Skocz do zawartości

Słaby WOM - Case 4240


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

w case 4240 po nagrzaniu traktora wałek jest słaby to znaczy jak prasuje prasą zwijającą to gdy jest pełna komora to wałek zatrzymuje się co to może być? filtr hydrauliki jest nowy. cała hydraulika działa normalnie ramiona podnoszą ciężkie maszyny nawet jak jest nagrzany traktor

Opublikowano

HAha skąd ja to znam w moim mtezecie 82 jest podobnie też przy prasie tyle ze przy krone kr 125 tyko że u mnie okazało się ze wałek jest na paski klinowe :) :) :) może u ciebie też tak jest ja zaradzam temu nie wyłąnczając wcale wałka nawet przy wywalaniu belki i to działa może u ciebie jest podobnie.

Opublikowano

a jeżeli wałek normalnie działa jak ciągnik jest zimny to też te tarczki mogą być do wymiany? tak sie zastanawiam może wymiana oleju w skrzyni by pomogła bo jak jest gorący to jest bardzo żatki

Opublikowano

Sprzęgło WOM włącza się hydraulicznie, pewnie tarczki się zużyły i stąd kłopot wątpię żeby dało coś się wyregulować.Wejdź w katalog online Case, tam znajdziesz rysunki WOMu.

Opublikowano

jeszcze jak traktor jest nagrzany i wałek się kręci na wolnych obrotach silnika to jak skręcam kierownicą to wałek się zatrzymuje a jak przestaje skręcać to wałek rusza czy to dalej wina tarczek?

Opublikowano

pisz tak od razu masz problem ze spadkiem ciśnienia ale jak długo robisz już tak to tarczki bankowo są zurzyte bo pracowały z poślizgiem tylko w tym przypadku sama wymiana nie zda egzaminu bo trzeba znaleść przyczynę spadku ciśnienia przy skręcie ja nie będę już gdybał w takim razie bo bez sprawdzenia nie jestem wrużka a co do kogoś wyżej co pisze ze reguluje sprzegło WOM to powiedz co ty masz za ciągnik bo w zetorze coś tam wyregulujesz ale też tylko zęby dobrze się wyłaczało anie lepiej zaciskało nie masz pojęcia o tym co piszesz a piszemu to o konkretnym ciągniku który posiada sprzęgło WOM na koszu wielotarczkowe mokre umieszczone w tylnym moście i naprawde bardzo chętnie chxciałbym isę dowiedzieć jak to robisz co podnosisz ciśienie na ten kosz i zabierasz go reszcie odbiorników?? do autora co ty tam masz za olej broń Boże nie lej nic gęstrzego sprzęgła mokre muszą mieć żadki olej co a olej jest zalany konkretnie marka rodzaj parametry

Opublikowano

to jest ciągnik niedawno kupiony i poprzedni właściciel miał go dwa lata i mówił że nie zmieniał oleju w skrzyni tylko dolewał olej UTTO 10W30. dzisiaj pracowałem ciągnikiem z prasą zwijającą prawie cały dzień i nie było problemu tylko po południu zaczeło palić słońce i po paru godzinach pracy WOM osłab puźniej stał traktor jakieś trzy godziny i przed wieczorem pojechałem prasować i było dobrze. to chyba wychodzi na to że jak olej się bardzo nagrzeje to wtedy jest za żatki i wałek nie działa. jak spuściłem trochę oleju to widze że on jest czarny czyli przepracowany może wymienić olej i to pomoże co myślicie?

Opublikowano

tylko nie lej żadnego gęstego oleju przypadkiem 10/30 jest tu odpowiedni ewentualnie 10/40jeszcze może być tu musi być zadki olej pamiętaj zawsze się sprzedaje z jakiegoś powodu i tu też napewno tak było i raczej trzeba znaleść przyczynę nadmiernego grzania isę oleju lub przyczynę spadku ciśniania na WOM sam olej nie zaszkodzi ale wątpię że ciągnik cudownie sie od tego zabiegu naprawi i będzie pracował długo i szczęsliwie to ni eta bajka

Opublikowano

spróbuje wymienić ten olej bo wydaje się że jest przepracowany. dziś znów prasowałem pół dnia i wom działał normalnie bo niezdążył się aż tak bardzo nagrzać. a jak będe zmieniał olej to stary się spuszcza korkiem na dole skrzyni czy z mostów trzeba jakoś osobno?

Opublikowano

Mam słabe ciśnienie w hydraulice a pompa jest nowa i słyszałem że jest tam taki suwak pod śrubą i trzeba go przesunąć gdzieś obok filtra podobnież

Opublikowano

Właśnie o to chodzi że dzwoniłem do takiego meczanika co je robi in mi mówił że tam się zablokowało i trzeba go przesunąć ale nie mogę go znaleźć 

Opublikowano

Ale na nim można coś regulować ?

Bo mi mowilem że odkręca się samo nakrętkę i tam jest taki suwak i na nim się przesuwa tylko że ja nie mogę tego znaleźć

Opublikowano

Mierzyłeś ciśnienie oleju na wyjściach hydraulicznych ? Jaka jest wartość na rozgrzanym oleju ( przy średnich obrotach) ? Czy nie masz zasyfionego filtra oleju, jest bardzo czuły na zanieczyszczenia. Od tego zacznij.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v