Skocz do zawartości
Juzek

Przedni TUZ

Polecane posty

Juzek    0

Co może być przyczyną, że przedni TUZ mi nie opada na pusto, tylko pod wpływem dużego obciążenia ok 300 kg?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JD1052    87

A masz go dobrze podpietego pod hydraulike(+ i -)? Bo na dół on opuszcza pod cisnieniem tak, że na nim sie można dźwignąć..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juzek    0

W jaki sposób mam sprawdzić czy jest podłączony na + i -? Bo od tuz mam podłączony tylko jeden przewód pod hydraulikę, bo widzę, że tak jak w tym to są podłączone 2 przewody http://allegro.pl/fendt-512-godny-polecenia-zadbany-i1212534623.html#gallery

 

To tak jak rozumiem wystarczy przepiać przewód pod inne wyjście hydrauliczne? Bo gdy podnosze to czuć przepływ oleju, a jeśli opuszczam to nie. JD1052 dobrze zrozumiałem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Muszą być podłączone dwa przewody pod dwa wyjścia z tego samego rozdzielacza(np. 2 żółte, wyjścia mają zatyczki z kolorami) i bedzie w porządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juzek    0

Bo ja mam tylko i wyłącznie jeden przewód od przedniego TUZ-a nie posiada 2.

 

Ale przecież, w niektórych Fendt-ach są podpięte na jeden przewód. JD1052 a ty w swoim jak masz podłączone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Nie wiem nawet czy są przednie TUZy z siłownikami jednostronego działania...Ja mam na 2, + i -, cisnienie podaje w obie strony czy sie podnosi czy opuszcza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

a próbowałeś hydraulike podpiąć do każdego wyjścia w ciągniku?

bo u mnie np. w prasie są dwa przewody i sobie oznaczyliśmy który do którego wyjścia, bo jak się inaczej podłączy to w ogóle klapy w prasie nie podniesie B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Tak jak jest podpisane na zielonym, jest to tylnia dźwignia na boki. Teraz jest akurat tak, ale to zależy jak mi wygodnie raz jest na zielonym, raz na czerwonym, raz na żółtym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Szuwar93
      Witam mam problem z przednim napędem w fendt 311 lsa turbomatik gdy udzwigne dźwignie do włączenia napędu zaraz opada spowrotem a zaczynało się to stopniowo przy pracy czasem się wyłączala aż do tego stopnia że nie może już załączyć. I teraz jeszcze do tego przy pracy z większym obciążeniem tak jak by pali sprzęgło (wiem to turbomatik) a nie moge wiecznie but w podloge. Jestem na etapie wymiany oleju bo chyba najlepiej od tego zacząć i pytam jaki polecicie może pomoże licze na pomoc a nie krytyke z góry dzięki 
       
       
       
    • Przez Antek1153
      Witam kupilem  fenda 716vario i zapala mi sie takie cos co to może być ?🙂 dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam😁😁😁

    • Przez jan930
      witam czy ktoś orientuje się jakie oleje powinno się używać do ciągnika fendt chcę zrobić wymianę w 612ls rok 1980 ponieważ noedawno go zakupiłem jaki olej do hydrauliki i do silnika z góry dziękuję za podpowiedzi
    • Przez kosti68
      Posiadam profesjonalne , warsztatowe materialy napraw do ciagnikow firmy Fendt....moge powiedziec z praktyki a siedze w tych ciagnikach juz 13 lat ze bez tych materialow porzadna naprawa jest praktycznie niemozliwa. Posiadam rowniez instrukcje w jezyku polskim ( Fendt 700, 800, 900.....nawet do najnowszego Fendt 936) . W razie zainteresowania prosze o kontakt.
    • Przez andrzej2257
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć które układy wtrysków były lepsze w fendtdzie według was?
      Dziękuje za wszystkie odpowiedzi .
      Według mnie lepsze były pompowtryski mniej awaryjne mniej wrażliwe na zanieczyszczenia tańsze wrazie awarii, taka jest moja opinia .
       
      Piszcie chcę wysłuchać waszych opinii.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.