tompast

Wymiana wentylatora kabiny NH T 5050

Polecane posty

tompast    7

Wyrobiły się plastikowe panewki wentylatora (dwóch) w NH T 5050 i bardzo się tłucze wentylator. Jak wyjąć wentylator? Czy oprócz zdjęcia podbitki w środku kabiny muszę wyciągać chłodnice klimy. J jak to zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

W każdym normalnym ciągniku nie ma potrzeby za duzo demontować. Poszukaj włazu od góry. Musi być bezpośrednie dojście 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43
AGRISupport napisał:

masz może serwisowke do t5040? głównie chodzi o skrzynie dual command 24x24


Ziomal20084 napisał:

AGRISupport napisał: masz może serwisowke do t5040? głównie chodzi o skrzynie dual command 24x24 mój mail damiano.boss@wp.pl pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysio22    956
5 godzin temu, tompast napisał:

Wyrobiły się plastikowe panewki wentylatora (dwóch) w NH T 5050 i bardzo się tłucze wentylator. Jak wyjąć wentylator? Czy oprócz zdjęcia podbitki w środku kabiny muszę wyciągać chłodnice klimy. J jak to zrobić?

Chodzi o wentylator nawiewu? W moim jak włączę na byle jakim biegu zaczyna nap******ć jak śrutownik, lusterko w srodku i cala podsufitka sie trzesie. Tam są tulejki, czy jakies łożyska? Da sie to rozebrac? Tam da sie chyba dostać od góry. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompast    7
11 godzin temu, gustaww napisał:

W każdym normalnym ciągniku nie ma potrzeby za duzo demontować. Poszukaj włazu od góry. Musi być bezpośrednie dojście 

Właz jest ale demontować trzeba. W normalnym ciągniku!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wymieniałem w kilku ciągnikach ten wentylator, i nigdy nie zajęło mi to dłużej jak 30 min. Fakt że w NH tego nie robiłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysio22    956
2 godziny temu, tompast napisał:

Właz jest ale demontować trzeba. W normalnym ciągniku!!

Moze dach od góry odkręcić, skoro tym wlazem sie nie da. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kubus7152    5
5 godzin temu, krzysio22 napisał:

Moze dach od góry odkręcić, skoro tym wlazem sie nie da. 

Da sie ja w swojim hollandzie dwa razy wyjmowałem... Zdejmij przewody z nagrzewnicy i wyjmij linkę ciepło zimno a następnie chlodniczki od nagrzewnicy i klimy uchyl do góry aby wyjąć wentylatory od dołu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysio22    956

W tym wentylatorze są jakieś panewki czy coś? Można to gdzieś zamówić, czy trzeba do tokarza lecieć? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AGRISupport    7
Ziomal20084 napisał:

AGRISupport napisał:

masz może serwisowke do t5040? głównie chodzi o skrzynie dual command 24x24


Ziomal20084 napisał:

AGRISupport napisał: masz może serwisowke do t5040? głównie chodzi o skrzynie dual command 24x24 mój mail damiano.boss@wp.pl pozdrawiam

coś mam pisz priv albo tel.533170482

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompast    7
16 godzin temu, Kubus7152 napisał:

Da sie ja w swojim hollandzie dwa razy wyjmowałem... Zdejmij przewody z nagrzewnicy i wyjmij linkę ciepło zimno a następnie chlodniczki od nagrzewnicy i klimy uchyl do góry aby wyjąć wentylatory od dołu 

Trzeba chyba usunąć czynnik chłodniczy i odkręcić podsufitkę mniemam?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kubus7152    5
26 minut temu, tompast napisał:

Trzeba chyba usunąć czynnik chłodniczy i odkręcić podsufitkę mniemam

Tak podsufitkę zdjąć do połowy i zawinąć i góry zdjąć ten właz... A przewody zdjąć tylko z nagrzewnicy od klimy nie ruszać te zakute    a później ten pakiet chłodnic  uchylić do góry żeby od dołu wysunąć wentylatory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompast    7
Dnia 31.12.2021 o 08:00, Kubus7152 napisał:

Tak podsufitkę zdjąć do połowy i zawinąć i góry zdjąć ten właz... A przewody zdjąć tylko z nagrzewnicy od klimy nie ruszać te zakute    a później ten pakiet chłodnic  uchylić do góry żeby od dołu wysunąć wentylatory

I jeszcze jedno pytanie jak wymieniałeś już te wentylatory czy wybrać oryginał za 2 tyś netto czy zamiennik za 1400netto. Jak z jakością?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kubus7152    5

Zamienniki z neta na razie dwa lata i chodzi

Chyba tańsze sa ... Mi sie wydaje ze ok 300 za sztukę płaciłem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj