ketlin23

Mccormick MTX XTX a Case mx

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ketlin23    11
witam Zastanawiam się nad zakupem case mx 150 lub 170 i oglądając ogłoszenia dużo jest MTX tych starszych i nowszych tylko nie wiem jak z awaryjnością ich i jakie silniki są w nich montowane i jakie spalanie bo w case to wiadomo legendarny cummins i jakie modele odpowiadają mx 150 bo znajomy mówi że MTX 145 to bardziej skrzynia i tył z mx 135

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Po pierwsze niema MTX 145. MXowi 100-135 odpowiadają MTX 110, 125, 140 na Perkinsie(nie polecam) oraz 120, 135, 150 na Iveco BetaPower bez Common Rail(bardzo polecam), natomiast MXom 150 i 170 odpowiadają MTX 155, 175 na Perkinsie oraz 165, 185 na Iveco z Common Rail (też polecam) oraz 200 na Cumminsie takim jak w Case MX ale z pompą wtryskową VP sterowaną elektronicznie(polecam). Jest jeszcze seria MC 120 i 135 Power6, troszke bardziej zwarta budowa, silnik Perkins ale na VP, nowszy. Zdecydowanie lepszy niż w MTX. Są też MC z lat 2007-2009 z silnikiem Iveco BetaPower. Każdy MC i MTX ma skrzynie praktycznie identyczną jak MX, są tam wprowadzone nieznaczne zmiany. Generalnie grubo ponad 90% elementów jest identyczne. XTX ma inne małe mosty, a duże bardzo podobne do dużych MXów. Skrzynia natomiast jest przeprojektowana i zmodernizowana. Silniki w XTX to Beta Power na Common Rail.

Edytowano przez Rowan
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketlin23    11

to w moim przypadku zostaje tylko MTX 165 tylko czy common rail nie jest mocno kosztowny w naprawie bo MTX 155 na Perkinsie to nie polecasz tak no i jak z amortyzowana ośią w MTX czy rózni się od tej w mx czy jest identyczna Wielkie dzięki za pomoc Rowan no i wielka wiedza widzę masz o tych ciągnikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Oś jest ta sama, tyle że 20.25 jest do 150km a powyżej jest 20.29, 20.25 jest lepsza bo jest prostszej budowy i tańsza w naprawach 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Common Rail w tych silnikach jest bardzo trwały. To nie JD, że co chwile coś pada w układzie paliwowym. 
Osie w większych modelach były w dwóch wersjach, takie jak w MX też występowały, sam taką mam w XTXie, nie pamiętam tylko oznaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketlin23    11

to ten most 20.25 jest chyba lepszy tak na YouTube mówił Mariusz Zdanowski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketlin23    11
JD1052 napisał:

20.29 jest na 10 szpilek koło a 20.25 na 5 szpilek

 

Rowan napisał:

Common Rail w tych silnikach jest bardzo trwały. To nie JD, że co chwile coś pada w układzie paliwowym. 
Osie w większych modelach były w dwóch wersjach, takie jak w MX też występowały, sam taką mam w XTXie, nie pamiętam tylko oznaczenia.

jaco512 napisał:

https://www.youtube.com/@mariuszzdanowski9946/videos

Przejrzyj jego filmy z napraw McCormicków, xtx raczej odradza, włosi pozmieniali w skrzyni na gorsze, MTX ma dobre opinie, silnik betapower z fpt czyli bardzo podobny do tych w NH

a może któryś z was wie gdzie takiego mx 150-170 albo MTX 165-185 w dobrym stanie można szukać pieniądze nie napiszę ze nie grają roli bo grają ale wolę dopłacić za dobry stan niż remontować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Arturkkk
      Witam. Mam pytanie związane z typem silnika d206 a d239 jakie są różnice w tych typach? Czy mają tą samą głowicę
    • Przez piotrszkaluba
      Witam problem z przyduszaniem silnika przy zmianie z 3 połówki na 4 i 2 połówki na 1 ale w górę od 1 do 3 jest ok a na 4 już delikatnie przydusi .Nic się nie ślizga na żadnym półbiegu. Czy ktoś już to przerabiał taki problem?
    • Przez Slawek233
      Witam, od jakiegoś czasu męczę się z problemem zmiany zakresów w mccormick xtx165. Mianowicie, jak raz włączę ciągnik to mam tylko zakres 1 z wszystkimi półbiegami, innym razem tylko zakres 2 z wszystkimi półbiegami, lub 3  z wszystkimi półbiegami. Po dłuższej pracy w polu nagle wracają wszystkie zakresy. Przy kolejnym odpalaniu ciągnika peonownie zostaje z jedenym z zakresów od jeden do trzy wraz z półbiegami beż możliwości zmiany zakresów. Proszę o pomoc co to może być.  
    • Przez Remarian
      Witam
      Poszukuję schematu elektrycznego klimatyzacji do McCORMICK G Max135. Traktor był rozpoławiany, po złożeniu wszystkiego i nabiciu klimatyzacji niestety klima już nie wystartowała. Pobieżna diagnoza wskazuje na problem z elektryką.
    • Przez Szwagier99
      Witam posiadam Mccormick mtx 135 , 2009r po włączeniu rewersu do tyłu podnośnik podnosi ramiona. Jak to wyłączyć?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj