Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
1982

massey 2720

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
1982    0

witam mam masseya 2720 ten ciągnik ma silnik 6 perkinsa turbo intercooler robiłem w nim silnik i przed remontem i po chodzi bez zmian jedynie teraz oleju nie bierze ładnie zapala chodzi równo na wolnych obrotach nie dymi ale wystarczy ze ma trochę ciężko na przykład delikatnie pod góre samym ciągnikiem i bardzo dymi na czarno i jest słaby dodam że turbo pompa i wtryski też były robione koledzy doradzcie co może być przyczyną pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    2

jeżeli dymi na czarno to jest jakiś problem z układem zasilania, bądz z turbo , ponieważ czarny dym jest oznaką zbyt bogatej mieszanki

to, że pompa była regenerowana, nie znaczy, że jest sprawna, ja miałem taki przypadek, że po regeneracji było gorzej jak przed, a pompa rotacyjna w ferdku, nie każdy potrafi ją dobrze ustawić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możesz mieć też powypalane dziury w głowicy na zaworach. Planowałeś ją? U nas sąsiad zrobił cały silnik w c-385 a głowicy nie ruszał to wózka nie mógł poradzić. Dymu było jak z elektrowni i palił jak smok. Potem się okazało, że tylko dwa cylindry trzymały ciśnienie.Dał ją do splanowania to nie chcieli jej wcale regenerować i się dziwili, że on jeszcze zapalał. Przykład troche nie za bardzo bo to nie turbo ale zasada wybuchu jest taka sama więc może coś pomoże...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

1982    0

głowice planowałem i zawory też były robione podejrzewam tą pompe ale trochę dziwne bo bez obciążenia chodzi super nic nie dymi ale jest mało agresywny jak na fergusona ale pompa była u dwóch pompiarzy i mówili że jest dobra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

Kolego sprawdź tą dźwigienkę do gaszenia przy pompie. Może to śmieszne ale ja tak miałem w swoim mf 255 po remoncie nie miał siły i na wysokich obrotach dziwnie pyrkał. Okazało się że dźwigienka nie dochodziła do końca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz15    1

sprawdź sobie jeszcze wszystkie połączenia węże i chłodniczke od intercoolera może gdzieś jest jakaś nieszczelność i turbina pompuje na zewnątrz dym z tłumika móżna wytłumaczyć tym że pompa daje zbyt dużo paliwa a brakuje mu powietrza i mieszanka jest za bogata prosta czynność i nic nie kosztuje:) swoją drogą jak ci się sprawuje ta maszynka badrzo awaryjna? myśle podobnego kupić!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

dzięki za pomysł z tą dzwignią sprawdze może to być bo na wysokich obrotach to tak dziwnie strzela tym dymem a kolego Mariusz15 ten ciągnik sprawuje się bardzo dobrze (poza tym silnikiem) prosty w obsłudze bez elektroniki podnośnik mocny bo ma ponad 7 ton odzwigu ogólnie jestem zadowolony z niego tylko mnie denerwyje to dymienie jak mu ciężko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może też układ dolotowy powietrza jest zapchany(filtr albo cóś innego)za dużo paliwa w cylindrze , a za mało powietrza i dlatego ten dym.

Może też turbina być zatarta lub ośka wyrobiona od niej i nieszczelność się pojawiać lub jakiś duży opór...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

układ dolotowy sprawdzałem trochę jechałem bez filtrów powietrza i to samo a turbina była regenerowana to raczej coś z paliwem jeszcze dodam że jak na przykład orze na 1600 obrotów to trochę mniej dymi a jak zwiększam obroty to dymu jest więcej im więcej gazu tym więcej dymu koledzy pomóżcie bo już nie wiem co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Proponuję sprawdzić czy końcówki wtryskiwaczy są założone takie jakie powinny i czy ciśnienie wtrysku jest też jakie powinno być to jest bardzo ważne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

końcówki były założone dobre bo dzwoniłem do gościa co prowadzi fergusona u nas i podał mi numery końcówek a ciśnienie ustawiłem na 210 ale nie wiem czy dobrze napiszcie jakie powinno być w tym modelu z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

końcówki były założone dobre bo dzwoniłem do gościa co prowadzi fergusona u nas i podał mi numery końcówek a ciśnienie ustawiłem na 210 ale nie wiem czy dobrze napiszcie jakie powinno być w tym modelu z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

końcówki były założone dobre bo dzwoniłem do gościa co prowadzi fergusona u nas i podał mi numery końcówek a ciśnienie ustawiłem na 210 ale nie wiem czy dobrze napiszcie jakie powinno być w tym modelu z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

końcówki są założone dobre bo sprawdzałem u gościa co zajmuje się tylko fergusonami a ciśnienie ustawiłem na 210 napiszcie jakie powinno być bo nie wiem z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

końcówki są założone dobre bo sprawdzałem u gościa co zajmuje się tylko fergusonami a ciśnienie ustawiłem na 210 napiszcie jakie powinno być bo nie wiem z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

jeszcze dodam że jak chodzi na wolnych obrotach to co jakiś czas go zmyli pomóżcie co to może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

wtryski mam założone 6801019 czyli dobre tylko to ciśnienie za duże ale jak zmniejszyć na 180 bo ten wtryskiwacz jak się rozbieże to w srodku jest tylko sprężyna a nie ma żadnej sruby do regulacji jak w innych ciągnikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Co to za mechanik robił ci ten silnik jak on nie wie jak reguluje się wtryski,reguluje się odpowiednimi podkłakami(różnej grubości) maksymalnie może być dwie,dostępne w autoryzowanych serwisach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

wczoraj oddałem pompe i wtryski do podobnież dobrego fachowca i ma wszystko sprawdzić i ustawić jak założę to napisze jak chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

witam przywiozłem pompe i wtryski od fachowca sa zrobione i ustawione dał gwarancję i mówi że na 100% są dobrze zrobione więc założyłem i powiem tak ciągnik jest trochę bardziej agresywny ale nadal dymi na czarno przy obciążeniu już nie mam pojęcia co to może być a na wolnych obrotach chodzi jak zegarek i nic nie dymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsiok    1

a filtr paliwa wymieniłes? sprawdz czy przewody nie sa przytkane i czy pompka paliwa zasilajaca nie ma zatkanych filterków no i czy kranik nie jest przytkany może cos pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

filtry paliwa założyłem nowe pompka też nowa a przewody dmuchałem i wydaje mi się że paliwo dobrze leci już nie mam pomysłu co może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1982    0

tłumik raczej jest dobry bo dym się wydobywa a podkładki napewno są po 1 sztuce pod wtryskiem.dodam jeszcze że jak go przydusze na przykład przy ruszaniu to go zmyli i przez sekundę nierówno chodzi koledzy pomóżcie bo już nie mam pomysłów.Czy może ci fachowcy tak tą pompe wtryskową sprawdzają może coś z nią jest nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×