jtkaczy

FiatAgri F-130 problem z EHR

Polecane posty

jtkaczy    0

Witam,

pojawił się ostatnio u mnie problem z podnośnikiem w ciągniku Fiat f-130 wyposażonym w EHR - mianowicie ciągnik nie utrzymuje głębokości pracy maszyny, podnoszenie maszyny i opuszczanie działa prawidłowo natomiast jak ustawie jakąś głębokość to podnośnik cały czas podnosi i opuszcza maszynę. sterownik jak na zdjęciu zapaliły się  diody przy nr 4 oraz 6 oraz alarm.
Czy ktoś wie gdzie lezy problem i/lub jest w stanie to naprawić województwo pomorskie.

Fiat F130 tractor 18 500 €

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

A z błotnika Jakbyś maszynę opuścił ? To przy pługu czy agregacie jak w polu robi szaleje ? Poszukaj przy belkach sworzni przy tylnym moście one chyba są z kabelkiem , czujnikiem uciągu .

A Przestawiałeś pozycję "belki na stałe a belki podnoszą się pod obciążeniem "? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
domino155    0

Witam

Ciężko zdiagnozować cokolwiek na odległość. Jak pokręcisz regulacją pozycyjną/siłową coś się zmienia w zachowaniu podnośnika. W załączeniu podsyłam pdf z opisem błędów. Plik posiadam dzięki uprzejmości użytkownika serber.

 

 

SCAN0003.PDF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522
11 godzin temu, domino155 napisał:

Witam

Ciężko zdiagnozować cokolwiek na odległość. Jak pokręcisz regulacją pozycyjną/siłową coś się zmienia w zachowaniu podnośnika. W załączeniu podsyłam pdf z opisem błędów. Plik posiadam dzięki uprzejmości użytkownika serber.

 

 

SCAN0003.PDF 4.51 MB · 3 pobrania

Dobra lektura do poduszki i nauki niemieckiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jtkaczy    0
14 godzin temu, sebe1033 napisał:

A z błotnika Jakbyś maszynę opuścił ? To przy pługu czy agregacie jak w polu robi szaleje ? Poszukaj przy belkach sworzni przy tylnym moście one chyba są z kabelkiem , czujnikiem uciągu .

A Przestawiałeś pozycję "belki na stałe a belki podnoszą się pod obciążeniem "? 

Podnoszenie z błotników nie działa.

jeżeli chodzi o ustawienie uciągu to zauważyłem że jest jakiś problem i mam ustawiony potencjometr na 9 aby nie reagował na czujniki uciągu

u mnie miga cały czas alarm i dioda przy cyfrze 6 i wtedy pracuje normalnie niema problemów ( po wczorajszym myciu  jako przygotowanie do naprawy podnośnik zaczął działać prawidłowo ) ale wcześniej dodatkowo była zapalona dioda przy nr 4. W dniu wczorajszym dodatkowo podniósł pług na maksa do góry i nie chciał opuścić po opuszczeniu tłoka przez spuszczenie olej  i sie stała magia -  działa.

w międzyczasie dostałem sugestię że te potencjometry lubią się zabrudzić i wypada poruszać nimi w pełnym zakresie kilka razy aby zaczęły działać poprawnie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Może trzeba by je przedmuchać tyle lat już chodzą .

To mniej więcej takie moje sugestie  , bo miałem mechaniczny podnośnik w 110 , teraz mam sterownik ehr dołożony , i podłączony do rozdzielacza zwykłego elektrycznego , 

I tam nie ma funkcji uciągu .

 

A dwa dni temu nh z 2015 się zwiesił z podnośnikiem , za szybko go pogoniłem , odpaliłem podnośnik z guzika do góry i do przodu , a on ruje rozsiewaczem po ziemi bo nie podniósł . Z 10 min stałem i nic nie działa tylko mryga lampka , ale na desce żadnego błedu , ruszył dopiero z guzików na błotniku , a potem jeszcze zgasiłem i znów odpaliłem pokręciłem potencjometrem od wysokości i dopiero się odwiesił 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj