Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam taki problem z silownikiem ze wycieka olej (może dlatego opada ?) wymienilem uszczelniacze dalej wycieka, wymienilem tloczysko +uszczelniacze i dalej wycieka co zrobić? może ma ktoś schemat jak sa zalozone po kolei ,może źle załozyłem czy co?

Opublikowano

robiłem siłownik 2 x. Wycieki od góry to rzadko. Raczej przepuszcza na tłoku. Wycieki od góry często spowodowane sa korozja tłoczyską(traktor pod chmórka, nawozy, kurz). Uszczelnienie to pakiet oringów i podkładek metalowych regulujących. nie bardzo jat tam co pomylić

Opublikowano

@mireek111 jak wymieniałeś zestawy naprawcze to się nie dziwie.Ja rozbieram siłownik wyciągam stare oringi jadę z nimi na wymiar po nowe.Na sworzeń tłoka w korpus uszczelniający daję o 0,5 mm grubszy niż oryginał i olej nie cieknie. :P Pozdrawiam

Opublikowano

Witam Panowie. Mam zamiar założyć wspomaganie do t-25, i mam problem z decyzja jak ma być zasilane olejem. Pomyślałem, aby na wyjściu i powrocie założyć trójniki, aby podłaczyc przewody do orbitrola i normalnie zasilać podnośnik. Pytania moje do was, czy mozna tak to rozwiązać??

Druga sprawa dotyczy pompy- wystarcza nówka NSZ 10 czy lepiej zainwestować w NSZ 16??

Trzecie pytanie brzmi, jak zrobic dodatkowy zbiornik oleju?? Zauważyłem, że pod oryginalna kabina od strony czoła władka na zbiorniku oleju jest taka blaszka bliżej prawej strony taka na ok. 15x15. Czy mażna do zbiornika po przez ta dziure bo tej blaszce "przystawić" jakiś dodatkowy zbiornik oleju??

Proszę o odpowiedzi, a może pojawia sie zdjecia tego mojego wspomagania. Dzieki i pozdrawiam jaro606.

Opublikowano

Jesli jedna pompa ma zasilać wspomaganie i hydraulikę to powinien być założony dzielnik strumienia który zapewni stałe zasilanie wspomagania, odpowiednią iloscią oleju, inaczej pojawiaja się problemy gdy np.: jednocześnie używasz obydwu rzeczy.

Opublikowano

mtracz, a możesz przysłac linka z tym cackiem.??

 

sprawdzałem i jest to nie tania rzecz, ale myślę że narazie rozdziele zwykłym trójnikiem i zobaczymy, pobawie sie trochę uzywajac kierownicy i podnosnika i zobaczymy. Ale czy takie zasilanie oryginalna pompa bedzie leprze jak pompa zasilana z paska z koła pasowego?? zaleta oryginalnego była by niezawodnosc ( pasek sie nie zerwie nie slizga) oraz zakup przewodów- mniej ich i krótsze. No ale doradźcie czu na orginalnej czy na pasku i jaka pompa 10 czy 16??

Opublikowano

Nie przesadzal bym z tym slizganiem sie paska bo alternatory które także stawiaja duże opory nie ślizgaja się(jesli oczywiscie koła i paseksa dobre) i działaja długo.

A w samochodach pompy wspomagania pracuja na paskach.

Jak kontroluje się stan kół i paska i jego naciąg wymieni co pare lat musi dzialać. Nic nie bedzie działać bezawaryjnie jeśli sie nie kontroluje raz na jakiś czas.

Co do przewodów to najdroższe sa końcówki i zakucie, przewód z metra nie jest drogi. Odpadają trójniki, koszt samej armatury bedzie taki sam.

Poszukaj na złomie pompę z jakiegoś busa ze zbiorniczkiem, albo cos sam zrób.

A tak wogóle to jaki masz orbitol bo od tego zalezy jaka pompe bedziesz potrzebował.

Opublikowano

No z pompa to nie bedzie problem, bo mam załozona pół roczna pompę nsz 10 która zamierzam wymienic na 16, a 10 mógłbym wykorzystac do wspomagania. orbitrol używany 100. No czyli polecasz bardziej na osobna pompe napędzana paskiem, tak?? jeśli tak to jakie jaka być obroty pompy jeśli bedę montował tak jak na tym filmiku:

??
Opublikowano

Też sie zastanawiam nad wspomaganiem,tylko ja myśle założyc kolumne z wbudowanym wspomaganiem.Dziś pytałem na szroćie i chcą 100zł i jest od jakiegos dostawczaka.

Opublikowano

Podejżewam, że na tym filmiku własnie tak zrobili jak ty planujesz oryginalna poszła do wspomagania a do podnosnika poszła NSZ16

Obydwie pompy sa lewe.

Proponuje zastosować żadszy olej hydrauliczny do wspomagania na zime sie przyda.

 

Oddzielna pompa ma ten plus, że tę od hydrauliki można wyłaczyc gdy nie używamy podnosnika.

Nie trzeba kupować dzielnika strumienia który jak sam juz wiesz sporo kosztuje.

A awarja jednego układu nie wpływa na drugi.

Proponuje zadać dokladniejsze pytania osobie która nagrała filmik zapewne podzieli sie dokładniejszymi informacjami.

Opublikowano

Witam-podpowiedż dla Radka 97 ,miałem podobną awarię kilka lat temu w małym Iwanku, objawy były identyczne jak podajesz, a przyczyną było obcięcie się frezu na wałku rurowym, oraz kole zębatym.W czasie kiedy koło zębate głębiej wpadnie na wałek, jest napęd pompy, a kiedy zjedzie koło z wałka na stare miejsce to przestaje działać i wtedy słychać lekkie zgrzyty, a nasilają się przy wolniejszych obrotach jak załapuje trochę pozostałego frezu na wałku.Jeśli jest ta sama awaria to musisz rozjechać ciągik i wymienić wałek oraz koło zębate -chociaż niekoniecznie musi być ta sama awaria przy tych objawach, ale raczej stawiam na to.Pozdrawiam :)

Opublikowano

A co się kolego stało z tą tulejka, że chcesz ja wymienić? Jeśli zmieniasz ją z powodu wymiany pompy z 4 na 6 frezów to robisz to przy zdejmowaniu pompy i nic więcej nie rozbierasz.

Trzeba spuścić olej z hydrauliki.

Odkręcić przewody ssące i tłoczne pompy.

Odkręcić 4 śruby trzymające pompę(klucz 12), i zdjąć ją.

Przestawić dźwigienkę sprzęgła pompy na wyłączone i wyjąc tę tulejkę.

 

Żeby spuścić olej wystarczy poluzować przewód ssący pompy i tamtędy ładnie ścieknie. Tylko przewód dobrze wytrzeć żeby syfu nie nazbierać.

Co do kulek najlepiej dać nowe bo stare mogą być już kwadratowe i utrudniać załączanie sprzęgła pompy.

Nowe najlepiej założyć na smar nie wypadną podczas wkładania tulejki.

 

Nie wiem po co kolego każesz mu spuszczać olej z przystawki pompy i odkręcać ten dekielek to wcale nie jest potrzebne do tej operacji.

Opublikowano (edytowane)

mam taką z nakretką

 

250_5360050834e97c5bd0dec4.jpgwlasnie cos takiego mam przy wywrotce i potrzebuje do tego tego gniazda czy cos takiego a na allegro nie moge znalesc gdzy by ktos widzial to prosze o link.Pozdrawiam

Edytowane przez Domino788

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez matiUrsus4512
      Witam koledzy posiadam Ursusa 4512 gdy wracałem do domu po orce  pług mi opadał na niskich obrotach, musiałem pilować na wysokich obrotach by jakoś dojechać. Po wymianie rozdzielacze i zaworu podnośnik podnosi ale jak da się wysokie obroty nawet pod obciążeniem ramiona się unoszą i wyciąga pług z ziemi . Co to może oznaczać co wymienić bo ja nie mam już głowy do tego traktor.
    • Przez baska524
      Koledzy mam ogromny dylemat a zarazem problem z moim aresem 610 a jest to nowy zakup i pierwszy traktor z ehr więc prosze o zrozumienie.
      Problem pierwszy nie dziala mi wogole kontrolka w liczniku od filtra szkrzyni biegów.nawet przy ddpalaniu nie zapala sie.
      Problem drógi dlaczego nie diała dociazanie podnosnikiem mam na mysli to ze gdy ustawie opuszcze pług na 20 procent bądz na 10 i pług wyjdzie z ziemi to naciskając przycisk od opuszczania pompa nie wpycha go do ziemi.A maiałem okazje jezdzic z gruberem innym aresem i tam to działało.
      Itrzeci problem gdy podnosnik jest opuszczony załuzmy na 2 procent i chce go zwiekszyc o 1 lub 2 procent to po nacisnięciu strzałki do gury odrazu na wyswietlaczu pojawia sie 35 procent.
    • Przez bizonsuperzo56
      witam otoz mam problem z podnosnikiem w case 856xl z 88r bardzo wolno podnosi i szybko sie nagrzewa hydraulika. co za czym idzie podnosnik jeszcze gorzej chodzi i wspomaganie ciezej pracuje. . a i jeszcze jedno do was pytanie co moze byc za przyczyna ze nie dziala pokretlo przy podnosnikach z gory dziekuje za pomoc
    • Przez ChiquitaB
      Witam. Posiadam amazone d7 super s 3m z hydraulicznymi znacznikami. Sprawa wygląda tak ze jak chce sciezke przezucic to podnosi jedna strone i zamiast oposcic wtedy opuszcza ta sama strone. Czasami przezuci dobrze ale zaraz dalej to samo. Mial ktos podobny problem?
    • Przez Moscov
      Witam. W swoim Fendt'cie przy końcówkach hydraulicznych nie mam tych plastikowych kubków odprowadzających olej. Gdzie mogę je kupić? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v