieszanki

to, że pompa była regenerowana, nie znaczy, że jest sprawna, ja miałem taki przypadek, że po regeneracji było gorzej jak przed, a pompa rotacyjna w ferdku, nie każdy potrafi ją dobrze ustawić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możesz mieć też powypalane dziury w głowicy na zaworach. Planowałeś ją? U nas sąsiad zrobił cały silnik w c-385 a głowicy nie ruszał to wózka nie mógł poradzić. Dymu było jak z elektrowni i palił jak smok. Potem się okazało, że tylko dwa cylindry trzymały ciśnienie.Dał ją do splanowania to nie chcieli jej wcale regenerować i się dziwili, że on jeszcze zapalał. Przykład troche nie za bardzo bo to nie turbo ale zasada wybuchu jest taka sama więc może coś pomoże...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

głowice planowałem i zawory też były robione podejrzewam tą pompe ale trochę dziwne bo bez obciążenia chodzi super nic nie dymi ale jest mało agresywny jak na fergusona ale pompa była u dwóch pompiarzy i mówili że jest dobra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

Kolego sprawdź tą dźwigienkę do gaszenia przy pompie. Może to śmieszne ale ja tak miałem w swoim mf 255 po remoncie nie miał siły i na wysokich obrotach dziwnie pyrkał. Okazało się że dźwigienka nie dochodziła do końca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz15    1

sprawdź sobie jeszcze wszystkie połączenia węże i chłodniczke od intercoolera może gdzieś jest jakaś nieszczelność i turbina pompuje na zewnątrz dym z tłumika móżna wytłumaczyć tym że pompa daje zbyt dużo paliwa a brakuje mu powietrza i mieszanka jest za bogata prosta czynność i nic nie kosztuje:) swoją drogą jak ci się sprawuje ta maszynka badrzo awaryjna? myśle podobnego kupić!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

dzięki za pomysł z tą dzwignią sprawdze może to być bo na wysokich obrotach to tak dziwnie strzela tym dymem a kolego Mariusz15 ten ciągnik sprawuje się bardzo dobrze (poza tym silnikiem) prosty w obsłudze bez elektroniki podnośnik mocny bo ma ponad 7 ton odzwigu ogólnie jestem zadowolony z niego tylko mnie denerwyje to dymienie jak mu ciężko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może też układ dolotowy powietrza jest zapchany(filtr albo cóś innego)za dużo paliwa w cylindrze , a za mało powietrza i dlatego ten dym.

Może też turbina być zatarta lub ośka wyrobiona od niej i nieszczelność się pojawiać lub jakiś duży opór...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

układ dolotowy sprawdzałem trochę jechałem bez filtrów powietrza i to samo a turbina była regenerowana to raczej coś z paliwem jeszcze dodam że jak na przykład orze na 1600 obrotów to trochę mniej dymi a jak zwiększam obroty to dymu jest więcej im więcej gazu tym więcej dymu koledzy pomóżcie bo już nie wiem co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Proponuję sprawdzić czy końcówki wtryskiwaczy są założone takie jakie powinny i czy ciśnienie wtrysku jest też jakie powinno być to jest bardzo ważne


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

końcówki były założone dobre bo dzwoniłem do gościa co prowadzi fergusona u nas i podał mi numery końcówek a ciśnienie ustawiłem na 210 ale nie wiem czy dobrze napiszcie jakie powinno być w tym modelu z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

końcówki były założone dobre bo dzwoniłem do gościa co prowadzi fergusona u nas i podał mi numery końcówek a ciśnienie ustawiłem na 210 ale nie wiem czy dobrze napiszcie jakie powinno być w tym modelu z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

końcówki były założone dobre bo dzwoniłem do gościa co prowadzi fergusona u nas i podał mi numery końcówek a ciśnienie ustawiłem na 210 ale nie wiem czy dobrze napiszcie jakie powinno być w tym modelu z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

końcówki są założone dobre bo sprawdzałem u gościa co zajmuje się tylko fergusonami a ciśnienie ustawiłem na 210 napiszcie jakie powinno być bo nie wiem z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

końcówki są założone dobre bo sprawdzałem u gościa co zajmuje się tylko fergusonami a ciśnienie ustawiłem na 210 napiszcie jakie powinno być bo nie wiem z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

jeszcze dodam że jak chodzi na wolnych obrotach to co jakiś czas go zmyli pomóżcie co to może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Ciśnienie wtysku to18 mPa.a końcówki powinny być 1447658M1 / 6801019 napisz czy uporałeś się z problemem


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

wtryski mam założone 6801019 czyli dobre tylko to ciśnienie za duże ale jak zmniejszyć na 180 bo ten wtryskiwacz jak się rozbieże to w srodku jest tylko sprężyna a nie ma żadnej sruby do regulacji jak w innych ciągnikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Co to za mechanik robił ci ten silnik jak on nie wie jak reguluje się wtryski,reguluje się odpowiednimi podkłakami(różnej grubości) maksymalnie może być dwie,dostępne w autoryzowanych serwisach


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

wczoraj oddałem pompe i wtryski do podobnież dobrego fachowca i ma wszystko sprawdzić i ustawić jak założę to napisze jak chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

witam przywiozłem pompe i wtryski od fachowca sa zrobione i ustawione dał gwarancję i mówi że na 100% są dobrze zrobione więc założyłem i powiem tak ciągnik jest trochę bardziej agresywny ale nadal dymi na czarno przy obciążeniu już nie mam pojęcia co to może być a na wolnych obrotach chodzi jak zegarek i nic nie dymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

a filtr paliwa wymieniłes? sprawdz czy przewody nie sa przytkane i czy pompka paliwa zasilajaca nie ma zatkanych filterków no i czy kranik nie jest przytkany może cos pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

filtry paliwa założyłem nowe pompka też nowa a przewody dmuchałem i wydaje mi się że paliwo dobrze leci już nie mam pomysłu co może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

kolego a może masz zatkany tłumik albo załozone dwie podkładki miedziane pod wtryskami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

tłumik raczej jest dobry bo dym się wydobywa a podkładki napewno są po 1 sztuce pod wtryskiem.dodam jeszcze że jak go przydusze na przykład przy ruszaniu to go zmyli i przez sekundę nierówno chodzi koledzy pomóżcie bo już nie mam pomysłów.Czy może ci fachowcy tak tą pompe wtryskową sprawdzają może coś z nią jest nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj