misiaczek238

Members
  • Ilość treści

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

5 obserwujących

O misiaczek238

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 01.03.1987

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wielkopolska

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam wszystkich, Mam pytanie a dokładniej problem ze swoim Case 4240 po około 2 godzinach ciężkiej pracy ciągnik traci napęd a dokładniej albo ślizga się sprzęgło lub poślizg na tarczkach zmiennika żółw - zając. Obstawiam to drugie rozwiązanie ponieważ dzieje się tak kiedy jest olej rozgrzany. Może z was ktoś już to rozbierał bądź naprawiał ponieważ nie wiem od czego zacząć i jak do tego się zabrać. Wszelkie informacje w tym temacie mile widziane.
  2. Widać że błotniki tylne były dorabiane pewnie gdzieś połamane i ktoś dorobił sobie. Osobiście polecam ten ciągnik nie ma z nim problemów.
  3. Powiedz jakiego tura kupujesz? Oryginalnego do tego modelu? Wyjmujesz siedzenie nie wiem jaką masz kabine ale ja opisuję to dla kabiny xl pod siedzeniem zdejmujesz ta osłonę z wyciszeniem pod nią masz sporo przewodów ale jest taka rurka i w niej wspawane z boku wyjście połączone zagiętą rurką taką ok 30 cm zagięta w 90 stopni i tą rurkę wykręcasz i w te miejsca wpinasz węże rurkę odkładasz na regał choć przypuszczam że zrobisz tak jak ja że odcinałem końcówki i wspawywałem zakończenia pod nasze węże bo ta wyjścia jakie masz w ciągniku są na stożku ale odwrotnym nie wiem jak dokładnie się to nazywa na rurce masz stożek a w wężu musisz mieć głowę do osadzenia. I do rozdzielacza podłącz grubszymi wężami tam chyba u mnie na 30 klucz są. Też mam dżojstik a pewnie będziesz chciał wiedzieć gdzie go zamocowałem i jak lub sam wymyślisz.
  4. Zakładałem tura do 4240 więc pisz to wytłumaczę ci gdzie się podpina rozdzielacz, nie pod euro ten model ma to dobrze rozwiązane tylko są gwinty calowe i węże trzeba zakuwać na końcówkach lub takie dokupić. A wpinasz się pod siedzeniem zdejmujesz je, osłonę i dalej wytłumaczę ale napisz mi jaki masz rozdzielacz.
  5. Ja u siebie w 844 z 87r wlewałem czerwony płyn do układów hydraulicznych nie pamiętam jak się on nazywał ale chyba R1 albo jakoś tak jest to czerwony płyn do układów hydraulicznych, występuje w układach sprzęgieł hydraulicznych.
  6. A 4 to również hydraulika i 5 to nie wiem być może od wspomagania z regulacją ciśnienie bo w tych metalowych hydraulicznych jest kulka tłocząca wywierająca ciśnienie.
  7. Najlepsze życzenia w dniu urodzin przesyła Krzysiek ;)
    Pozdrawiam

  8. Najlepszego!!! 100lat i zdrówka!!!

  9. Spełnienia marzeń,
    Seksualnych wrażeń.
    Współżycia w ciągniku,
    Dużo mleka w zbiorniku.
    Krów dojnych,
    W mleko hojnych.
    W łóżku namiętnośći,
    Potomstwa dużej ilości.
    Apetytu do jedzenia,
    i ogolnie powodzenia ;)
    Wszystkiego najlepszego zyczy Ania :P

  10. Na allegro to ty nie patrz bo tam ceny są wygórowane, to sa płaskie szyby bo to kabina ta niska to popytaj po firmach i takie szyby ci dorobią, pewnie to jest jednolita szyba na całe drzwi więc poszukaj firm zajmujących się tym, przed ostrowem wielkopolskim wiem ze jest jakiś producent, agroglas z koła też się tym trudni i maja jakieś tam zamienniki być może mieli by coś, szukaj zanim kupisz na allegro bo ja kiedyś szybę przednią kupiłem za połowę ceny z aukcji u producenta.
  11. Co chcesz regulować? Ślizga się, czy nie łapie jak naciskasz na pedał czy co się dzieje?
  12. Witam robiłem przecinarkę z 8 lat temu postaram się dodać zdjęcia poniżej, sprawuje się super miałem dostęp do tokarki i frezarki, mały minus to łożyska jakie miałem mogły by być mniejsze lecz robiłem to z czego miałem i zostawia troszkę tarczy ale dorobiłem tulejkę i tą tarczę wykańczam na gumówce. Mam problem nie mogę dodawać zdjęcia...Jak jest ktoś zainteresowany wyglądem to pisać na pw to prześle na meila..
  13. Mam nadzieję że Ursus 1684 będzie bardziej udany niż 1674 którym miałem okazję jeździć i na jego temat mogę się troszkę wypowiedzieć czyli skrzynia w nim to totalna porażka 2 raz w serwisie na gwarancji i nic nie zrobili na reduktorze szybkie biegi wyskakują podczas jazdy, obecnie będzie prawdopodobnie wymieniana skrzynia, ponadto 2 razy wymieniana nagrzewnica, lało się na głowę masakra jedyne co w nim dobre i ładne to silnik pięknie pracuje choć też był w serwisie bo wymieniali mu komputer który siadł czas oczekiwania 2 tygodnie bo komputer przysyłali z serwisu prekinsa, jednym słowem to bardzo pechowy ciągnik dobrze że używany nie w gospodarstwie tylko w firmie, bo gospodarz by go przeklną. Biegi bardzo ciężko wchodzą gałki od zmiany to chyba dłuższych nie mogli zrobić, a co do tych nagrzewnic mogli by pomyśleć że te silniki mają wydajniejsza pompę i idzie większe ciśnienie i nie wytrzymują na zgrzewach i się leje po tapicerce na głowę.
  14. Witam mam pytanie jak spisuje ci się ten ciągnik bo znalazłem ogłoszenie i myślę o kupnie czegoś takiego, ale jakie opinie o nim? http://allegro.onet.pl/mc-cormick-mtx-140-i1434191678.html
  15. Witam przyczyn może być kilka lecz jeśli po nocy bez mrozu ma ciężko zapalić to może być rozrusznik - za wolno kręci, pompa paliwowa źle ustawiona, być może jakiś olej w silniku jest bardzo gęsty, ale sądzę że pompa ma źle ustawiony zapłon. Oczywiście uwzględniam dojście paliwa do pompy jest bardzo dobre.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj