Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Głowicy. Ciagnik byl zamrozony i wywalilo 1 broszke, zdjalem głowice czy da sie sprawdzic jakos we własnym zakresie czy nie ma jakis wewnetrznych pekneic

Edytowane przez mds212
Opublikowano

Zaślepiasz kanały wodne w głowicy, w miejscu kolektora robisz zaślepkę z końcówką do doprowadzenia sprężonego powietrza ok 2bar.Całość zanurzasz w wannie z wodą i masz wszystko jak na dłoni.

Opublikowano

Ciagnik zaczal ciezko zapalac na zimnym silniku(dymi ale nie moze zalapac), na cieplym zapala odrazu. Wody i oleju nie przybywa ani nie ubywa.Na wysokich obrotach z pod glowicy ulatniaja sie delikatne bombelki. Pod wszystkimi glowicami widac jak by bylo lekko "spocone". Czy to moze byc wina uszkodzonej oszczelki? 

Opublikowano

Tego Ci nie powiem Adi96 ile ma motogodzin ,bo dopiero od 3 lat mam sprawny licznik i zrobiłem prawie 3,5k ,a ciągnik nie był robiony od 2005 roku ,bo wtedy go kupiliśmy, a i już głowice zregenerowane kosztowały 9dych sztuka i regenerowałem, bo zawory w gniazda wpadły prawie 5mm i leciało z nich praktycznie strumykiem jak nafty się wlało.

Opublikowano

Witam :)

Jest taka sprawa że leci olej po kolektorze wydechowym, zupełnie tak jak w przypadku lejących wtrysków. Problem w tym ze wtryski są sprawdzone i są bardzo dobrze ustawione, w czym problem? Głowica? zawory? proszę o pomoc

Opublikowano (edytowane)

Tylko porównał że leje się jak paliwo gdy leją wtryskiwacze a jeśli są zrobione dobrze można założyć że to olej.  Da się to wyczuć po zapachu i dotyku.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Mówisz że mało wiem a nawet nie potrafisz sprecyzować co się leje paliwo czy olej.Żeby tak końcówki lały to by kopcił nie miłosiernie,daj to dla mechanika zaufanego za nim ty cokolwiek ruszysz

Opublikowano

Kopcił nie kopcił jeśli olej leci przez pierścienie też będzie dymił. Jeśli nie wie na co patrzyć to dalej nie będzie nic z tego wiedział. Pyta więc chce to rozkminić sam. Ma rację... to proste. Kilak wskazówek i będzie wiedział.

Opublikowano

Ciekawe ile lat od remontu,tu zadaj sobie pytanie,albo go reanimujesz wymieniając zestaw naprawczy, pierścienie lub prowadnice,albo jeździsz dalej póki da się robić a z czasem robisz kapitalny. 

Opublikowano
10 godzin temu, pawelll66692 napisał:

Wymieniłem uszczelki pod głowicą ale w jednej widać lekko wychodzi powietrze z drugiej głowicy... mogę tak jeździć czy coś z tym zrobić ?? 

Skoro zmieniłeś uszczelki i wydmuchało to musi być coś innego przyczyną i znów się to powtórzy. Więc przypatrz się lepiej temu, a nie tylko zmieniać. 

Opublikowano

Koledzy w pompie zetor 5711 wogóle nie miałem oleju, ani śladu. Wlałem pół litry i chyba od tamtego czasu leje się olej z kolanka kumina. Możliwe to że pompa na wtryski podaje ten olej. Już ze 100mtg jezdze bez oleju w pompie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
    • Przez Ursusc385
      Co jest przyczyna ze od korka do ktorego leje sie olej do silnika wydmuchuje olej i dym leci?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v