hodowcamlody

renault 106 i 110 różnice

Polecane posty

hodowcamlody    53
Szukam ciągnika koło 100km, zauważyłem że renault ma dwa modele w tej samej mocy. Różnią one się czymś? Seria 14,34,54 różni się gabarytowo? Konedata nic nie wyjaśnia. pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003
Napisano (edytowany)

Wersja 106 jest lżejsza, nie ma ramy pomocniczej przy silniku, mniejszy zbiornik paliwa, inne są też pompy wtryskowe

Edytowano przez jaco512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hodowcamlody    53

Czyli gabarytowo by była coś krótsza? Bo 110 się wydaje dość długą jak na swoją moc, takie mwm chyba mało palą nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522

Jakie są te różnice jeśli w katalogu części są opisane ,,od 106 do 155"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom1989    34
Napisano (edytowany)

W 106 pod koniec produkcji był most carraro, a wcześniej most chyba był taki jak w 103,54 bo wystarczy spojrzeć na piastę koła w 106 i 110 i gołym okiem widać, że są różnej wielkości.

Edytowano przez tom1989

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

110.54 Jest bardziej solidna i dużo bardziej popularna od 106. 

Jeśli ma to być główny ciągnik to 110 będzie lepszym wyborem. Ale na końcu i tak decyduje lepszy stan techniczny wybranych modeli, natomiast jeśli stan jest podobny, wybrałbym 110.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522

Niekoniecznie, D226-6 mają suche tuleje,D226-6B mają mokre tuleje .Niezależnie w jakim modelu były montowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Powiem tak wszystkie 106 które oglądałem miały właśnie oznaczenie B czyli mokre tuleje, zaś wszystkie 110 które oglądałem były na suchych tulejach. Może tylko zbieg okoliczności nie wiem. Napisałem tylko to co zaobserwowałem podczas oglądania tych ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Po pierwsze najważniejszy będzie stan takiego ciągnika. Ja bym unikał ciągnika w wersji Nectra oraz ze skrzynią na półbiegach Tractronic oraz Tractoshift, bo nikt nie chce tego naprawiać. Po 95 albo 96 roku Renówki, przynjamniej serii54 mają wzmacnianą obudowę skrzyni biegów, tzn jest widoczny z zewnątrz po obu stronach dodatkowy masywny płaskownik. Ja mam jedną z 90 roku i u mnie obudowa pękła prawdopodobnie od pracy z ciężkim pługiem i musiałem przekłądać bebechy do innej budowy. Nie wiem czy teraz ale z 7 lat temu jak szukałem swojej Reni to w cenie 30 paru tysięcy to były złomy nie nadające się do niczego. Ja za jedną dałem 46 a za drugą 70 tys. Ta za 46 jest strasznie wymęczona, wszystko zużyte i ciągle coś nawala, z perspektywy czasu nieudany zakup, bo włożyłem w nią 20 tys na części, a jeszcze muszę wlożyć pare żeby znowu była sprawna. Z kolei ta za 70 ma zdecydowanie mniej awarii i jak się okazało nie miała rozbieranej jeszcze skrzyni biegów bo części wyglądają jak nowe, a klej uszczelniający jest oryginalnego koloru. Silnik chodzi tak równo jak w samochodzie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154
19 godzin temu, jaco512 napisał:

Wersja 106 jest lżejsza, nie ma ramy pomocniczej przy silniku, mniejszy zbiornik paliwa, inne są też pompy wtryskowe

nie wprowadzaj w błąd lub doprecyzuj
Ciągnik rolniczy Renault 106.14 w oryginale 100 km Radom - Sprzedajemy.pl

3 godziny temu, sylwek23111 napisał:

Ja bym unikał ciągnika w wersji Nectra oraz ze skrzynią na półbiegach Tractronic oraz Tractoshift,

nectra jak i multishift nie na tych modelach


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154
22 godziny temu, hodowcamlody napisał:

Szukam ciągnika koło 100km, zauważyłem że renault ma dwa modele w tej samej mocy. Różnią one się czymś? Seria 14,34,54 różni się gabarytowo? Konedata nic nie wyjaśnia. pozdro

106.54 dla Helmuta szła na skrzyni 40, również krótszy ryj no i w tym przypadku brak ramy, więc jeśli zależy Ci na szybkim i zwrotnym ciągniku to musisz patrzeć właśnie na ten


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom1989    34

Tylko teraz jest problem ze znalezieniem ładnej reni i to rozsądnych pieniądzach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

W john deerach jest rama z prawdziwego zdarzenia bo idzie od przedniego tuza do tylnego mostu. W Renacie rama łaczy tylko silnik ze skrzynią pośrednią, a tam gdzie są największe obciążenia ramy brak. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj