Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,Ursus 1734 2005 rok,5900 mtg Cieżko odpala podczas chłodniejszego dnia jak np. Poniżej +4⁰C podczas kręcenia daje białym dymem z tłumnika,po 30-40 sekundach kręcenia załapuje i odpala,w czym problem? Jak jest ciepło (+14 ⁰C) odpala na dotyk nie odpalany tydzień.Silnik ma moc,zero dymu z tłumnika podczas ciągnęcego dużego ciężaru,orginał NIC nie odkręcane,kombinowane,fabryka,

20220129_171421.jpg

Edytowane przez Mati2006
Opublikowano

Ja bym nalał świeżego paliwa. W zimie gdy jest mało paliwa w zbiorniku skrapla się para wodna i przechodzi do paliwa. Wg czołgistów w zimie powinno się utrzymywać wysoki poziom paliwa w baku. Jeśli to nie pomoże to tak jak kolega wcześniej pisał.

Opublikowano

Paliwo też ważne. Kiedyś myślałem że padło coś w osobówce, bo przy ok -12 ledwo zapalał, tylko winowajcą było paliwo ( lane prosto z dystrybutora) które kupione też w kanister zatrzymało się na sitku lejka przez parafinę przy próbie wlania do ciągnika. 

Już nie kupowałem na tej stacji. Jak temperatura spadła jeszcze to wiem, że dystrybutor im zamarzł...

Opublikowano
Dnia 3.02.2022 o 22:12, Mikruss napisał:

Ja mialem tak w 3 roznych ciagnikach i w kazdym z nich winny byl rozrusznik. Wystarczylo ze wolniej krecil troche i juz bylo ciezko odpalic. 

Rozruszik orginał, kręci jak szybkoobrotowy, paliwo święze B0 zalane pełen zbiornik 370 litrów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v