FENDTFARMER309LSA

Brak prądu w kabinie na niskich obrotach NH TD80D

Polecane posty

Witam, mam problem w Hew Hollandzie TD80D , po odpaleniu świeci kontrolka akumulatora i niema prądu na całej kabinie tzn. dmuchawa, światła, wycieraczki oraz nie pokazuje temperatury płynu chłodzącego, po zwiększeniu obrotów nagle zaczynają działać wszystkie funkcje a kontrolka akumulatora dalej świeci. Gdzie mogę szukać przyczyny ? Kilka miesięcy wcześniej była wymieniana stacyjka na zamiennik ze względu na to że nie dało się odpalić ciągnika i nie było wogóle prądu, alternator po sprawdzeniu a akumulator jest nowy. Gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny ?

Edytowano przez FENDTFARMER309LSA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Sprawdź masę kabiny,

 

ewentualnie bezpieczniki i przewody zasilające.

Na obrotach mamy inne drgania, alternator nawet jak nie ma prądu z kontrolki to się potrafi wzbudzić z magnetyzmu szczątkowego. Może zasilanie z akumulatora  jest na sam rozrusznik i rozruch, a prąd w kabinie pojawia się tylko z alternatora ( nie ma połączenia z akumulatorem tylko zasila kabinę) jak się sam wzbudzi na wysokich obrotach. Niektóre alternatory potrafią pracować bez akumulatora, ale wtedy lubi wszystko szybko padać i się palić łącznie z alternatorem. 

Sprawdzić masę i przewody zasilające. ( Tylko nie samym brzęczykiem w mierniku, najlepiej żarówką)

Może też źle podłączono stacyjkę. (Ładowanie puszczone przez stacyjkę i wypaliło styk?)

Jakie jest napięcie w kabinie jak dział? To samo co na akumulatorze?

Edytowano przez Alchemik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, Alchemik napisał:

Sprawdź masę kabiny,

 

ewentualnie bezpieczniki i przewody zasilające.

Na obrotach mamy inne drgania, alternator nawet jak nie ma prądu z kontrolki to się potrafi wzbudzić z magnetyzmu szczątkowego. Może zasilanie z akumulatora  jest na sam rozrusznik i rozruch, a prąd w kabinie pojawia się tylko z alternatora ( nie ma połączenia z akumulatorem tylko zasila kabinę) jak się sam wzbudzi na wysokich obrotach. Niektóre alternatory potrafią pracować bez akumulatora, ale wtedy lubi wszystko szybko padać i się palić łącznie z alternatorem. 

Sprawdzić masę i przewody zasilające. ( Tylko nie samym brzęczykiem w mierniku, najlepiej żarówką)

Może też źle podłączono stacyjkę. (Ładowanie puszczone przez stacyjkę i wypaliło styk?)

Jakie jest napięcie w kabinie jak dział? To samo co na akumulatorze?

Stacyjka działała około 2 miesiące, mówisz żeby sprawdzić masę, chodzi ci o to żeby sprawdzić masę z przewodu który idzie na akumulator ? Co to znaczy że ładowanie puszczone przez stacyjkę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Sprawdzić np. żarówką między + akumulatora, a masą dla deski rozdzielczej/kabiny i tak dalej, lub spadek napięcia miernikiem między biegunem akumulatora, a miejscem gdzie powinien być ten potencjał, a może go  brakować przy uruchomionych odbiornikach. 

Z alternatorem chodzi to, że może przez pomyłkę ktoś podłączył główny przewód alternatora do napięcia pojawiającego się po włożeniu kluczyka, czy przekręceniu nim ( nie wiem jak wygląda w tym ciągniku) zamiast bezpośrednio pod akumulator.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzesiekc
      Witam czy ma ktoś schemat lub wie jak złożyć membranę zaworu wabco od pneumatyki ? 

    • Przez ppiotr
      Po rozgrzaniu ciągnika zanikają hamulce, pedał wpada w podłogę a następnego dnia  hamulce już są, i tak codziennie, może ktoś miał tak w T4 ?
    • Przez adam1968z
      Witam mam pytanie czy w NH 8260 można jakoś obejść zmostkować czy coś podobnego sworznie siły uciągu bo wywala błąd nr 14 i nie działa EHR. Proszę o podpowiedzi.
    • Przez Morela15
      Witam 
      Dziś podczas pracy z wozem asenizacyjnym wyświetlił mi się błąd 5034 i obrazek ciągnika z wałkiem, wom nje da sie włączyć. Ciągnik to t5.110 z tego roku 
      Mial ktoś taki błąd?
    • Przez Paweł95
      Witam.Jestem nowy na forum mam problem z new holland td5.85 ciągnik nie chce grzać a temperatura skacze raz w gore raz w dół.Wie ktoś może jaka jest przyczyna??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj