Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Okładziny były myte benzyną i dokładnie wytarte, mierzyłem nowe i stare to między starymi a nowymi było około 4 mm różnicy może to przez to słabo hamuje?Czyżby aż te 4 mm robiły tak wielką różnicę?

Edytowane przez ursusikc330m
Opublikowano

Tak. 4 mm to dużo. Przy tej robocie te 300 zł na szczęki to już było nic. 

Opublikowano

A przez pompkę nie łapie powietrza? Ja kiedyś tak spaliłem hamulce nowe. Gość mi zrobił a nie wymienił pompek i po zabiegu. Teraz ludzie zakładają dwie krótkie pompki . 

A pedał powinien być wysoko. 

Jak robił remont to widział czy olej idzie na okładziny czy nie . Więc musimy założyć że okładziny są ok. Może szczęki za słabo się rozchodza ? Ale to raczej nie możliwe. Odpowietrz aż pedał będzie brał od góry. 

  • Like 1
Opublikowano

Mam ten sam problem. Było ok aż pękł lewy przewód. Musiałem odkręcić całą podstawę od pedałów bo się zapiekły. Po złożeniu lewą stronę zrobiłem w 5 minut. Prawą przelałem całą butelkę płynu, leci odpowietrznikiem bez powietrza, słyszę jak szczęki pukają o bęben a nie mogę zrobić ciśnienia. 

Opublikowano
10 godzin temu, ursusikc330m napisał:

Pedał dopiero pod końcem bierze 

Jak cylinderek ma duży skok, to i pompka późno bierze.

 

2 godziny temu, jaco512 napisał:

Kup trójnik do hamulców i podłącz pod lewą pompkę np. https://allegro.pl/oferta/trojnik-przewodu-hamulca-m12x1-stozki-wypukle-df-8888713316

Jak zabraknie wydajności jednej pompki dla 2 cylinderków, to odda kolega pieniądze za ewentualnie spowodowany wypadek?

 

7 godzin temu, Damianek20 napisał:

Teraz ludzie zakładają dwie krótkie pompki . 

Nie bez powodu fabryka nie wypuszczała na 2 krótkich pompkach.

Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, Alchemik napisał:

Nie bez powodu fabryka nie wypuszczała na 2 krótkich pompkach.

4011 miał jedną pompkę i rozdzielacz. Chyba jak jest na jednej pompce to pominien być taki wyrównywacz prawda? Tylko ten opis z c 360 trochę nie pasuje 

Screenshot_20230501_203341_Google.jpg

Edytowane przez TomaszStach
Nowa myśl
Opublikowano

To może być tak że jak okładziny są już trochę podjechane to cylinderek się dalej wysuwa i dlatego słabo hamuje??

To może być tak że jak okładziny są już trochę podjechane to cylinderek się dalej wysuwa i dlatego słabo hamuje??

To może być tak że jak okładziny są już trochę podjechane i cylinderek musi się więcej wysunąć to dlatego słabo hamuje??

Opublikowano
1 godzinę temu, Alchemik napisał:

Jak cylinderek ma duży skok, to i pompka późno bierze.

 

Jak zabraknie wydajności jednej pompki dla 2 cylinderków, to odda kolega pieniądze za ewentualnie spowodowany wypadek?

 

Nie bez powodu fabryka nie wypuszczała na 2 krótkich pompkach.

Z tym to bym dyskutował o rozwiązaniach inżynierów w ursusie c360

Opublikowano
15 godzin temu, Alchemik napisał:

Jak cylinderek ma duży skok, to i pompka późno bierze.

 

Jak zabraknie wydajności jednej pompki dla 2 cylinderków, to odda kolega pieniądze za ewentualnie spowodowany wypadek?

 

Nie bez powodu fabryka nie wypuszczała na 2 krótkich pompkach.

Akurat byly rowniez uklady na dwoch krotkich pompkach i z zewnetrznym wyrownywaczem.

A Ursus 4011 ze swoja jedna krotka pompka ma najlepsze, najmocniejsze i najmniej awaryjne hamulce z calej serii.

 

  • Thanks 1
Opublikowano

Tylko większość robiąc układ na 2 krótkich pompkach nie zakładają wyrównywacza zewnętrznego. 

A później ma  problem z równym hamowaniem 2 hamulcami. 

Kompletny układ od 4011 z zaworem rozdzielającym też nie jest super bezawaryjny, a bez zaworu tak jak jeden kolega proponowal trójnik, mamy upośledzony układ bez możliwości osobnego hamowania kołami. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Perkins1992
      Mam problem z hamulcami w ursusie 360. Przed remontem działało tylko prawe koło, w lewym kole był wymieniany cylinderek, wymieniłem jeszcze obydwie pompki. Jak go poskładałem to wszystko działało jak przed remontem. :angry: Co tu zrobic????????
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v