Polecane posty

PanPaweł21    0

Witam mam taki problem ze zmieniłem filtry paliwowe i za nic nie mogę odpowietrzyć ich 

Pompuje pompka i nic to nie daje otwierałem odpowietrznik i nic 

Proszę o pomoc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    732

Jak pompujesz pompką i nic się nie dzieje to sprawdź od kranika do pompki a następnie pompkę czy podaje paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacor73    1182

trochę dziwne, że po wymianie filtrów przestała pompka działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12Pafnucy    3681

Zapowietrzony chyba.

Cza było ropy w filtry wlać.

Na plaka odpal.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grab12    76

To Perkins na rotacyjnej szkoda kręcić dopóki  pompy nie wypełni do górnego odpowietrznika potem już z górki rotacyjne są smarowane paliwem i nie polecam kręcić na sucho

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12Pafnucy    3681
Napisano (edytowany)

Odpowietrzyć nie tak łatwo... podobno 

Edytowano przez 12Pafnucy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grab12    76

Co do pompki zasilającej ale tłoczkowej pomagał gęsty olej silnikowy żeby zaciągneła z membranową nie próbowałem w deutz f4l1011 miałem przypadek że pompka zasilająca padła jak brakło paliwa trzeba było nową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grab12    76

Wydaje mi się że zasilająca jest napędzana krzywką wałka rozrządu alternatywnie awaryjnie ręcznie ale te nowsze pompy wtryskowe miały gaszenie elektryczne zamiast linki w starych jak kable nie łaczyły to potrafiła zgasnąć zninacka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    732
Napisano (edytowany)
3 godziny temu, 12Pafnucy napisał:

Odpowietrzyć nie tak łatwo... podobno 

Banalnie jak w każdym.

Odpowietrzać pompę ( najpierw dolny później górny odpowietrznik), jak już leci samo paliwo bez powietrza, popuszczasz przewód wysokiego ciśnienia od wtrysku, ja popuszczam ostatni ale to nie ma większego znaczenia, i odpalasz. A i o świecy żarowej nie zapomnij, też trzeba odpowietrzyć.

Pompka napędzana z wałka 

Gaszenie cewką nie wpływa na pracę pompki zasilającej, do pompy musi dojść paliwo. 

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    158

Ale trza dwóch do operacji z plakiem kurde....

A bywa że niema pomocy to wtedy tylko popuścić przewody i przebije.

Ja tak zawsze w mwm robię jak akmaly pisze.

Jak nie popuszczę to nie zagada za nic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    28

Trzeba było nalać trochę ropy do filtrów u mnie w 6180 też bardzo powoli ta pompka pompuje żeby od zera napełnić te filtry to trochę zejdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    56
Napisano (edytowany)

Pompka napędzana jest z wałka rozrządu i pewnie zatrzymał się w pozycji gdy krzywka naciska na dźwignię pompki, obróć trochę wałem korbowym i pompuj .

Edytowano przez ppiotr
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    8013

ja w swoim wymieniałem już filtry wiele razy i nigdy mi się z tego powodu nie zapowietrzyl, trzeba było filtry napełnić porządnie paliwem, później odpowietrzyć przy filtrach i na pompie, potem popuszczasz przewód od wtrysku i kręcisz, jak nie daje rady to można dać plaka delikatnie, nic się nie stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    8013

ja swojego po wymianie końcówek od wtryskiwaczy miałem problem odpalić, kapkę plaka i motor wystartował. Wszystko trzeba z głową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanPaweł21    0
19 godzin temu, Grab12 napisał:

To Perkins na rotacyjnej szkoda kręcić dopóki  pompy nie wypełni do górnego odpowietrznika potem już z górki rotacyjne są smarowane paliwem i nie polecam kręcić na sucho

 

Nie mogę zlokalizować tego odpowietrznika możesz jakoś wytłumaczyć lub może jakieś zdjęcie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grab12    76

Masz taką pompę jak na zdjęciu czy inna to zdjęcie pobrałem z internetu osobiście robiłem silnik z tej samej rodziny co twój tylko 4 cylindry 1004 a ty masz 1006 ta na zdjęciu to pompa cav były też Delphi i standayne z tamtymi nie miałem doczynienia. Odpowietrznik to ta śrubka na pokrywie mnie więcej w środku tego zdjęcia u góry masz drugi jest dokręcona do niego ta cieńsza rurka i ona idzie na przelewy wtrysków drugi obok to zasilanie większy przekrój. Ogólnie ta rurka to samodpowietrzanie tak jest to opisane w serwisówce ale ja zawsze przed kręceniem rozrusznikiem odpowietrzałem  bo w tych pompach siadają głowiczki jak chodzą na sucho czy są często zapowietrzane

post-1376-0-79822600-1478115999.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanPaweł21    0
15 godzin temu, Grab12 napisał:

Masz taką pompę jak na zdjęciu czy inna to zdjęcie pobrałem z internetu osobiście robiłem silnik z tej samej rodziny co twój tylko 4 cylindry 1004 a ty masz 1006 ta na zdjęciu to pompa cav były też Delphi i standayne z tamtymi nie miałem doczynienia. Odpowietrznik to ta śrubka na pokrywie mnie więcej w środku tego zdjęcia u góry masz drugi jest dokręcona do niego ta cieńsza rurka i ona idzie na przelewy wtrysków drugi obok to zasilanie większy przekrój. Ogólnie ta rurka to samodpowietrzanie tak jest to opisane w serwisówce ale ja zawsze przed kręceniem rozrusznikiem odpowietrzałem  bo w tych pompach siadają głowiczki jak chodzą na sucho czy są często zapowietrzane

post-1376-0-79822600-1478115999.jpg

Tak wygląda moja to gdzie tu może być jakiś odpowietrznik 

IMG20240201111417.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12Pafnucy    3681

Jprd...trzeci dzień ciągnik odpowietrza...

a plakiem 5 sekund.....😆

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grab12    76

Ta pompa wygląda podobnie to Delphi ta śruba na środku pod linką od gazu a drugi patrz te przewody u góry przy pompowaniu pompką recznie powinno wyciekać paliwo bez pęcherzyków powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebasti4n
      Witam, problem polega na tym, że po chwil gdy jest uruchomiony silnik, zapala się kontrolka  "ciśnienia hydraulicznego" oraz zapala się duży trójkąt.  Te kontrolki zapalają się gdy rewers jest włączony do przodu, lub jest wyłączony (w pozycji neutralnej). Po wlaczeniu kontrolek rozłącza skrzynie.  Gdy rewers jest włączony do tyłu, żadna kontrolka się nie włącza. 
    • Przez Alek7718
      Cześć miałbym krótkie pytanie, co to jest za przycisk z prawej strony podłokietnika ?
       

    • Przez Politek98
      Witam, mój problem wygląda następująco, oD niedawna zaczeła się pojawiać żółta kontrolka od sprzęgła,  lecz ciągnik norlamnie pracował, lecz nagle ciągnik zaczął szarpać ,czyli po wciśnięciu pedału sprzęgła i puszczeniu minimalnie, ciągnik startuje jakbym puścił całkowicie pedalu sprzęgła. Został wymieniony czujnik elektryczny sprzegła. Pytanie jest moje takie , czy powinno się skalibrować to sprzęgło? Bo po wymianie czujnika nic się nie zmieniło 
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez Pawlacz
      Witam
      W ciągniku mf 6495 dyna 6 po odpaleniu pokazał się na wyświetlaczu błąd d154. Ciągnik stał w garażu przez całą zimę i miał wyjęty akumulator. Odpalił normalnie ale nie chce ruszyć nie można przełączyć biegów ani nic. Na komputerze po prawej nic się nie wyświetla wchodzi jakby nie miał zasilania. Teraz pytanie od czego jest ten błąd d 154 i czy ten komputer ma jakieś znaczenie czy działa czy nie na jazdę ciągnika że nie mogę przełączyć żadnego biegu. Z góry dziękuję
      Pozdrawiam
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj