Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jakie opony polecacie do 1224 na przód? mam 14.9 R24 ale już łyse, z tyłu 18.4 R38 Goodyear i chciał bym założyć na przód szersze 16.9 czy ktoś próbował założyć na felgę taki rozmiar?

 

14.9 R24 możesz zastąpić na 420/70 R24 lub 480/65 R24

szerokości opon:

14.9 - 34 cm

420/70 - 42 cm http://otomoto.pl/opony-continenta-420-70-r-24-A1290.html

480/65 - 48 cm http://allegro.pl/opona-michelin-480-65-r24-do-fend-john-deere-i1419636669.html

pozdrawiam :D

Opublikowano

Witam;) Chciałbym Się dowiedzieć czy zamiast opon 18.4 R34 mogły by być 540/65R34 chodzi mi oto czy wejdą na felgę? Ciągnik to 1614

 

Nie. Zamiennikiem 18.4R34 są 520/70R34 lub 580/65R34. 540/65 to zamiennik 16.9

Opublikowano

Nie. Zamiennikiem 18.4R34 są 520/70R34 lub 580/65R34. 540/65 to zamiennik 16.9

 

Tu Arek masz 50% racji ponieważ 520/70 R34 - OK ale nie 580/65 R34 tylko 600/65 R34 :) wiem bo ja mam zamiar takie kupić i widziałem u takiego gościa że miał z tyłu 600/65 R34 a z przodu 14.9 R24 (420/70 lub 480/65)- to są zamienniki na przód :)

Opublikowano

Witam,

 

Nie znalazłem tematu w którym mógłbym znaleźć takie informację więc zakładam nowy temat.

 

Chodzi tutaj dokładnie o Ursusa 1234 rok 2000: jakie powinien mieć ogumienie, przód R24 a tył R34 czy R38????

 

Mam informację że takie roczniki miały z tyłu Tylko 38 cali i jeżeli jest mniejszy rozmiar jest wtedy coś nie tak. Możliwe jest nawet uszkodzenie skrzyni jeżeli ktoś zmienił koła tylne na R34....

 

Proszę o odpowiedź jak to z tym jest:)

 

Z góry dzięki i pozdrawiam.

Opublikowano

Nie do końca tak jak piszesz @Dawid18, wszystko zależy jakie są tryby w skrzyni, tak więc jeśli coś jest nie tak to od razu widać po załączeniu przedniego napędu, przód nie będzie się zgrywał z tyłem, może mieć R34 i będzie wszystko dobrze, może mieć R38 i też będzie dobrze - wszystko zależy od tych trybów.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Zgadza się, muszą być do tej zmiany tryby dopasowane.

W ciągniku bez przedniego można sobie zmieniać do wili.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Nie do końca tak jak piszesz @Dawid18, wszystko zależy jakie są tryby w skrzyni, tak więc jeśli coś jest nie tak to od razu widać po załączeniu przedniego napędu, przód nie będzie się zgrywał z tyłem, może mieć R34 i będzie wszystko dobrze, może mieć R38 i też będzie dobrze - wszystko zależy od tych trybów.

 

Dobrze mówisz zwracam chonor. Niewziołem pod uwagę przedniego napędu.

Opublikowano (edytowane)

Koła standardowo przód to14,9-R24 a tył R24 a tył 18,4r34. Na rządanie 14,9R28 przód i tył 18,4R38, 20.8R38 Dane z książki. Nie wiem jak się to ma synchronizacji przód-tył ale poszukam. Może coś znajde. No i mam.

koła 16,9r34/12,4r24 16,9r38/14,9r24 20,8r38/14,9r28 przełożenie 1,250

18,4r34/14,9r24 18,4r38/14,9r28 przełożenie 1,292 18,4r38/14,9r24 przełożenie 1,208

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Dobrze mówisz zwracam chonor. Niewziołem pod uwagę przedniego napędu.

 

Cieszę się :D

 

 

W katalogu bodajże są podane nr trybów dla odpowiednich konfiguracji kół.

Opublikowano (edytowane)

witam. Panowie mam ursusa 1614 87r. mam w nim koła na tyle 18.4 r34 460 firmy mitas a na przodzie mam 14.9 r24 i moje pytanie jest takie czy na przód moge też załozyć opony 460 r24 firmy mitas???????????????/

Edytowane przez ursus1333
Opublikowano

Witam. Mam problem w swoim 1224 ze zgraniem napedow. wersja exsportowa. Mial na sobie opony tyl 18.4/38 przod 13.6/24(na zalaczonym napedzie niesamowicie wylo). Na tyle jedna wystrzelila,druga szczypala,i zakupilem 520/70r38(za grosze co by roboty polowe dokonczyc) przod bez zmian i na tych 520 tez strasznie wyje. Bede kupowal opony i teraz pytanie jakie rozmiary co by zgrac napedy. Bardzo bym prosil o jakies podpowiedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v