Adriane77

Szarpanie na rewersie new Holland t6010

Polecane posty

Adriane77    1

Witam jaka jest przyczyna że jak się zmienia kierunek jazdy np na biegu 9 to skrzynia szarpie a np na biegu 10 już nie 

Skrzynia electro command 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adriane77    1
9 godzin temu, Rowan napisał:

Przekalibruj go

Już to robiłem olej był w granicach 50 stopni ale nie wiem czy on przeszedł kalibrację

Bo jak się robią synchronizatory to na końcu wyskakuje end a potem są sprzęgła od C1 do C4 i gdy już wszystkie się zrobią nie wyskakuje end

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koordynator    47

W t6.125 szarpało mi z 10 na 11 bieg. Kalibracja też nie pomagała. Serwisant sprawdził ciśnienie w tzw. akumulatorze hydraulicznym- taka mała bańka z prawej str skrzyni i dobił ciśnienia bo było za mało. Pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    229
3 godziny temu, Adriane77 napisał:

Już to robiłem olej był w granicach 50 stopni ale nie wiem czy on przeszedł kalibrację

Bo jak się robią synchronizatory to na końcu wyskakuje end a potem są sprzęgła od C1 do C4 i gdy już wszystkie się zrobią nie wyskakuje end

To zeób ręcznie każde sprzęgło osobno. Patrz na wartości, być może któreś jest na granicznej, wtedy trzeba ręcznie dostroić tak aby było „w miare dobrze”, powód tego koże być taki jak kolega wyżej napisał, bądź zużyte sprzęgło lub zawór od danego sprzęgła(w cnh częsta przyczyna).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adriane77    1
3 godziny temu, Rowan napisał:

To zeób ręcznie każde sprzęgło osobno. Patrz na wartości, być może któreś jest na granicznej, wtedy trzeba ręcznie dostroić tak aby było „w miare dobrze”, powód tego koże być taki jak kolega wyżej napisał, bądź zużyte sprzęgło lub zawór od danego sprzęgła(w cnh częsta przyczyna).

Nie wiem co to znaczy ręcznie bo ja to robię wajcha na środku i robi się C1 i C2 potem wajcha do przodu i robi cię C3 i C4 trzymając żółwia a potem zająca a jak dostroić to ręcznie gdy już ustali sobie te ciśnienie to jak to dostroić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    229
9 godzin temu, Adriane77 napisał:

Nie wiem co to znaczy ręcznie bo ja to robię wajcha na środku i robi się C1 i C2 potem wajcha do przodu i robi cię C3 i C4 trzymając żółwia a potem zająca a jak dostroić to ręcznie gdy już ustali sobie te ciśnienie to jak to dostroić?

Trzeba mieć troche doświadczenia związanego z kalibracjami i wiedzy z zakresu teori sterowania, nie będe tutaj tego opisywał. Jeśli nie pomaga Tobie zwykła kalibracja to musisz wezwać kogoś z doświadczeniem w tym zakresie. Skąd jesteś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adriane77    1
8 godzin temu, Rowan napisał:

Trzeba mieć troche doświadczenia związanego z kalibracjami i wiedzy z zakresu teori sterowania, nie będe tutaj tego opisywał. Jeśli nie pomaga Tobie zwykła kalibracja to musisz wezwać kogoś z doświadczeniem w tym zakresie. Skąd jesteś?

Łódzkie powiat turecki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    229

No to ja nie pomoge.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Salamon
      Cześć, w teścia traktorze jakiś czas temu siadły łożyska w tej skrzyni od zakresów jazdy. Mechanik gdy rozjechał ciągnik stwierdził również, że jest uszkodzony tłumik drgań jakiś krótki wałeczek oraz tuleja w której ten wałeczek pracuje (ten wałek przenosi chyba napęd między skrzyniami) Po złożeniu New hollanda do kupy pojawił się dodatkowy problem, którego wcześniej nie było, a mianowicie gdy rewersem przełączam kierunek jazdy nie ważne czy przód czy tył przez jakieś 2-3 sekundy coś rzęzi w skrzyni, przy włączaniu wom również skrzynia wydaje z siebie te dźwięki. Mechanik twierdzi, że jakieś kosze w skrzyni biegów wydają te dźwięki i że tak po prostu ma być. Przed naprawą można było wywołać podobny dźwięk, ale działo się to wtedy gdy ciągnik był obciążony i miał po prostu ciężko na niskich obrotach teraz dzieje się to za każdym razem jak się rusza, lub przełącza się rewersem na sucho bez wpiętego biegu (na postoju) Skrzynia zalana olejem fush (chyba tak to się pisze) 
      Ma ktoś jakies sugestie ? Czy rzeczywiście tak ma być? 
    • Przez janekiku
      Witam. Miał ktoś problem w kombajnie CX 6080 problem z pękającym wałem od napędu podsiewacza??
    • Przez Hsgskdkw
      Witam mam problem z moim new hollandem ts 115 mianowicie było wszystko dobrze i nagle mi odcięło wspomaganie kierownicy wymieniłem filtry oleju dalej nie działa wymieniłem orbitrol dalej nie działa wymieniłem uszczelniacze na siłownikach dalej nie działa cisnienie idzie duże na orbitrol i na silowniki ale wygląda mi na to jak by nie było powrotu do skrzyni biegów mój mechanik już nie wie co może być proszę o pomoc pozdrawiam 
    • Przez Grzesiekc
      Witam czy ma ktoś schemat lub wie jak złożyć membranę zaworu wabco od pneumatyki ? 

    • Przez ppiotr
      Po rozgrzaniu ciągnika zanikają hamulce, pedał wpada w podłogę a następnego dnia  hamulce już są, i tak codziennie, może ktoś miał tak w T4 ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj