Mateusz100

ursus 360 szpilki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mateusz100    6

Witam mam pytanie przy uchwycie do regulatora napięcia w ursusu c 360 ten uchwyt jest przykrecony do loku silnika i w blok sa dewa szpilki wkrecone z pod nich mi sie olej leje i potem brudzi ciągnik jaki patent zastosować wykrecić je i na klej do gwintów wkleić czy może taśmą teflonowa owinąć jakies pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz100    6
Przed chwilą, kaseton napisał:

Wkrec szpilki na silikon wysokotemperaturowy

taki zwykły czerwony? myślisz ze to wystarczy? nie chce mi sie potem znow bawiać i odkrecać jak nie podziała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mateusz100    6
6 godzin temu, Desperado napisał:

Ale co, masz jeszcze prądnicę?

ale to nie ma nic do rzeczy czy mama czy nbie bo te szpilki i tak muszą być wkręcone tam bo otwory pewbie sa na wylot przez korpus silnika nie wiem skad ten olej sie tam leje musze jakos to uszczelnic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    97

Wykręć, potraktuj zmywaczem do hamulców i wkręć szpilki na klej do gwintów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz100    6
12 godzin temu, samtech84 napisał:

Wykręć, potraktuj zmywaczem do hamulców i wkręć szpilki na klej do gwintów

jednak nie wykrece tych szpilke za cholery siedzą tak mocno że masakra nie ruszam, tego wezme posmaruje sillikonem przy samym bloku silnika dam poszeżane podkladki i docisnę trudno musi pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1090
16 godzin temu, Mateusz100 napisał:

ale to nie ma nic do rzeczy czy mama czy nbie bo te szpilki i tak muszą być wkręcone tam bo otwory pewbie sa na wylot przez korpus silnika nie wiem skad ten olej sie tam leje musze jakos to uszczelnic

nie są na wylot, a raczej nie były puki ktoś nie wkręcił za długich i przebił ściankę


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tracker
      Przy wymianie oleju silnikowego w c-360 znalazłem na magnesie korka spustowego połamaną 1 zawleczkę, opiłków było mało, znalazłem jedną kilku mm grudkę metalu. Z tego co wiem to na śrubach korbowodowych są takie zabezpieczenia. Rozmawiałem z mechanikiem to mówił że nic się nie stanie jeździć, ja mam wątpliwości bo jak się śruba odkręci to może być nieciekawie ... w książce napraw znalazłem że moment dokręcenia tych śrub to ok 80 - 90 Nm.
    • Przez Madmax73
      Dzień dobry.
      Przeglądałem forum ale dalej nie wiem co może być w mojej 40 nie tak.
      Kilkanaście lat chodziła ładnie na 4ha pola, kilka lat temu wymieniony zestaw naprawczy, tuleje ,tloki. Tej wiosny, zagrzała się w kultywatorze, zjechałem do domu nim stanęła.
      Szukałem usterki, nie było nic widać , tuleje jak nówki, uszcypod głowicą też.Jedynie panewki były zurzyte , niestety wał już po 5 szlifie więc tylko panewki wymieniłem. Głowice dałem do regeneracji, nowe uszczelki, nowa miedziana chłodnica, nowy płyn, nowy olej. Smarowanie jest ale ciśnienia brak, nic nie dają podkładki pod sprężyną a olej z otworu czujnika oleju strzyka na metr.
      Smarowanie na głowicach jest.
      Dziś na próbę w talerzowce po pół godzinie pracy na 3 biegu lekki gaz znowu to samo zaczęła się grzać, później dym z pod korka wlewu oleju.
      Zjechałem do domu wszystko wrzawę, woda , olej ,silnik aż syczalo jak po głowicy poleciało trochę płynu chłodzącego.
      Czy to może być przyczyną braku ciśnienia oleju? , wał do wymiany? 
      Pompa wody dobrze tłoczy, termostat wyjąłem szukając  przyczyny.
      Silnik pali na dotyk
      Za wszystkie sugestie z góry dziękuję 
    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez grala13
      Witam jak ustawić w c 360 1 tłok w gmp??,potrzebuje tego do ustawienia zaworów,nigdy tego nirobiłem,więc pytam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj