Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z moim ursusem c330m od jakiegoś czasu zaobserwowałem że mam płyn chłodniczy w oleju. Obstawiałem wywalony brok po drobnym prozie bo nie był to jeszcze do końca czystry płyn (resztki wody). Po zdjęciu głowicy wymianie uszczelki i wymianie broków ciągnik pochodził z 10 minut i po tym czasie na wskaźniku oleju zauważyłem ponownie płyn. Co może być przyczyną ?

Opublikowano
2 godziny temu, mistrzkacpero napisał(a):

Nie jest to bardzo wyrobiony ciągniczek więc jest sens wstawiać nową tuleje czy same oringi wystraczą na stare tuleje?

Oczywiście że wymieniasz same oringi.

 

Opublikowano
jaco512 napisał:

Obejrzyj dokładnie tuleje, może być ubytek, rdza wielkości małej szpilki i płyn będzie się przedostawał.

a miałem taki przypadek że i wrzery były w blok w miejscu gdzie są oringi

Opublikowano (edytowane)

Wżery to penie chodzi o te miejsce gdzie są oringi ? Jeszcze mnie nurtuje pytanie czy w razie najgorszego scenariusza nowe zestawy naprawcze z tłokami nie było by różnicy założenia zwykłych od c330 jeśli do tej pory miałem te od c330M?

 

Edytowane przez mistrzkacpero
Opublikowano

Najpierw sprawdź a później się zastanawiaj. Czasami wymiana oringów nic nie pomoże jak są duże wżery w bloku, wtedy trzeba dać blok do zakładu na regenerację gniazd tulei albo bawić się w kleje ale to zajeżdża druciarstwem 

Opublikowano
10 godzin temu, mistrzkacpero napisał(a):

Wżery to penie chodzi o te miejsce gdzie są oringi ? Jeszcze mnie nurtuje pytanie czy w razie najgorszego scenariusza nowe zestawy naprawcze z tłokami nie było by różnicy założenia zwykłych od c330 jeśli do tej pory miałem te od c330M?

 

M ma płaskie tłoki zwykła pod frezowanie pod zawory to samo głowica m ma zawory na równo z płaszczyzną głowicy a w zwykłej wystają teoretycznie zwykłe do m będa pasować bo zawory będa miały jeszcze więcej miejsca ale będziesz miał gorsze sprężanie

Opublikowano

Robiłem w M-ce to samo 2 lata temu,rocznik 87,wszyscy mi doradzali że jeśli tylko idzie to zostawić stare tuleje bo nowe to szajs,i zostały poszły tylko nowe oringi i oczywiście głowica zrobiona

Opublikowano (edytowane)

Druciarstwo i tyle, ok kleje są może i lepsze ale to nie miejsce do ich zastosowania 

 

Co do zdjęć, cięko po nich jednoznacznie stwierdzić ale tragedii nie widać. Porządnie wyczyść, gniazda szczotką na wiertarce, nowe oringi i przed założeniem głowicy wykonaj próbę czy nie przeciekają. Powinno być dobrze. 

Edytowane przez akmaly
Opublikowano

Niestety jedna tuleja nie wytrzymała ciśnienia i zakończyła żywot :D Więc zostaje gotowy zestaw naprawczy. Założę chyba coś taniego bo raczej dużych obciążeń nie będzie miała coś polecacie ? Sprawdzić po wklejeniu lejąc wode w kanały wodne ? 

Opublikowano

Mała nowelizacja tuleja pękła od spodu ale wyjść dalej nie chce. Mimo grzania palnikiem całej przez 15 minut bicia od spodu razem z zastosowaniem ściągacza własnej produlcji takiego jak podesłał kolega powyżej siedzi jak wspawana. Jakieś pomysły?

 

Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, mistrzkacpero napisał(a):

Mała nowelizacja tuleja pękła od spodu ale wyjść dalej nie chce.

 

I to są właśnie skutki wyciągania tulei przez wybijanie, pokruszą, powyszczerbiają i potem można ją cmoknąć. A nazywają się Janusze mechanizacji, do tego wał nieosłonięty, wszystek syf w kanały i remoncik jak ta lala .

Edytowane przez Desperado
Opublikowano

Zaskoczę cie kolego ale tuleja była wyciągana ściągaczem wręcz identycznym jak podesłany powyżej i wybijana jednocześnie. Jedna wyszła bez większego problemu a druga nie chce nawet drgnąć

 

Opublikowano

a jakichś  klei już tam ktoś nie stosował,wszystko powinno być poskładane na oringach i uszczelce a nie jakieś gówna chemiczne,no chyba że na sprzedaż

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v