dzikidaniel

sterownik/rezystor dmuchawy ares spal

Polecane posty

dzikidaniel    227

Szukam sterownika dmuchawy nawiewu jak na załączonym zdjęciu:

Wie może ktoś gdzie można znaleźć takowy? Ewentualnie czy ktoś jest kto to regeneruje?

spal.jpg


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630, Axion 850

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Atari    12

nie osiągalna część. jedyna opcja to kiedy ktoś rozkompletuje z nowego zestawu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

Wiem, bo już któryś z kolei dzień poszukuję, jednak rozmawiałem z panem z jednego ze sklepu który mówił że niedawno miał kilka ale już poszły, może ktoś gdzieś jeszcze miał to szczęście natknąć się na nie?


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630, Axion 850

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

Jak nie doczytałeś to tłumacze że na ten moment już ich tam niema.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630, Axion 850

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7975

a w nim nie siadł czasem rezystor ?może wystarczy rozebrać i pokutować


polutowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Atari    12
Uziu92 napisał:

a w nim nie siadł czasem rezystor ?może wystarczy rozebrać i pokutować


polutowac

w Aresie dmuchawy nawiewu nie są sterowane rezystancja. każda dmuchawa ma elektroniczny sterownik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471

myślę że od jakieś renowki busa dostawczaka ciężarówki by coś dobrał


tylko trzeba zgłębić temat


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    45

Te małe od górnego nawiewu to podobno od Clio II gen. pasują. Stary w łapę do porównania i na szrot. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Atari    12
wojtal24 napisał:

myślę że od jakieś renowki busa dostawczaka ciężarówki by coś dobrał


tylko trzeba zgłębić temat

autobusy mają taką, ale na 24v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471
Atari napisał:

wojtal24 napisał:

myślę że od jakieś renowki busa dostawczaka ciężarówki by coś dobrał


tylko trzeba zgłębić temat

autobusy mają taką, ale na 24v

a jakieś busy dostawczaki ? co mają instalację na 12V


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Atari    12
dzikidaniel napisał:

Jak nie doczytałeś to tłumacze że na ten moment już ich tam niema.

a w jakiej cenie sprzedawał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

Nie chciał powiedzieć. Obdzwoniłem gości co sprzedają, co niby regenerują i nie mają i ich nie regenerują.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630, Axion 850

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Atari    12
dzikidaniel napisał:

Nie chciał powiedzieć. Obdzwoniłem gości co sprzedają, co niby regenerują i nie mają i ich nie regenerują.

no z regeneracja jest problem, bo cały układ jest zatopiony w żywicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj