Mateusz_105

Czym się różni 7245 a 5340

Polecane posty

Desperado    4154
Napisano (edytowany)
14 godzin temu, jarecki7745 napisał:

tak ja mam wersje ful opcja w 7745 wałek 540 1000 tarczowe heble i palony z kluczyka a i jeszcze wzmacniacz momentu i baniak na dizla duży

Baniak duży na dizla to tylko dlatego Twój ma, że tyle wpier*oli na dzień, żadna nowość, mniejszy ma wedle swojego zapotrzebowania.

Te nowsze wersje różnią się głównie sprawami kosmetycznymi, w starszych wersjach były hamulce tarczowe, wzmacniacze, elektropneumatyczne załączanie WOM, 4-5 bieg synchronizowany i inne pierdoły, zwłaszcza w tych co szły na zachód, w nowszych wersjach robili to w standardzie i tyle, różnica głównie w cenie.

Edytowano przez Desperado

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raven18    163

Między 60, 70 a 62, 72 różniły się pompami wtryskowymi jak i hydraulicznymi (20l do 32 albo 36l w 62,72), 62-72 są szybsze powiedzmy o 1 bieg na roboczych przełożeniach, tak w ogóle był już taki temat i pewnie nawet nie jeden 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2134
7 godzin temu, Pafnucy12 napisał:

A w 72 nie jest od słupka do słupka?

byla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorMisio    409

Główna różnica między tymi modelami to rok produkcji. Te z xx40 ( nie wiem czy wszystkie) mają mosty carraro i dodatkową zewnętrzna pompę hydrauliczna. A wom540/1000, tarczaczowe hamulce, orbitrol , rewers mechaniczny ,niektóre miały jakiś wzmacniacz momentu obrotowego to jest opcjonalne wyposażenie które miały już xx11/45. W eksportowych wersjach jest to często spotykane, w tych na Polskę tego raczej nie było.  "Zachodnie " miały też większe koła nawet 34/16,9.

Podsumowując różnią się przede wszystkim kabina i lampami w masce , no i rokiem produkcji.🤷

 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalek4040    115
1 godzinę temu, ZetorMisio napisał:

Główna różnica między tymi modelami to rok produkcji. Te z xx40 ( nie wiem czy wszystkie) mają mosty carraro i dodatkową zewnętrzna pompę hydrauliczna. A wom540/1000, tarczaczowe hamulce, orbitrol , rewers mechaniczny ,niektóre miały jakiś wzmacniacz momentu obrotowego to jest opcjonalne wyposażenie które miały już xx11/45. W eksportowych wersjach jest to często spotykane, w tych na Polskę tego raczej nie było.  "Zachodnie " miały też większe koła nawet 34/16,9.

Podsumowując różnią się przede wszystkim kabina i lampami w masce , no i rokiem produkcji.🤷

 

Nie maja rewersu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorMisio    409

Mają. Znajomy, mieszka odemnie że 2 km ma rewers w 6245. Ten Zetor ma w nazwie PLUS. nawet był tu kiedyś na forum ale jakoś teraz nie mogę znaleźć tych zdjęć, i sąsiad ma 5340 w kwadratowej masce i też ma rewers.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

jako opcja. różnie wyposażano...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorMisio    409

Mówisz przypadek 🤔? O o tym że mają skrzynie z szybkim wstecznym słyszałeś? Wtedy 2 bieg z 3 są zamienione miejscami. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Przed chwilą, ZetorMisio napisał:

O o tym że mają skrzynie z szybkim wstecznym słyszałeś? Wtedy 2 bieg z 3 są zamienione miejscami. 

to też tylko opcja. robili różnie. to ne szejsiątka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorMisio    409

Taka sama opcja jak z tym rewersem. Ten 6245 Plus ma tura, ( raczej od nowości) podłączonego odrazu pod dekiel pompy, tak jak teraz w siatkach robią. 

Różnica między 60-7045 a 62-72 to też to że te z 2 mają wzmacniany podnośnik jednym siłownikiem, ale zdążają się też z 2 siłownikami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
4 minuty temu, ZetorMisio napisał:

Taka sama opcja jak z tym rewersem.

Panie. ja mam nawet sprzęgło pneumatyczne. robili różności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

nie używam, bo sprężarka by musiała cały czas. no ale pomaga. duuuużo lżej sprzęgło. jedno i drugie. no i hamulce wtedy. sprzęgło 2 stopień to wtedy mozna na przycisk zrobić. no fajny bajer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Różnice w łożyskach w załączeniu.

Carraro było montowane od 1995 roku a do tego momentu były montowane osie Zetor we współpracy z Vlkanovské strojárne - VS Nápravy (obecnie STETEX). Co ciekawe firma ta nadal produkuje te osie. https://www.stetex.sk/hnacie-napravy-1

Przed M92 również można spotkać ciągniki z eksportu wyposażone w orbitrol.

Pompa hydrauliczna przy silniku pojawiła się wraz z modernizacją M92 jako wyposażenie opcjonalne. Była montowana zamiast tej w przekładni głównej tylnego mostu.

prehled_valivych_lozisek_na_traktory_UR_I_str.1.jpg

prehled_valivych_lozisek_na_traktory_UR_I_str.2.jpg

prehled_valivych_lozisek_na_traktory_UR_I_str.3.jpg

prehled_valivych_lozisek_na_traktory_UR_I_str.4.jpg

prehled_valivych_lozisek_na_traktory_UR_I_str.5.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj