Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam z planach zakup przyczepy d47. Pierwszy raz mam styczność z tym modelem. Obejrzałem jedną i zauważyłem ze na tylniej belce jest nieoryginalny zaczep oraz ma przyspawane dwa płaskowniki po obu stronach co widac na zdjęciu. 

Właściciel mówi że belka nie była wymieniana. Tylko było jakieś lekkie pęknięcie z jednej strony przy resorze więc je zaspawał i przyspawał dodatkowo te dwa wzmocnienia. 

Moje pytanie brzmi czy jeżeli przy belce było jakieś pęknięcie i zostało zaspawane to czy może to w czymś przeszkadzać w użytkowaniu? Przyczepa ogólnie wol dobrym stanie, rama prosta itp. 

 

 

Screenshot_20250517_175141_com.android.gallery3d.jpg

Edytowane przez kordzio14
Opublikowano

Mam jedną w podobnym stanie ok 10 lat nic się z nią nie dzieje , z tym że jeżdżę nią albo solo albo jako 2 przyczepa. 

Druga jest z orginalna belka bez spawów itp ok 6lat i ona właśnie ciąga ta spawana ,i tu drobna uwaga że spinam tylko na potrzebę beli (słoma siano sianokiszonka) więc max 6t ładunku jest na drugiej. 

 Zboże zawsze solo ciągam bo raz że blisko dwa że wygodniej mi pod żmijkę cofnąć .

  Ogólnie nie są złe ,gdyby tylko ludzie szanowali i z głową ładowali. Ładowność to 4 tony ,osobiście ładuje do max 5-5.5t  ok 3bizonowskich zbiorników zboża ,lecz  znam  przypadki gdzie ładowali pełne przyczepy ziemi kamienia

Opublikowano

Wiem że te przyczepy nie należą do najmocniejszych ale szukam już jakiś czas i ciężko znaleźć coś innego. Nawet d47 nie ma dużo ogłoszeń a jeżeli trafi się to też w słabym stanie.

Więc myślicie ze można kupić taką, nawet jeśli było coś tam delikatnie spawane przy tylnej belce? Raczej nie wygląda to na to jakby cała była wymieniana. 

Będę też chciał to niej podpinać z tyłu drugą przyczepę więc nie chce żeby mi się z czasem cała belka oderwała 😋

Opublikowano
3 godziny temu, kordzio14 napisał(a):

 Obejrzałem jedną i zauważyłem ze na tylniej belce jest nieoryginalny zaczep oraz ma przyspawane dwa płaskowniki po obu stronach 

Coś tam było kombinowane , no owa belka tylna jest w pionie ,a w przyczepach D47 belka jest " na płasko " . Sprawa druga , na belce tylnej , po prawej stronie jest nabity numer ramy , w tej sytuacji powinien widoczny na belce patrząc od dołu blisko prawego resoru. Zwróć na to uwagę aby nie było później problemu z przeglądem.  Zwróć uwagę ,czy ogolnie rama nie jest nazbyt pogięta , popękana i spawana bo to będzie powracać.

Opublikowano
8 minut temu, andrzej78 napisał(a):

Coś tam było kombinowane , no owa belka tylna jest w pionie ,a w przyczepach D47 belka jest " na płasko " . Sprawa druga , na belce tylnej , po prawej stronie jest nabity numer ramy , w tej sytuacji powinien widoczny na belce patrząc od dołu blisko prawego resoru. Zwróć na to uwagę aby nie było później problemu z przeglądem.  Zwróć uwagę ,czy ogolnie rama nie jest nazbyt pogięta , popękana i spawana bo to będzie powracać.

Numer ramy jest wybity z prawej strony belki, tak jak mówisz. Dodatkowo jest obok nowa tabliczka bo właściciel mówił że wcześniej gdy jej nie było to były problemy z przeglądami ale już jest okej. 

Opublikowano
8 godzin temu, andrzej78 napisał(a):

Można wiedzieć w jakim zakresie cenowym są przyczepy te które szukasz? 

 

 

Szukam dwuosiowej wywrotki 4-6 ton do 15-17 tyś 

Opublikowano
13 godzin temu, wilkołak napisał(a):

Nie przesadzajcie mam taka rocznik 1982, nawoziła ciężarów po 7 ton żwru na budowy , ma nadstawki 6 ton pszenicy wchodzi , obecne 4,5 tonówki tego by nie wytrzymały

 

Jakość obecnych wyrobów nie podlega dyskusji, ale ja na swoją jednoosiową 3,5 tony sypię po 5 i też nic się nie dzieje. 

Zarówno stare wyroby jak i nowe należy używać z głową i nie będzie się nic niepokojącego działo

 

12 godzin temu, jonek98 napisał(a):

jednemu gościowi w tej najtańszej pronarace która wcale nie jest tania,jak nasypał pełna pszenicy,to mu się burty rozeszły

Po to jest linka, czy łańcuch żeby spiąć burty. Stara poczciwa D50 z nadstawkami 50 cm też wymagała spinania, a burty nie były z plastiku

Opublikowano
11 godzin temu, andrzej78 napisał(a):

Coś tam było kombinowane , no owa belka tylna jest w pionie ,a w przyczepach D47 belka jest " na płasko " . Sprawa druga , na belce tylnej , po prawej stronie jest nabity numer ramy , w tej sytuacji powinien widoczny na belce patrząc od dołu blisko prawego resoru. Zwróć na to uwagę aby nie było później problemu z przeglądem.  Zwróć uwagę ,czy ogolnie rama nie jest nazbyt pogięta , popękana i spawana bo to będzie powracać.

Na płasko jest w nowszych i ma grubsza beke , ta na zdjęciu jest starsza, 

Opublikowano

Jeśli  szukasz polskiej  przyczepy na 3 strony to patrz na d55 tzw szóstka.  O wiele mocniejsza  rama, przedni wózek, resory, osie.  To dzień  do nocy do d47, szeroka będzie tak samo a tylko 0,5 metra dłuższa,  podwójne  burty  nie robią  na niej wrażenia  w porównaniu do d47 gdzie wszystko się  gibie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez Arturo1610
      Witam. szukam przyczepy wywrotki, taka do wozenia obornika zboża cos zeby bylo stabilne głównie przy wożeniu obornika jak jest mokro. Głównie ogladam na olx hl bss i brandys szukam czegos co bedzie mialo minimum 5m dlugosci i 2,3-2,4 szerokosci zeby w zniwa wozić też baloty. I teraz moje pytanie. Czy ktoś by mi mogł podać jakie wymiary ma hl 8011? i jak to jest z tymi czeszkami, ilu sa tonwe? i od jakiego to modelu zależy ? moze ktoś sie orientuje jakie sa rodzaje tych przyczep. bo widze 7,8 i 9 i 10 a nawet 12 ? modeli tez jest mnóstwo bo i p93s i agro i jeszcze inne i sam juz nie wiem czego szukac zeby spełniała moje warunki ;/ podpowie ktoś jak to jest z tymi czeszkami głownie ? danych technicznych tez nie mozna nigdzie znależć. prosze o pomoc.
       
      ps. jakby ktos mial w rozsadnej cenie to kupie tez dokumenty do hl 6011 sztywnej
    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
    • Przez pawi
      Witam kolegów, orientuje się  ktoś  czy  główna  rama  w tych przyczepach  się  czymś  różni? Czy w D55 była inna lub mocniejsza względem przyczep sztywnych? D46 względem d47 to całkiem inna konstrukcja  a jak to wygląda  w szóstkach? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v