Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

żebyś nie był zaskoczony bo kieszeń pod radio jest jakieś 2-3cm za płytka... ot polska myśl techniczna... I nie wiem o Jakich kostkach piszecie  bo tam co najwyżej jeden przewód ze stałym zasilaniem jest doprowadzony i tyle

Edytowane przez lukbold
Opublikowano
11 godzin temu, lukbold napisał:

żebyś nie był zaskoczony bo kieszeń pod radio jest jakieś 2-3cm za płytka... ot polska myśl techniczna... I nie wiem o Jakich kostkach piszecie  bo tam co najwyżej jeden przewód ze stałym zasilaniem jest doprowadzony i tyle

Chińczyk 1 din jest płytki i się mieści. Tylko tak sobie odbiera stacje. 

Takie fabryczne:

Używane Renault - 80 PLN, , - otomoto.pl 

Można powiedzieć tanie i dobre. 

Opublikowano
1 minutę temu, akmaly napisał:

No i co z tego że będzie wystawało? Jeden plus rozdzielasz na dwa i każde radio działa. Czy nie macie większych problemów?

Będzie ciągnąć więcej prądu na postoju. Przynajmniej np. becker czy alpine tak mają. Wymagają "+" po zapłonie. 

Opublikowano (edytowane)
34 minuty temu, akmaly napisał:

 

No i co z tego że będzie wystawało? Jeden plus rozdzielasz na dwa i każde radio działa. Czy nie macie większych problemów?

 

Jak nie masz pomysłu na coś lepszego no to faktycznie lepiej pogodzić się z tym co jest, od czasu do czasu jebnąć się w łeb i udawać wszechwiedzącego :D 

Edytowane przez lukbold
Opublikowano
2 godziny temu, lukbold napisał:

Jak nie masz pomysłu na coś lepszego no to faktycznie lepiej pogodzić się z tym co jest, od czasu do czasu jebnąć się w łeb i udawać wszechwiedzącego :D 

Przepraszam że wszedłem w twoją rolę na forum, już wracam do szeregu 

Opublikowano
3 godziny temu, hubertb napisał:

Tu też fabryczne i markowe odtwarzacze mają przewagę z racji na prawdę małego poboru prądu na postoju. 

Ja to nie wyłączyłem. Dlatego pasowało by je przepiąć aby wyłączenie zapłonu wyłączało i radio. 

Albo jak w aucie samo się wyłącza po pewnym czasie.

Opublikowano
6 minut temu, 6465 napisał:

Albo jak w aucie samo się wyłącza po pewnym czasie.

Większość radioodtwarzaczy fabrycznych można włączyć pomimo braku "+" po zapłonie i tu różnie bywa albo jest zaprogramowany czas od 15 do 30 minut albo jeśli napięcie akumulatora opadnie poniżej zadanego progu napięcia radio się wyłączy. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzys111
      Witam wszystkich. Potrzebuję schemat, opis lub zdjęcie podłączenia skrzynki bezpieczników tej przy kierownicy. W necie znalazłem jeden schemat ale jest nie czytelny. Wymieniałem całą skrzynkę i coś pokręciłem bo nie mam klaksonu tylko przy na ciśnięciu na pokrętło zapalajà się światła drogowe i nie działa wycieraczka. Mogę podesłać numer do mmsa lub maila. Dzięki
    • Przez szymon134
      Witam chcem zamonotwać radio w MF 6170 1997 r . Jest otwór na radio lecz nie ma kabli poprowadzonych do radia są tylko ucięte kable od głośników . Czy ma ktoś rozpiskę od bezpieczników ? Z góry dziękuję za odpowiedzi 
    • Przez Soundkilla
      Witam! Mam problem z kierunkami w ursusie od czasu kupienia ciągnika kierunków nie było (z tego co pamiętam) nie było też świateł pozycyjnych z przodu i z tyłu palił sie ciągle stop 
      postanowiłem najpierw naprawić instalację,sprawdzić gdzie leży problem.I tu zaczynają się schody,o ile ze światłami stop i pozycjami jakoś sobie poradziłem o tyle z kierunkowskazami jest problem.Przełącznik kierunkowskazów (na trzy piny,2 mają prąd jeden nie) cały czas działa i nie ważne w którą stronę przekręce i tak migają wszystkie kierunki tak jakby na awaryjnych stał.dodam że przełącznika awaryjnych nie mam w tym modelu,próbowałem zamieniać kable ale nic to nie daje,Kupiłem drugi przełącznik i na nowym jest taka sama sytuacja.Miał ktoś taki problem i jest w stanie mi podpowiedzieć? 
       
    • Przez Sadownikx2
      Mam problem w Ursusie 2812 mianowicie jak trochę pojeździe się w nocy to zaczyna żarzyć się kontrolka ładowania, ten piorun, nie świeci się tak jak przy przekręconym kluczyku, tylko się żarzy.
      Czym więcej gazu tym mocniej się żarzy.
      W dzień się nie żarzy.
       
    • Przez thesykacz
      Witam. Pewnie temat byl przerabiany że sto razy ale nie czaje bardzo tematu a więc tak : w Ursusie 3512 mam alternator z samochodu z ciągnika wychodzą 3 kable czerwony czarny i na wsowke fioletowy w i to połączone do alternatora . Dziś kupiłem podobny tylko ma dwa piny na wsowke w starym miałem jeden pin. Nie wiem jak to podłączyć wsowke wkładam w jeden pin kontrolka świeci i nie gaśnie jak włożę w drugi pin kontrolka nie sieci na zgaszonym jak odpalę to się zaswieca. Tak i tak nie ładuje jak sprawdzam multimetrem. Tak to uruchomić żeby ladowalo i było ok? (Na foto stary alternator) nowy alternator drugie foto. 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v