cancel1988

Przerobienie CX75 na CX95

Polecane posty

cancel1988    0

witam,

Mam dwa mccormicki jednego cx75 który jest w bdb stanie oraz drugiego CX95 który swoje już przeżył i mam z nim coraz więcej problemów.

Czy Przełożenie samej turbiny wystarczy czy muszę jeszcze coś podziałać z elektroniką i coś jeszcze powymieniać?

Ktoś robił takie manewry w ogóle?

Może łatwiej będzie kupić części do takiej przeróbki tego CX75 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katopo    43

Wydaje mi się że to nie takie łatwe. Wersje turbo (85,95 i dalej) mają niektóre elementy w silniku inne. Zobacz sobie w katalogu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Trzeba by było zacząć od tego czy omawiane ciągniki bazują na pokrewnych silnikach , bo różne źródła różnie podają co do typu i pojemności montowanych silników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katopo    43
6 godzin temu, andrzej78 napisał:

Trzeba by było zacząć od tego czy omawiane ciągniki bazują na pokrewnych silnikach , bo różne źródła różnie podają co do typu i pojemności montowanych silników.

Mam tak samo oba CX75 i CX95 i silniki są te same tylko 75 nie ma turbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Czy na pewno ? Masz możliwość to porównaj dobrze te silniki ,bo z tego co wylukałem to  podstawowa różnica jest w pompie Bosch i Delphi , wtryskiwacze Delphi ale innego typu. Prawdopodobnie też jest różnica w stopniu sprężania .Czyli mało prawdopodobne aby można było coś pokombinować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cancel1988    0

Teraz patrzę że pompy paliwowe tak jak piszecie są inne, 75 ma boscha, 95 ma Delphi, oby dwa ciągniki mają perknsy które w budowie wyglądają identycznie dlatego w ogóle pomysł podmianki. Zaraz jeszcze sprawdzę w papiery i zobaczę jak to wygląda.

Może zamienić caly silnik,  a tył że skrzynia zostawić? Największy problem mam ze skrzynia i hydraulika w tej 95ce...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katopo    43

Ja w 75 i 95 mam takie same pompy. Ale jeśli silnik masz pewny to najlepiej było by cały przełożyć z osprzętem. A co tam ci w hydraulice i skrzyni szwankuje?

Edytowano przez katopo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cancel1988    0
4 godziny temu, katopo napisał:

A co tam ci w hydraulice i skrzyni szwankuje?

Skrzynie już w tym CX95 robili mi dwa razy, standardowo ta hydraulika od włączania (wspomagania) napędu przód-tył wymienili podziałała 2 miesiące i znowu to samo...

Później zaczęły się problemy z hydrauliką i unoszeniem znowu wymiany sterownika i koszta.

Teraz w nim jak jadę na 3 półbiegu to potrafi mi go na chwilę wyłączyć i po chwili jedzie dalej - masakra jak człowiek jedzie z agregatem nagły stop zanim ogarnie co się dzieje to juz szarpnięcie i jedzie dalej w taki sposób wykończył bym ten ciągnik.
Dalego nie mogę jeździć teraz na półbiegach, a to spowalnia robotę...

To wszystko w sumie w rok czasu.

Ogółem tego CX95 kupiłem styranego przez życie od jakiegoś holendra, a ten CX75 to zadbana sztuka się nie narobiła, ale jednak te dodatkowe konie by mi lepiej służyły. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katopo    43

Problem który opisujesz może być spowodowany przełącznikiem półbiegów w gałce zmiany biegów. Sam tak miałem i jak zamieniłem gałki między ciągnikami i była różnica. A co do stawania ciągnika to problem może być w przełączniku rewersu i przewodów w kolumnie kierowniczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Arturkkk
      Witam. Mam pytanie związane z typem silnika d206 a d239 jakie są różnice w tych typach? Czy mają tą samą głowicę
    • Przez piotrszkaluba
      Witam problem z przyduszaniem silnika przy zmianie z 3 połówki na 4 i 2 połówki na 1 ale w górę od 1 do 3 jest ok a na 4 już delikatnie przydusi .Nic się nie ślizga na żadnym półbiegu. Czy ktoś już to przerabiał taki problem?
    • Przez Slawek233
      Witam, od jakiegoś czasu męczę się z problemem zmiany zakresów w mccormick xtx165. Mianowicie, jak raz włączę ciągnik to mam tylko zakres 1 z wszystkimi półbiegami, innym razem tylko zakres 2 z wszystkimi półbiegami, lub 3  z wszystkimi półbiegami. Po dłuższej pracy w polu nagle wracają wszystkie zakresy. Przy kolejnym odpalaniu ciągnika peonownie zostaje z jedenym z zakresów od jeden do trzy wraz z półbiegami beż możliwości zmiany zakresów. Proszę o pomoc co to może być.  
    • Przez Remarian
      Witam
      Poszukuję schematu elektrycznego klimatyzacji do McCORMICK G Max135. Traktor był rozpoławiany, po złożeniu wszystkiego i nabiciu klimatyzacji niestety klima już nie wystartowała. Pobieżna diagnoza wskazuje na problem z elektryką.
    • Przez Szwagier99
      Witam posiadam Mccormick mtx 135 , 2009r po włączeniu rewersu do tyłu podnośnik podnosi ramiona. Jak to wyłączyć?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj