wolof25

Za nieczyszczony filter hydrauliczny

Polecane posty

wolof25    1

Mam takie pytanie czy  filter przepływający sący w renulat 110.14  ma wpływ na tylni podnośnik zajduje się od  strony pompy hydraulicznej . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ssący to siatkowy  jestes pewny że jest nie drożny ??

jest dugi filtr za pompą papierowy wkład ja wymieniam co 400-500 mth 

Na podnosnik ?? a co sie dzieje opuszcza ?? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolof25    1
Dnia 21.03.2022 o 21:58, V12 napisał:

Ssący to siatkowy  jestes pewny że jest nie drożny ??

jest dugi filtr za pompą papierowy wkład ja wymieniam co 400-500 mth 

Na podnosnik ?? a co sie dzieje opuszcza ?? 

Tak podnośnik puszcza czasami a czasami wogule nie chce opuścić ? I szukam przyczyny .jak by mógł by ktoś podesłać linka do tego filtra 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jest z problem z opuszaniem czy podnoszenie .

Jak nie chce opuszać to rozdzielacz, dość kłopotliwa sprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolof25    1
Dnia 23.03.2022 o 22:11, V12 napisał:

Jest z problem z opuszaniem czy podnoszenie .

Jak nie chce opuszać to rozdzielacz, dość kłopotliwa sprawa

Właśnie nie che opuścić podnośnika nawet gdy mam agregat na podnośniku . I i szuka rozwiązania na ten problem . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolof25    1
8 godzin temu, rozal22 napisał:

prawdopodobnie zacina się rozdzielacz ja bym tutaj szukał przyczyny

A który ten rozdzielacz  by się zacinał ten pod kabiną czy ten co jest przy kole ???

I jaki by był  koszt naprawy rozdzielacz  jak by mógł by ktoś powiedzieć bo nie wiem czy będzie się remontować ten ciagnik 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

pod kabiną, w srodku podnośnika 

naprawa dośc wątpliwa... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolof25    1
1 godzinę temu, V12 napisał:

pod kabiną, w srodku podnośnika 

naprawa dośc wątpliwa... 

Czyli naprawa może być drog z tego wynika   

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Nowy rozdzielacz podobno 6 tys, a naprawa ponad 500(kiedyś kosztowała) ale czasami nic nie daje i tak trzeba szukać innego rozdzielacza.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj